اسپورتیج برای 2017 یک خانه تکانی درست و حسابی کرده است و به نظر میاید دوست ندارد در طراحی از رقبا کم بیاورد. مانند گذشته اسپورتج دارای چند تریم ( چینش ) مختلف است که LX , EX و SX TURBO چینش های مختلف آن هستند. اگر نمیدانید بدانید که اسپورتیج همیشه در مصرف سوخت جز شاگرد تنبل هاست و کیا باید در مورد آن فکری بکند با اینکه همیشه نقطه ضعف اسپورتیج مصرف سوخت نا مناسب آن بوده ولی کیا مثل اینکه خیالی ندارد حتی در نسخه 2017 که کاملا طراحی متفاوتی دارد این مورد را اصلاح کند.ولی خوب خداروشکر همیشه برای راحتی مسافرانش میکوشد این مورد از آن جا مصداق پیدا میکند که شما میتوانید تمام آپشنهای روز دنیای خودرو را با مبلغی مناسب به دست بیاورید آپشن ها به ترتیب چینش اسپورتیج:
چینش LX: رینگ 17 اینچی آلومینیومی ، چراغ ال ای دی، چراغ جلوی اتوماتیک، شیشه های دودی عقب، سیستم جداگانه تهویه برای سرنشینان عقب ، سیستم های صوتی حرفه ای و سیستم UVO با بستر Android Auto و Apple CarPlay.
چینش EX: رینگ 18 اینچی، چراغ مه شکن، گرمکن آینه، ریل سقفی، جلو پنجره ای مشبک، برف پاکن ضد یخ.
چینش SX TURBO : رینگ 19 اینچی آلومینیومی، چراغ جلوی زنون، تنظیم خودکار نور چراغ جلو ها، مه شکن ال ای دی، سیستم ناوبری با مانیتور 8 اینچی، سیستم تعلیق حرفه ای، سقف پاناراما، نورپردازی ال ای دی در داخل، باز کردن صندوق عقب بدون دخالت دست و سیستم صوتی حرفه ای 8 اسپیکرهارمن کاردون.
مشخصات
|
کیا اسپورتیج 2017
|
---|---|
مصرف سوخت ( لیتر بر 100 کیلومتر)
|
10 شهر / 8 اتوبان
|
قدرت موتور ( RPM @ HP)
|
181 @ 6000
|
نوع موتور
|
2.4 لیتری خطی 4
|
گشتاور (RPM @ Nm)
|
175 @ 4000
|
نوع خودرو
|
SUV
|
قیمت
|
23 هزار دلار
|
جدید چی داریم؟
تفاوت اسپورتیج 2016 با این اسپورتیج 2017 طراحی مجدد کامل آن است.بسیاری میگویند اسپورتیج 2017 طراحی شبیه به طراحی پورشه پانامرا را دارد ولی در هر صورت به نظر میاید طراحی جدید زیباست و میتواند جوابگوی منتقدان خود باشد.
مزایا
دست انداز ها را خوب رد میکند، در سرعت های بالا خبری از صدا درون کابین نیست، جادار چه برای سرنشینان عقب و چه جلو، آپشن های متنوع، سیستم تعلیق مناسب
معایب
مصرف سوخت نه چندان خوب، صندوق عقب نه چندان جادار و در چینش SX موتور توربو چنگی به دل نمیزند.