پیشنهاد رشوه دو میلیون تومانی به کارشناس اُتکس برای دروغ گفتن

3607
0
دسته بندی :  عمومی
پیشنهاد رشوه دو میلیون تومانی به کارشناس اُتکس برای دروغ گفتن

هفته گذشته بود طبق معمول بین تماس هایی که داشتیم شخصی درخواست کارشناسی خودرو هیوندای ix55 را داشت، مانند معمول یکی از کارشناسان اُتکس که آقای رامتین کاظمی باشد انتخاب شد تا خودرو مورد نظر را کارشناسی کند. بعد از حضور رامتین در محلی که باید خودرو کارشناسی میشد اتفاق عجیبی افتاد.در عین ناباوری فروشنده خودرو به نحوی که خریدار متوجه نشود با ایما و اشاره به رامتین با انگشتها و حرکات دست پیشنهاد نوعی رشوه به مبلغ دو میلیون تومان را در صورت نگفتن حقیقت در مورد وضعیت فنی و بدنه خودرو را داد. رامتین اول متوجه ماجرا نشد ولی بعد از کارشناسی کامل بدنه خودرو پی به اصل موضوع  داستان برد. رامتین سعی کرد از نواقضی که در مورد بدنه خودرو واضح و مشخص است عکس کامل بگیرد تا گزارش کارشناسی که ثبت میکند کامل و بدون حرف و حدیث برای درخواست کننده کارشناسی باشد.

البته بعد از گفتن حقیقت به خریدار، فروشنده که از رد پیشنهادش سخت عصبی بود با ایما اشاره ی دیگر به رامتین فهماند که:  "...آسفالته".

میخواهیم مواردی که او کارشناسی کرده بود را بررسی کنیم تا متوجه این بشویم که درخواست گرفتن رشوه همچین بی مورد هم نبوده.

بعد از اندکی بررسی کارشناس رامتین کاظمی متوجه وخامت اوضاع شده و شرایط رو اینطور توصیف میکند:

تصادف ماشین آنقدر شدید بوده که ستون های بالای خودرو، پشت سقف و بغل سقف فشار بیش از حدی را تحمل کرده و تقریبا کج شده، جفت گلگیر عقب ها نیز به علت فشار زیاد رنگ شدگی دارد و در آخر ماجرا بعد از فرآیند شاسی کشی به علت اینکه قطعات شاسی به خوبی سرجای خود قرار نمیگرند دفرمه شده و چروک شدگی در آن ها کاملا مشهود است به چند عکسی که کارشناس اتکس آقای رامتین کاظمی از خودرو گرفته توجه کنید:


در عکس زیر میتوانید مشاهده کنید که بعد از ضربه ی شدیدی که خودرو از پشت مهار کرده است چه بلایی سر شاسی عقب آمده به طوری

که بعد از فرآیند شاسی کشی، کاملا خم شدگی و کشیدگی آهن مشخص است


چروک شدگی بیش از حد شاسی عقب خودرو بعد از یک تصادف شدید و فرآیند شاسی کشی هیندای ix55 2013



در عکس زیر هم میتوانید ببینید ضربه ی شدیدی که از جلو به این خودرو وارد شده و چطور سینی پشت چراغ خودرو چروک شده و حالت

گرفته است


ضربه شدید از جلو و چرئک شدگی سینی پشت چراغ جلو خودرو هیوندای ix55


این موارد در کار زیاد است ولی امیدواریم اخلاقیات در میان مردم جایگاه بالاتر و با ارزشتری از معاملات پر سود ولی بدون برکت داشته باشد.همیشه به کاربران توصیه میکنیم قبل از خرید خودرو از کارشناسی خبره کمک بگیرند تا از این دست اشتباهات به صفر میل کند ولی کو گوش شنوا نیمی پند گیرند نیمی ملال.

در هر حال شما میتوانید همواره برای پایین آوردن ریسک خریدتان از سرویس کارشناسی رنگ و فنی خودرو در محل استفاده کنید، برای اینکار کافیست از فرم درخواست کارشناس استفاده کنید یا با شمار 28428466-021 تماس گرفته و کارشناس مربوطه را برای تایم خاص مورد نظر خودتان رزرو کنید.

آگهی های مرتبط

هیوندای آزرا (گرنجور)
هیوندای جنسیس

واکروزاخر۲۰۱۱ هم بصورت نقدوهم اقساط قیمت نقدی ۲/۶۵۰ اقساط بین ۴۰تا۶۰درصدقیمت اقساط از۶ماه تا۱۶ماه کارمزدماهیانه ۳درصد بدون رنگ وهم بادوخودور آزاروجنسیس مایل به معاوضه هستم 

1402/6/8تهران
توافقی

ماشين فوق العاده تميز و سالم بدون رنگ داراي بيمه 

1400/6/12تهران
توافقی

بیمه تا آخر سال.به رویت صفر بدون رنگ فول آپشن.صندوق عقب برقی ۱۰ ایربگ ۲گرم کن و ۱ سرد کن صندلی کیلس 

1399/7/19تهران
توافقی

فول فول ترین وراکوروز ۲۰۱۳ بسیار استثنایی در حد صفر بدون رنگ بدون تصادف یا خط وخش یا قلم خوردگی بدون نقطه بدنه در حد آینه داخل چرم مارون بدون پارگی بسیار نو و تمیز فول کامل فول ایربگ ، سردکن و گرمگن صندلی ها صندلی ها برقی همراه با مموری صندلی سیستم صوتی اینفینیتی همراه با ساب جلو‌ و عقب صندوق برقی و ولکام زیر آینه و esp شیشه شور چراغ ها و نور زنون کولر دیجیتال جلو و عقب و لاستیک نو در حد فنی به شرط کارشناسی تمامی سرویس ها انجام شده بدون کوچیک ترین هزینه 

1398/11/16تهران
توافقی

وراکروز ۲۰۱۱ فول کامل بدون رنگ و خط و خش فنی در حد نو لاستیک ها نو 

1398/11/15تهران
توافقی

ماشین در سلامت کامل /فول کامل /بدون خط و خش /بدون رنگ و کریسکاری / استثنایی و بینظیر مطمئنا بازدید ====خرید ١٠٠٪؜ 

1398/11/14یزد

پستهای مرتبط

آیا تا به الان در هنگام خرید خودرو فکر کردید که اتاق خودروی مورد نظر می‌تواند تعویضی باشد؟ آیا می‌توانید این مورد را به خوبی تشخیص بدهید؟ خواندن این مقاله می‌تواند تمامی شک و شبه‌ها را برای شما برطرف کند. با ما همراه باشید.

نظرات