شمارش معکوس برای حضور مجدد محصولات فولکس‌واگن در ایران

4120
0
دسته بندی :  اخبار
شمارش معکوس برای حضور مجدد محصولات فولکس‌واگن در ایران

تیتر این خبر می‌تواند برای بسیاری از دوست‌داران خودرو هیجان‌انگیز و برای با‌تجربه‌تر‌ها نوستالژیک باشد. بازگشت مجدد بزرگ‌ترین شرکت خودروساز جهان در سال 2016 پس از فاصله حدود 17 سال به ایران خبر خوشایندی‌است که ماه گذشته به صورت رسمی از سوی مدیران فولکس‌واگن اعلام‌شد و با این حساب بعد از گروه رنو پژو-سیتروئن موسوم به PSA، محصولات فولکس‌واگن جدید‌ترین خودرو‌های پسابرجامی بازار خواهند‌بود. این شرکت اعلام کرده که شروع واردات قدم اول به حساب می‌آید تا بر اساس آن و بررسی بازار، راه‌اندازی فولکس‌واگن در کشور ایران و رساندن تکنولوژی آلمان به مردم ایران مورد بررسی بیشتری قرار بگیرد. در همین خصوص، سنت جنسن مدیر پروژه فولکس‌واگن در بازار ایران اظهار داشت :


با بازگشت به ایران یک نقطه خالی در نقشه جهانی خودرویی فولکس‌واگن پر شد. ما همچنان قدرت حضور خود را در بازار جهانی تقویت خواهیم نمود. در همین شرایط ما آخرین مدل‌های خود با امکانات ویژه‌ای را به مشتریان ایرانی خواهیم‌رساند.


اما آن‌طور که مشخص شده‌است محصولات فولکس‌واگن توسط شرکت ماموت‌خودرو عرضه‌ خواهد‌شد. گروه صنعتی ماموت که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خصوصی در زمینه تولید وسایل نقلیه در کشور‌ است و در حال حاضر به مونتاژ محصولات شرکت اسکانیا و سایر فعالیت‌های لجستیکی  مشغول است، محصولات این خودروساز آلمانی را در قدم اول توسط هشت نمایندگی خود به فروش خواهد‌رساند.


اما دو خودرویی که بنا به اظهارات رسمی مدیران فولکس‌واگن راهی بازار ایران خواهند شد :



فولکس‌واگن پاسات 


پاسات در گروه خودرو‌های سدان خانوادگی قرار دارد و در بازار‌های جهانی از جمله موفق‌ترین نمایندگان این سگمنت ارزیابی می‌شود. 


نمای جلو فولکس‌واگن پاسات 2017
نمای عقب فولکس‌واگن پاسات 2017




 فولکس‌واگن تیگوان



و محصول دوم تیگوان در رده کراس‌اوور کوچک تولید‌شده فولکس‌واگن که با ورود به کشور رقبای بسیاری را در مقابل خود میبیند.


نمای جلو فولکس‌واگن تیگوان 2017
نمای عقب فولکس‌واگن تیگوان 2017



هر دو خودروی انتخاب‌شده از پر‌فروش‌ترین محصولات این شرکت خودروساز آلمانی در بازارهای جهانی هستند. اما برای اطلاعات بیشتر از سایر جزییات و شرایط دقیق عرضه این دو محصول باید تا 16مرداد و مراسم رسمی معرفی این دو خودرو توسط نماینده فروش آن صبر کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با آکادمی اُتکس همراه باشید.

آگهی های مرتبط

(تومان)695,000,000

مدل ۱۹۹۲ و پلاک زرد عمومی با بنزین سهمیه ۴۰۰ لیتر در ماه و خودرو ۴ حلقه لاستیک نو خارجی یک ماه پیش تعویض کردم و باتری ۷۴ امپر نو با سیستم صوتی خوب و دوربین دنده عقب و جی پی اس(ردیاب خودرو)وماشین از لحاظ فنی و ظاهری در بهترین حالت ممکن می باشد و بعلت زیبایی،صاحب قبلی ماشین را دور رنگ کرده و کفی موکت یک دست و ست و رودری ماشین ها همکی را سه ماه پیش نو کردم و سیستم فرمان را هیدرولیک کردیم و سانروف دستی هم دارد و پرده کشی نو و شیک میباشد و در حالت کلی ماشین بدون کوچکترین پوسیدگی میباشد و ماشین سرپا و اماده کار میباشد ضمنا خودرو پروانه فعالیت از شرکت سیر و سفر ایرانیان و خط فرودگاه امام خمینی-قم فعالیت مینماید 

1402/3/14آذربایجان شرقی
توافقی

38,800 کیلومتر

کیلومتر واقعی کارشناسی شده : عبادی بسیار تمیز تحویل فوری 

1401/6/3تهران
توافقی

38,800 کیلومتر

کیلومتر واقعی بسیار تمیز کارشناسی شده تحویل فوری 

1401/6/3تهران
(تومان)149,000,000

150,000 کیلومتر

کارکرد واقعی.فنی در حد نو همه چیز سالم .بدون ریالی خرج.لاستیک ۹۰ درصد.کمپسر کولر نو.شمعها نو ۴کمک نو.تمامی مصرفی ها نو لنت ترمز روغن ها .و......جلو بندی نو .پاور ویندوز.شیشه دودی .۲ میلیون تومان چرم داخل مارون با ماشین های کار دار مقایسه نشه.دو گلگیر عقب رنگ بدون ضربه.مصرف ازtu5کمتر شتاب بیشتر .به شرط کارشناسی شما.تخفیف جزئی پای معامله . موتور پر شتاب.لوازم اصلی 

1401/5/20تهران
توافقی

230,000 کیلومتر

فنی سالم. قطعات و لوازم سالم. بیمه دارد. معاینه فنی دارد. لاستیک سالم. تولید اسفند 1384. قیمت توافقی. فروش فوری. 

1400/12/21تهران
(تومان)93,000,000

167,000 کیلومتر

مدل 84 بیرنگ (فقط یه وجب روی گلگیر عقب رنگه) خوش رخ شاسی ها سالم بیمه نو کارکرد 167هزار واقعی ماشین واقعا تمیز و سالم و بدون خرجه و کولر بخاری سالمه خریداری که واقعا ارزش و قدرت گل رو بدونه لطفا تماس بگیره و از نظر تخفیف هم باهاش راه میام 

1400/1/23تهران

پستهای مرتبط

اگر تصمیم‌دارید تا خودرویی را از خانواده‌ سمند و یا گروه خودروهای پژو خریداری کنید اما نمی‌دانید که برای هر کدام از آن‌ها، باید چه مواردی را برای کارشناسی مد نظر داشته‌باشید، این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

نظرات