نظرات (0)
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۳/۲۳
هیوندای سوناتا همیشه برای کسانی که به دنبال خودروی مدیوم سایز شهری میگشتند انتخاب و رفیق خوبی بوده وهمیشه هم از مسئولیتی که به دوشش بوده شانه خالی نکرده و تا آخر پای راحتی مسافران و راننده گرامی ایستاده.سوناتا 2016 هم از این مساله مستثنی نیست.هر چه جلوتر میرویم بازار رقابتی تکنولوژی و خودرو پر تراکم تر و داغتر میشود و صاحبان تکنولوژی هرساله باید برای رقابت چیزی برای عرضه داشته باشند وگرنه مطمئنا زیر فشار های رقبای خود له خواهند شد. سوناتا برای امسال تغییراتی اندکی کرده ولی همان برایش کافیست تا بگوید حداقل من کاری کردم.سوناتا 2016 بیشتر در بحث تکنولوژی های موجود در سیستم ناوبری تغییراتی داشته و مثل اینکه رابط کاربری این سیستم را بهبود بخشیده و به اصطلاح آن را کاربر پسند تر کرده است.روشن کردن ریموت خودرو توسط بستر بلولینک و باز شدن صندوق عقب در هنگام نزدیک شدن به آن هم یکی از بچه ویژگی های سوناتا است.
مشخصات | هیوندای سوناتا 2016 |
---|---|
مصرف سوخت ( لیتر بر 100 کیلومتر) | 9 شهر / 6 اتوبان |
قدرت موتور ( RPM @ HP) | 185 @ 6000 |
نوع موتور | 2.4 لیتری خطی 4 |
گشتاور (RPM @ Nm) | 185 @ 4000 |
نوع خودرو | سدان شهری |
قیمت | 22 هزار دلار |
در سوناتا ی مدل قدیمی ال سی دی ارتباطی سیستم ناوبری 5 اینچی بود و گزارش خطای ورود اطلاعات به کمپانی هیوندای زیاد میشد (بخاطر صفحه کوچکش) و بالاخره هیوندای تصمیم گرفت یک مانیتور بزرگتر را جایگزین مانیتور قبلی بکند تا نرخ خطای ورودی را کمی کاهش دهد البته در مدلهای بالاتر مانیتور های 8 اینچ نیز وجود دارد.شایان ذکر است که در این سیستم ناوبری هم سیستم Apple CarPlay و هم سیستم Android Auto پیاده سازی و ادغام شده است.ادعای هیوندای آن است که سوناتا اولین خودرو با تکنولوژی اندروید آئوتو است که به شما اجازه میدهد کارهایی مانند مسیریابی را با ارسال دستورات صوتی به آن انجام دهید برای مطالعه بیشتر کلیک کنید.
کیفیت بالای ساخت، راحتی ، امکانات فراوان بابت پولی که پرداخت میکنید، رانندگی نرم و لذت بخش
از موتور توربو چرج دو لیتری انتظار عملکرد بهتری داشتیم ولی نشد.
نظر خاصی ندادن دوستان شما اولین نفر باش