در دنیای خودرو، این موجودات دوستداشتنی بر اساس فرم بدنه و مشتقات آن به انواع گوناگونی تقسیمبندی شده و کاربردهای مختلفی نیز دارند.
416,000 کیلومتر
مدل ۱۹۹۲ و پلاک زرد عمومی با بنزین سهمیه ۴۰۰ لیتر در ماه و خودرو ۴ حلقه لاستیک نو خارجی یک ماه پیش تعویض کردم و باتری ۷۴ امپر نو با سیستم صوتی خوب و دوربین دنده عقب و جی پی اس(ردیاب خودرو)وماشین از لحاظ فنی و ظاهری در بهترین حالت ممکن می باشد و بعلت زیبایی،صاحب قبلی ماشین را دور رنگ کرده و کفی موکت یک دست و ست و رودری ماشین ها همکی را سه ماه پیش نو کردم و سیستم فرمان را هیدرولیک کردیم و سانروف دستی هم دارد و پرده کشی نو و شیک میباشد و در حالت کلی ماشین بدون کوچکترین پوسیدگی میباشد و ماشین سرپا و اماده کار میباشد ضمنا خودرو پروانه فعالیت از شرکت سیر و سفر ایرانیان و خط فرودگاه امام خمینی-قم فعالیت مینماید 
150,000 کیلومتر
کارکرد واقعی.فنی در حد نو همه چیز سالم .بدون ریالی خرج.لاستیک ۹۰ درصد.کمپسر کولر نو.شمعها نو ۴کمک نو.تمامی مصرفی ها نو لنت ترمز روغن ها .و......جلو بندی نو .پاور ویندوز.شیشه دودی .۲ میلیون تومان چرم داخل مارون با ماشین های کار دار مقایسه نشه.دو گلگیر عقب رنگ بدون ضربه.مصرف ازtu5کمتر شتاب بیشتر .به شرط کارشناسی شما.تخفیف جزئی پای معامله . موتور پر شتاب.لوازم اصلی 
در دنیای خودرو، این موجودات دوستداشتنی بر اساس فرم بدنه و مشتقات آن به انواع گوناگونی تقسیمبندی شده و کاربردهای مختلفی نیز دارند.
بررسی مدل های مختلف دنا در بازار و مقایسه قیمت هر کدام با قیمت کارخانه و بازار و بررسی نمونه های کارکرده
همانطور که در مقاله بررسی کلی سیستمهای کنترلی خودرو ذکر شد یکی از بخشهای اساسی کنترلی خودرو شامل سیستمهای کمکراننده بود. در بخش سیستمهای کمکراننده این مقاله به معرفی انواع سیستمهای مختلف کمکراننده پرداخته شد. در بین این سیستمها، سیستمهای هشدار خروج از خط یا نگهدارنده بین دو خط جاده معرفی شدند. این سیستمهای ذکر شده در یک جمعبندی کلی به عنوان سیستمهای اجتناب از برخورد جای میگیرند. سیستمهای جلوگیری از برخورد به سیستمهایی گفته میشود که با استفاده از سیگنالهای رادار، دوربین، سنسور یا لیزر احتمال تصادف را تشخیص میدهد و به راننده هشدار میدهد و یا به طور خودکار عمل کرده و اقدام امنیتی را انجام میدهد. برای سرعتهای کم خودرو (تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت) سیستم اجتناب از برخورد با ترمزگیری وارد عمل میشود و برای سرعتهای بالا با استفاده از فرمان خودرو عمل میکند. خودروهای مجهز به سیستمهای اجتناب از برخورد معمولا به کروز کنترل تطبیقی و فرمان فعال خودرو مجهز میباشند.