اُتکس

نظرات (0)

تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۱/۱۴

بررسی 207 اتومات نیوفیس ( TU5 ) و نظرات مردمی

بررسی 207 اتومات نیوفیس ( TU5 ) و نظرات مردمی

پژو ۲۰۷ جدید (نیوفیس) یک خودرو هاچبک جوان‌پسند با طراحی جذاب و به‌روز است که توسط شرکت ایران‌خودرو تولید و عرضه می‌شود. این خودرو با امکانات و تغییرات جدید نسبت به مدل‌های قبلی وارد بازار شده و مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

طراحی داخلی

طراحی داخلی پژو ۲۰۷ جدید با توجه به به‌روزرسانی‌ها، اسپرت و مدرن‌تر شده است. با این حال، فضای کابین محدودیت‌هایی دارد.

  • شباهت به کابین پژو ۲۰۶

  • استفاده از متریال با کیفیت متوسط

  • فرمان دو رنگ با کلیدهای کنترل

  • مانیتور ۷ اینچی لمسی با امکانات بلوتوث، رادیو و سیستم رهیاب

  • صندلی‌های پارچه‌ای با راحتی مطلوب در ردیف جلو

پژو 207 آی تیو 5 نمای پانورما از داشبورد، شیشه جلوپژو 207 آی تیو 5 نمای پشت آمپر

طراحی نسبتا جذاب و مدرن داخلی 207 نیوفیس اغوا کننده و بسیار جوان پسند است مخصوصا مانیتور جذاب روی داشبورد، این موارد جز پارامترهای اصلی انتخاب خریداران بوده است.

طراحی خارجی

طراحی خارجی پژو ۲۰۷ نیوفیس با تغییرات چشمگیری همراه بوده و جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های جدیدی دارد که نمایی جسورانه‌تر به خودرو داده است.

  • استفاده از چراغ‌های جلو هالوژنی و دیلایت

  • راهنماهای جانبی روی آینه‌ها

  • آنتن کوتاه رادیویی

  • چراغ‌های عقب طرح نئون

پژو 207 آی تیو 5 نمای روبروپژو 207 آی تیو 5 نمای عقب سفید رنگ

تفاوت خاصی در طراحی عقب 207 مشاهده نخواهید کرد ولی قسمت جلو از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است که چشم خریداران را به خود میدوزد.

مشخصات فنی

پژو ۲۰۷ جدید با پیشرانه TU5 و گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک یا ۵ سرعته دستی عرضه می‌شود.

مقدار

مشخصات

TU5، ۴ سیلندر، ۱۶ سوپاپ

پیشرانه

۱۰۵ اسب‌بخار

قدرت

۱۴۲ نیوتن متر

گشتاور

۴ سرعته اتوماتیک یا ۵ سرعته دستی

گیربکس

۱۲ ثانیه (دستی)، ۱۳ ثانیه (اتوماتیک)

شتاب ۰ تا ۱۰۰

۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر (مدل اتوماتیک)

مصرف ترکیبی

۱۱۰۰ کیلوگرم

وزن

جلو: مک‌فرسون، عقب: میل پیچشی

سیستم تعلیق

دیسکی، مجهز به سیستم خنک‌شونده (جلو و عقب)

نوع ترمز

۴۰ لیتر

حجم مخزن سوخت

۱۹۰ کیلومتر در ساعت

حداکثر سرعت

۲۰۵/۵۵ R16

ابعاد لاستیک

استاندارد یورو ۴

استاندارد آلایندگی

۱۵۸۷ سی‌سی

حجم موتور

۵

تعداد دنده

بنزین

نوع سوخت

هیدرولیک

نوع فرمان

پژو 207 آی تیو 5 نمای جلو سمت شاگرد سفید رنگ

نمای کناری غیر از چلو پنجره و چراغ تفاوت چندانی با پدر بالحق خود 206 ندارد هر چند که تفاوت های جزیی مشتریان را تحریک به انتخاب از روی احساس میکند!!

آپشن و امکانات

پژو ۲۰۷ جدید با امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، مانیتور لمسی و فرمان مجهز به کلیدهای کنترل ارائه می‌شود.

  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک

  • مانیتور ۷ اینچی لمسی با بلوتوث و سیستم رهیاب

  • کلیدهای کنترل روی فرمان

  • سیستم صوتی با قابلیت پخش موزیک

پژو 207 آی تیو 5 نمای داشبورد و فرمان

نمای فرمان و کنترل مولتی مدیا 207 کاربر پسند و جذاب طراحی شده. مانیتور مینیمال به اضافه پشت آمپر جذاب این خودرو راه را برای نگاه دزدی مشتریان باز گذاشته است.

مزایا و معایب

پژو ۲۰۷ جدید دارای مزایای بسیاری از جمله طراحی جوان‌پسند و امکانات مناسب است، اما معایبی مانند فضای محدود کابین عقب و خرابی‌های گیربکس نیز دارد.

مزایا:

  • طراحی جذاب و مدرن

  • امکانات به‌روز

  • مصرف سوخت مناسب

  • پیشرانه قوی

معایب:

  • فضای محدود کابین عقب

  • خرابی‌های گیربکس

  • متریال با کیفیت متوسط

  • گرانی قطعات یدکی

پژو 207 آی تیو 5 نمای عقب سمت شاگرد سفید رنگ

نمای کناری 207 اتومات میراث نسل قبلی است و تفاوت چندانی مشاهده نمیشود

جمع‌بندی کلی

پژو ۲۰۷ جدید با طراحی جذاب، امکانات مناسب و مصرف سوخت بهینه، یک گزینه ایده‌آل برای خریدارانی است که به دنبال یک خودرو هاچبک جوان‌پسند و مقرون به‌صرفه هستند. با این حال، باید به فضای محدود کابین عقب و مشکلات گیربکس آن توجه کرد.

پژو 207 آی تیو 5 نمای جلو سمت راننده

نظرات مردمی کاربران و مشتریان

در این بخش فی مابین نظرات مثبت و منفی بدنبال نظرات واقعی و معتبر از سایت هایی که قابل اتکا هستند را برایتان گردآوری کرده ایم:

محمدحسن ( کار دات آی آر ):

این ماشین واقعاً بی‌کیفیت و بی‌خودیه. یک ساله که صفرش رو خریدم و تقریباً هر ماه باید ببرمش نمایندگی. مصرفش خیلی بالاست و گیربکسش یه ایراد داره که هیچ‌کس نمی‌تونه تشخیص بده. دریچه گازش خرابه و به این ماشین نمی‌خوره. هر دو ماه یکبار سنسور اکسیژن می‌سوزونه. پولتون رو دور نریزید.


علی پهلوانی ( کار دات آی آر ):

این ماشین واقعاً عالیه؛ خوش‌ظاهر و باکیفیت. نه گیربکسش ایراد داره، نه خشکه، نه مصرفش زیاده، نه صدای کابین میده و نه خراب میشه. از اون‌ طرف شتابش عالیه، مصرفش پایینه و کیفیت قطعاتش هم خوبه. نمی‌دونم چرا بعضی‌ها اینقدر بد می‌گن، شاید مثل ماجرای گربه و گوشت باشه. به هر حال من یک ساله دارمش و هیچ مشکلی نداشته.

به نظرم یکی از بهترین و زیباترین خودروهای ایرانه. شاید بعضی‌ها نظرشون فرق کنه، ولی من واقعا ازش راضیم. از لحاظ ظاهری، داخلش هم طراحی قشنگی داره و خیلی جذابه. اگه دنبال یه ماشین خوب و باکیفیت هستید که دردسر نداشته باشه، این گزینه خیلی مناسبیه.


فرشید ( خودروبانک ):

سلام دوستان، یه خواهشی دارم و اونم اینه که لطفاً یه کم واقع‌بین باشن. من ۴ ماهه که ۲۰۷ دستی دارم و تا کیلومتر ۲۵۰۰ عالی و کم صدا بود. ولی بعد از اون ایرادات ماشین یکی یکی شروع شد. صدای موتور از زیر ماشین میاد که بعد از دو ماه رفت و آمد به نمایندگی، گفتن درست نمیشه و ایرادش پیدا نمیشه. مالتی‌مدیا خودش از یک سیستم به سیستم دیگه عوض میشه. فرمان به یک سمت می‌کشه و نمایندگی گفت ایراد از رینگه و شامل گارانتی نمیشه. صدای چرخ‌ها و لنت ترمز هم شامل گارانتی نمیشه و باید هزینه آزاد پرداخت کنم. سیستم برقیش هم به توصیه نمایندگی نباید دست‌کاری بشه یا وسیله اضافی مثل دزدگیر بهش وصل کنی. گیربکسش پر سر و صداست و تعمیرکار نمایندگی گفت که اگه ۵۰۰ هزار تومنم بدن تا تعمیرش کنی قبول نکن چون بدتر میشه. داشبوردش هم به سر و صدا افتاده. این تجربه من از ۷۰۰۰ کیلومتر رانندگی با این ماشینه. حالا تصمیم با خودتونه. ضمناً من قصد فروشش رو دارم. موفق باشید.


ارمیا ( خودروبانک ):
از نظر موتور و گیربکس، فقط تولیدات تا سال ۹۶ و اولین سری نیو فیس ۲۰۷ عالی هستن چون خرابی ندارن. اما مشکل اینجاست که مونتاژ اتاقش خوب نیست و بعد از دو سه سال، درست مثل پیکان ۴۸، صدا میفته. این یعنی بعد از چند سال باید منتظر سروصداهای مختلف از داشبورد و بدنه خودرو باشی. در کل، اگه به دنبال ماشین بی‌دردسر و باکیفیت هستی، بهتره از مدل‌های قدیمی‌تر استفاده کنی.


سمیه ( وای جی سی ):
من ۲۰۷ اتومات با موتور فرانسه رو دارم و باید بگم واقعاً ماشین خوبیه. رانندگی باهاش لذت داره و حس می‌کنی تو هواپیما نشستی. اگه جاده یا خیابون صاف باشه، حتی نیاز نیست فرمون رو بگیری. البته خرج قطعاتش بالاست، ولی به نظرم ۲۰۷ ارزش روندن رو داره.



کاربرناشناس ( همراه مکانیک ):
والا من ۲۰۷ دارم، نه صدای قریچ قریچ میده، نه زود خراب میشه، نه گیربکسش ایراد داره، نه جنس قطعاتش بده. شتابش عالیه، ظاهرش هم عالیه و کیفیتش هم خیلی خوبه. آپشن‌هاش هم تکمیله. واقعاً در تعجبم که چرا بعضی از مردم اینقدر بد میگن در مورد این ماشین، در صورتی که سطح کیفیتش بالاست. اکثر کسانی که بد میگن، شاید اصلاً این ماشین رو نداشتن. شاید هم داستان همون گربه‌ است که دستش به گوشت نمیرسه، میگه بو میده.

سرویس مشاوره خرید خودرو اُتکس

یکی از بهترین مسیر ها برای انتخاب یک خودرو انتخاب از روی آگاهی ومشورت با یک بلده کار است، ما در سیستم مشاوره خودرو اُتکس به شما کمک میکنیم تا در انتخاب مسیر ساده تری داشته باشید کافی است با چند کلیک ساده در بخش مشاوره خرید و فروش خودرو نوع، زمان و مشاور خود را انتخاب نمایید تا با کمترین دردسر به یک حرفه ای این کار متصل شوید.

سرویس قیمت خودرو اُتکس

سرویس قیمت خودرو به شما کمک میکند تا با کمترین دردسر به بروزترین قیمت های بازار دسترسی داشته باشید. قیمت ها همگی بروز بوده و بر روی نمودار قابل بررسی و تحلیل در روزها و هفته ها گذشته است برای استفاده از این امکانات کافی است به قسمت قیمت خودرو صفر و دست دوم اُتکس مراجعه کرده و با انتخاب خودرو مد نظر قیمت آن را محاسبه و تحلیل نمایید.
قیمت پژو 207 اتومات
قیمت پژو پارس ELX-XU7P
قیمت رنو ساندرو استپ وی
قیمت دنا پلاس ef7

نظرات

نظر خاصی ندادن دوستان شما اولین نفر باش