بررسی و مقایسه تمام تیپ های پژو 206: بچه شیر محبوب فرانسوی

دسته بندی :  بررسی
بررسی و مقایسه تمام تیپ های پژو 206: بچه شیر محبوب فرانسوی

امروز می خواهیم به یکی از خودروهای پر سابقه داخلی که در زمان خویش عملکرد مناسبی را نیز در بازارهای جهانی از خود بروز داده بپردازیم، با آکادمی اُتکس همراه باشید. 



معرفی اولیه


صحبت در مورد یکی از موفق ترین ساخته های پژو و یکی از موفق ترین خودروهای مونتاژی تاریخ ایران است. البته موفقیت را می توان از چند جهت معنا کرد، اما به طور کلی، ریشه های موفقیت در دنیای خودرو مواردی مانند فروش ایده آل، مقبولیت در بازه های زمانی طولانی و بالانس مناسب در بحث قابلیت های دینامیکی و امکانات رفاهی هستند. مواردی که در بطن پژو 206 به عنوان جایگزین برادر بزرگ تر خود ( از لحاظ سنی ) نیز دیده می شود. در اوایل دهه نود میلادی بود که کمپانی پژو تصمیم گرفت تا پروژه ای را به منظور تولید یک جایگزین برای 205 کلید بزند. خودرویی که هم کمی بزرگ تر باشد و هم جدا از نقش صرف یک جایگزین، به عنوان یک خروجی موفق و جوان پسند نیز شناخته شود. این خروجی نیز با نام 206 در سال 1998 پدید آمد. در چرخه تولید این خودرو در فرانسه، نقطه انتهایی آن سال 2010 میلادی است که در نوع خود یک بازه بسیار طولانی بوده و در چرخه تولید آن در ایران، نقطه ابتدایی آن سال آغازین دهه هشتاد شمسی و نقطه انتهایی آن تا امروزه نا مشخص است که باز هم این موضوع در نوع خود جز رکوردها محسوب می شود! اما در طی همه این سال ها 206 با انواع تیپ ها به بازار عرضه شد، مدل هایی که بعضی هایشان عمری کوتاه و بعضی ها نیز تا به امروز در حال تولید هستند. در اینجا به اختصار به تاریخچه مدل های مونتاژی در ایران اشاره می کنیم : 




206 تیپ 1



این مدل ساده ترین نوع خانواده 206 است. فرمان دو شاخ ساده، سیستم برق کشی ساده در کنار نمایشگر مدل بیسیک ساعت در داشبرد و البته فقدان هر گونه امکانات خاص دیگر از خصیصه های این مدل است. البته تعدادی از مدل های وارداتی تیپ 1 در ایران از شیشه بالابرهای دستی جلو و مجموعه نشان دهنده های 3 تایی بهره می برند. عمر این مدل بسیار محدود بوده و پس از مدت کوتاهی تولید آن متوقف شد.



206 تیپ 2


این مدل از سال های ابتدایی دهه هشتاد تا به امروز در حال تولید است. استفاده از سیستم برق مولتی پلکس در کنار فرمان 3 پر استاندارد 206 از جمله تفاوت های اساسی این مدل با تیپ 1 است. در بحث امکانات نیز تنها از بالابرهای برقی درب های جلو بهره برده البته امروزه شرکت مادر این مدل را با سنسورهای دنده عقب نیز به بازار ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است که موتور این خودرو از نوع TU3 و با حجم 1400 سی سی و 8 سوپاپ است.



206 تیپ 3


این مدل را می توان نمونه فول آپشن تیپ 2 با همان موتور TU3 محسوب کرد. امکانات رفاهی تکمیل تر مانند بالابرهای برقی درب های عقب، تنظیم برقی آینه های جانبی و تهویه مطبوع اتوماتیک از جمله تفاوت های این مدل با تیپ 2 است. امروزه این مدل نیز در پرخه تولید قرار ندارد.




206 تیپ 4


این مدل از 206 در تعداد بسیار محدودی به صورت SKD و برای جانبازان وارد کشور شد. از جمله مشخصات این خودرو استفاده از موتور TU5 با حجم 1600 سی سی و گیربکس اتوماتیک 4 سرعته بود. از جمله نقاط تمایز این مدل می توان به رنگ های متنوع تر تودوزی و بدنه، حسگر باران و محفظه مخفی زیر داشبرد اشاره کرد.



206 تیپ 5


معروف ترین تیپ 206 که از سال های ابتدایی دهه هشتاد تا کنون در خط تولید مانده همین مدل تیپ 5 است. مدلی که می توان آن را به نوعی یک تیپ 3 با موتور TU5 به حساب آورد. این تیپ در کنار بهره بردن از امکانات رفاهی کامل، از موتور TU5 در کنار گیربکس 5 سرعته دستی استفاده می کند.




206 تیپ 6


 این مدل از 206 نیز از سال های ابتدایی دهه هشتاد وارد مدار تولید شد و تولید و عرضه آن تا سال 1391 ادامه یافت. از حیث توضیحات و معرفی، تیپ 6 همان تیپ 5 اتومات شده است. خودرویی که در کنار بهره گیری از امکانات کامل، از گیربکس 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک بهره می برد. 






خانواده پژوه 206 SD


این خانواده نیز که به عبارتی مدل صندوق دار 206 است، خود دارای مدل های بسیاری با بهره گیری از امکانات متفاوت و موتورهای TU3 و TU5 به همراه گیربکس های دستی و اتوماتیک است. امروزه تنها مدل بازمانده این خانواده تیپ SD V8 با بهره گیری از موتور TU5، گیربکس دستی و امکانات کامل است. برای آشنایی بیشتر با خانواده SD پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.





عملکرد فنی


خانواده پژو 206 در ایران به طور کلی از 2 پیشرانه 1400 سی سی 8 سوپاپه با کد TU3 و 1600 سی سی 16 سوپاپه با کد TU5 استفاده می کنند. پیشرانه اول که در 206 تیپ 2 استفاده می شود قادر است تا در ماکسیموم دور موتور 5300، حداکثر 75 اسب بخار قدرت تولید نماید. همچنین حداکثر گشتاور تولیدی این موتور 118 نیوتون متر در دور 3400 است که به چرخ های جلو می رسد. این پیشرانه به کمک یک گیربکس 5 سرعته دستی قادر است تا 206 تیپ 2 را در مدت زمان حدودی 14.1 ثانیه به تندی 100 کیلومتر در ساعت رسانده و سرعت خودرو در شرایط نرمال تا نهایت 170 کیلومتر در ساعت ادامه دار شود. در نهایت لازم به ذکر است که میانگین مصرف سوخت ترکیبی این پیشرانه در 100 کیلومتر، طبق گفته شرکت سازنده حدود 6.4 لیتر می باشد.

اما در مورد پژو 206 تیپ 5 و پژو 206 SD V8، داستان به صورت دیگری است. پیشرانه مورد استفاده در این خودروها از نوع 1600 سی سی TU5 بوده که با 16 سوپاپ، حداکثر 105 اسب بخار قدرت را در دور 5800 به چرخ های جلو منتقل می کند. همچنین گشتاور تولیدی این موتور نیز 142 نیوتون متر در دور 4000 است. در زمینه شتاب صفر تا صد کیلومتر، عملکرد بالاتر این پیشرانه در تماس با گیربکس 5 سرعته دستی باعث می شود که خودرو، در طی مدت زمان حدودی 11.6 ثانیه به تندی صد کیلومتر رسیده و حداکثر سرعت خودرو در شرایط ایده آل به مرز 185 کیلومتر برسد. طبیعتا این موتور اشتهای بیشتری در امر سوزاندن بنزین داشته و میانگین مصرف سوخت خودروهایی که از این موتور استفاده می کنند در حدود 6.6 لیتر در صد کیلومتر می باشد.  

















طراحی و امکانات


206 را در تاریخ کمپانی پژو می توان یکی از موفق ترین خودروها از جنبه طراحی و هماهنگی بصری دانست. خودرویی که بدون نقطه ضعف خاصی، اصول و سبک طراحی پژو به طور کامل در آن دیده می شود و طراحی موفق و ماندگار آن تا سال ها حتی پس از توقف تولید آن در بازارهای جهانی مورد پسند افراد قرار گرفته است. در نمای جلو شاهد یک طراحی نسبتا خشن با هندسه خاص مجموعه چراغ های جلو و البته کاپوت خمیده آن هستیم. همچنین از جمله المان های قابل توجه می توان به ورودی هوای اسپرت قرار گرفته بر روی کاپوت اشاره کرد که حس و حال اسپرتی را منتقل می کند. در نمای جانبی خطوط نرم و سیال پیکره اصلی خودرو را تراشیده اند و در اینجا شاهد آیرودینامیکی مناسب هستیم. هر چند با کمی دقت در نمای جانبی متوجه نسبت کمی ناهماهنگ درب ها می شویم که درب های جلو با ابعاد بزرگ کاملا مناسب ورود و خروج سرنشیان هستند اما درب های عقب به علت ابعاد کوچکتر از انتظار و کشیدگی کمتر، برای ورود و خروج سرنشینان چندان مناسب و راحت نیستند. همچنین در 206 اس دی، نوع طراحی ستون C خودرو و ناهماهنگی آن با قسمت عقب خودرو و خطوط تشکیل دهنده اجزای آن، نقطه ضعفی است که طراحی خودرو را ناهمگون جلوه داده و آن بالانس و هم خوانی مدل های هاچ بک را به ارث نبرده است. با رسیدن به عقب خودرو نیز مجددا تم اسپرت و جوان پسند 206 نمایان می شود. نوع طراحی چراغ های عقب هماهنگی کاملی با مجموعه جلو داشته و برجستگی سپر عقب، نمای پشت را از یکنواختی خارج کرده است. لازم به ذکر است که از مدل های 91 به بعد، نوع گرافیک چراغ های عقب 206 های عرضه شده تغییر کرده و چراغ های عقب تیپ RC (اصطلاحا اروپایی) جایگزین مدل های ساده قبلی شده اند. 






با باز کردن درب خوردو و قدم گذاشتن به داخل کابین، آن طراحی اسپرت و خشن کمی رنگ باخته و عنصر سادگی جایگزین ان می شود. فضا برای سرنشینان جلو مناسب بوده و البته میدان دید در حد متوسطی ارزیابی می شود و این موضوع برای دید عقب خودرو به میزان پایین تری تنزل پیدا می کند. در 206 دسترسی به ادوات و امکانات اتومبیل مناسب بوده و ارگونومی خوبی مشاهده می شود. در کنار همه این ها مجموعه نشان دهنده های پشت آمپر اسپرت در کنار فرمان یه پر و خمیدگی خاص داشبرد از جمله نکات مورد توجه هستند. حال اگه موقعیت خود را از قسمت جلو به سمت پشت تغییر داده بدون شک تعجب خواهید کرد. در ابتدای امر ورود به قسمت عقب به علت درب کوچکتر سخت تر بوده و پس از قرارگیری و نشستن بر روی صندلی های پشتی متوجه خواهید شد که 206 از نظر فضای اختصاص یافته به سرنشینان عقبی در جایگاه پایینی بوده و افراد قد بلند به سختی می توانند در قسمت پشتی این خودرو احساس راحتی کنند. همچنین قسمت پشتی خودرو حداکثر برای 2 سرنشین بالغ مناسب بوده و نشستن سه نفر در پشت آن با سختی بسیاری همراه است. در رابطه با امکانات و تجهیزات 206 چند نکته قابل ذکر است. اول آن که 206 به خودی خود، خودرویی با قابلیت نصب و فعال سازی امکانات و آپشن های بسیاری به صورت فابریک با فعال سازی آن در قسمت ECU اتومبیل است و مدل های مونتاژی در ایران اگرچه به صورت فابریک امکانات محدودی دارند، اما در سیستم سیم کشی و مولتی پلکس فابریک پژو، این امکان برای دارندگان این خودرو مهیا است. اما سیستم برقی و مولتی پلکس خودرو که یکی از بحث برانگیزترین موارد بررسی 206 است به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود. دسته اول مربوط به مدل های اولیه مونتاژی تا سال 1391 بوده و پس از آن سیستم مولتی پلکس ایرانیزه جایگزین سیستم فابریک پژو شده که به علت ایرادات و باگ های زیاد، امکان نصب آپشن های فابریک 206 را نیز از دارندگان مدل های جدید سلب می کند. اما در لیست امکانات و تجهیزات 206 موارد مقابل به چشم می خورند : دو عدد کیسه هوا، ترمز های دیسکی در چرخ های جلو ( هر چهارچرخ دیسک در مدل های تیپ 5 و SD ) به همراه سیستم ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم ترمز اضطراری EBA، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، شیشه های برقی درب های جلو ( هر چهار شیشه برقی در تیپ 5 و SD)، تنظیم دستی آینه های جانبی (تنظیم برقی آینه های جانبی به همراه گرمکن و حسگر دماسنج در تیپ 5 و SD)، سیستم تهویه مطبوع دستی ( سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک در تیپ 5 و SD)، تنظیم ارتفاع صندلی راننده و سنسورهای دنده عقب. در بخش ایمنی نیز پژو 206 هاچ بک در خلال آزمون های ایمنی موسسه ایمنی خودروهای اروپا EURO NCAP در سال 2000 میلادی موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی شده که نمره مناسبی برای آن دوره و پس از سپری شدن 18 سال می باشد.






نتیجه گیری


باید اعتراف کنیم که 206، این کوچولوی دوست داشتنی، از معدود خودروهای بازار کشور است که پس از حدود 17 سال حضور مستمر، همچنان از محبوبیت و مقبولیت نسبی در مقایسه با سایر خودروهای قدیمی مونتاژی ایران بوده اما در بحث  استاندارد های کیفی، افت شدیدی داشته و اگر اشکالات خاص آن امروزه وجود نداشت، جایگاه ایده آل ثابت خود را به مانند گذشته حفظ می کرد. در واقع اگر منطقی باشیم، 206 دیگر آن آب و تاب گذشته را نداشته و جز طراحی ظاهری مناسب و حساب شده و البته بازار فروش نسبتا خوب، سایر نفاط قوت خود را به دلیل سیاست های شرکت مادر از دست داده است. افت کیفیت بزرگترین آفت این خودرو بوده که نفس آن را در طی این سال ها گرفته و در ذهن بسیاری از افراد، خودرویی ساخته که در صورت خرید، برای نگهداری آن در طولانی مدت باید حسابی وقت و حوصله به خرج دهید. هر چند این داستان افت کیفیت دامن گیر بسیاری از خودروها در طول چند سال اخیر شده اما حساب 206 را باید کمی جدا بدانیم. در نهایت امر، خرید این خودرو را با اغراق می توان به عشق تشبیه کرد، مسئله ای که در آن جدال بین عقل و دل نتیجه اصلی داستان را رقم می زند!







مشخصاتپژو 206 تیپ 2پژو 206 تیپ 5پژو 206 SD V8
نوع موتور4 سیلندر خطی4 سیلندر خطی4 سیلندر خطی
حجم موتور (لیتر)1.41.61.6
تعداد سوپاپ81616
استاندارد آلایندگییورو 4یورو 4یورو 4
حداکثر قدرت (اسب بخار)75105105
حداکثر گشتاور (نیوتون متر)
118142142
نوع گیربکس5 سرعته دستی5 سرعته دستی5 سرعته دستی
شتاب صفر تا صد (ثانیه)14.111.611.6
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت)170185185
میانگین مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.16.66.6
حجم باک (لیتر)505050
حجم صندوق عقب (لیتر)245245450
وزن خالص (کیلوگرم)102510541086






قیمت ها


در حال حاضر و تا این لحظه، تمامی مدل های خانواده 206 از سوی ایران خودرو به صورت پیش فروش و تحویل مدت دار در سال 1397 عرضه می شوند و در صورتی که مایل به خرید نقدی و آنی هستید، باید سری به بازار آزاد بزنید. 

اما از آن جایی که تسلط بر قیمت های بازار به خصوص در شرایطی که عنصر ثبات، مدت هاست که در قلب این چرخه کم رنگ شده، امری دشوار و چالش انگیز است، پیشنهاد ما به شما، استفاده از سیستم قیمت روز خودروی اُتکس است. در این سیستم هوشمند تنها کافیست که برند، مدل و سال تولید خودروی مورد نظر را چه در انواع نو و چه در انواع کارکرده انتخاب کنید تا خروجی سیستم برای شما، در 3 حد قیمت بالا، متوسط و پایین بر روی نمودار نمایش داده شود. لازم به ذکر است که این سیستم به صورت کاملا هوشند و منطبق بر شرایط روز بازار بوده و شما می توانید به راحتی پس از دریافت اطلاعات قیمت، در صورت تمایل از خدمات کارشناسی برای خودروی انتخاب شده نیز بهره مند شوید.  


قیمت روز پژو 206

قیمت روز پژو 206 تیپ 1

قیمت روز پژو 206 تیپ 2

قیمت پژو 206 تیپ 2 صفر

قیمت روز پژو 206 تیپ 3

قیمت روز پژو 206 تیپ 5

قیمت روز پژو 206 تیپ 5 صفر

قیمت روز پژو 206 تیپ 6

قیمت روز پژو 206 SD V8

قیمت روز پژو 206 SD V8 صفر


سرئیس حرفه ای تحلیل قیمت خودروی اُتکس  



کارشناسی 206 مساله ای حیاتی


در گذشته و در مقاله ای به صورت مفصل به بررسی نکات مهم مرتبط با کارشناسی پژو 206 اشاره داشتیم. حال در این مقاله نیز به جهت یادآوری مجدد و راهنمایی شما به مرور آن ها می پردازیم :

پژو 206 را به جرات می‌توان در زمره محبوب‌ترین خودرو‌های مونتاژی تاریخ ایران دانست. خودرویی که از سال 1380 به خیابان‌ های کشور راه یافته و در طول سال‌های متمادی در مدل‌ها و تیپ‌های مختلف تولید شده‌ است. هر چند این فرانسوی کوچک به علت ظاهر و ابعاد متناسب خود بسیار محبوب و پرطرفدار است اما در بطن خود دارای نکات قابل توجهی برای کارشناسی می‌ باشد. همچنین این خانواده در قدیم بسیار پر جمعیت بوده اما در حال حاضر، تنها اعضای آن 3 مدل تیپ 2، تیپ 5 و مدل صندوق‌ دار SD V8 هستند و طور کلی با دو موتور با کد‌های TU3 1400 و TU5 1600 از بدو زمان مونتاژ خود تا به امروز تولید می‌شوند. 

206 چه در مدل‌های هاچ‌ بک و چه در مدل‌های صندوق‌ دار، خودرویی با فرمی خاص و البته آسیب‌پذیر است. همچنین به علت سبک خاص طراحی بدنه و خطوط و حجم‌ های آن، در صورت بروز تصادف صافکاری پر زحمتی داشته و تنظیم و هماهنگی درز‌های بین قطعات بدنه آن کاری دشوار است. بنابراین در خصوص کارشناسی بدنه آن باید وسواس بسیاری به خرج داده و حتما قسمت‌هایی از قبیل سینی جلو، رکاب و سرشاسی آن به درستی چک شود. 

حتما شما هم حداقل یک‌بار این اصطلاح را شنیده‌اید که : "206 سریع چپ می‌کنه!". این موضوع صحیح بوده اما دلیل علمی و فنی درست آن به کم‌ بودن میزان تحمل شتاب جانبی 206 در مقایسه با خودرو‌های دیگر بر می‌گردد و این موضوع می‌تواند در سر پیچ‌ های تند بسیار خطرناک باشد. در این خصوص و در صورتی که می‌خواهید از چپی بودن خودروی مورد نظر آگاه شوید پیشنهاد می‌کنیم تا حتما به مقالهراهنمای تشخیص خودروی چپ‌ شده سر بزنید.

در خصوص بخش فنی همانطور که گفته‌ شد 206 از دو موتور TU3 1400 و TU5 1600 استفاده می‌کند که موتور دوم به صورت مشترک در مدل‌های تیپ 5 و صندوق‌ دار  V8 استفاده می‌شوند. یکی از مشکلات شایع پژو 206 که به خصوص در مدل‌های تولید روز دیده می‌شود ضعف در آلیاژ و کیفیت سرسیلندر‌ و واشر سرسیلندر آن بوده که در صورت فشار به موتور و راندمان با دور بالا می‌تواند دردسر آفرین شده و باعث بروز مشکلاتی مانند کم‌کردن آب و یا قاطی کردن آب و روغن ماشین گردد. کم کردن روغن موتور نیز از جمله موارد دیده‌ شده در خصوص این خانواده بوده بنابراین اطمینان پیدا کردن از این قسمت می‌تواند نکته و اطمینان مهمی در خرید خودروی مورد نظر شما باشد. 

یکی دیگر از نقاط حساس و آسیب‌ پذیر 206 سیستم هیدرولیک آن است. این موضوع بیشتر در 206‌  هایی با طول عمر 5 سال و بیشتر به چشم می‌خورد و عموما هیدرولیک این مدل‌ها کم کم به صدا در آمده و باید به تعویض قطعات آن‌ها فکر کرد که این خود هزینه‌های رسیدگی به خودروی مورد نظر را افزایش می‌دهد. 

بازدید جلوبندی در خانواده 206 را نیز در هنگام خرید به شدت جدی بگیرید. به علت هزینه‌ های سنگین و سرسام‌ آور سرویس و تعویض قطعات در این بخش و استهلاک زودهنگام آن‌ها، یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب 206 مناسب، وضعیت سلامت سیستم جلوبندی خودرو می‌باشد.

اما کلیدی‌ ترین و حساس‌ترین نکته قابل اشاره که باعث دو دستگی در خرید 206، از مدل‌های 1380 تا مدل‌های 1391 و از مدل‌های 1391 تا به امروز در نزد خریدان می‌شود، ساختار سیستم برق و مولتی‌پلکس پژو 206 است. پژو 206‌ های مونتاژ ایران تا سال 1391 از سیستم برق فابریک طراحی شده شرکت پژو استفاده می‌کردند. این سیستم برقی فابریک، نوانایی نصب آپشن‌ها و امکانات بسیاری را به صورت استاندارد و شرکتی با فعال شدن و تعریف در ECU خودرو به 206 هدیه می‌ بخشید و از این نظر 206 خودروی محبوبی برای آپشنال کردن تلقی می‌شد اما از سال 1391 به بعد با تغییر سیستم برق‌ کشی و مولتی‌ پلکس به نوع ایرانیزه، عملا امکان نصب و فعال‌سازی بسیاری از آپشن‌های فابریک 206 از آن سلب‌ گردید و تنها شمار محدودی از امکانات مانند کروزکنترل و با قیمتی چند برابر قبل، قابلیت نصب و فعال‌‌ سازی در این خودرو را دارند. سیستم مولتی‌ پکس جدید با وجود امکانات و قابلیت آپدیت‌شدن، همچنان در مقایسه با سیستم فابریک شرکت مادر دارای ضعف‌ ها، محدودیت‌ ها و حساسیت‌ های مشهودی است که این نکته برای بسیاری از علاقه‌مندان خوشایند نبوده و در هنگام خرید 206‌ های مولتی‌ پلکس ایرانیزه، حتما به آپشن‌های نصب شده در خودرو و استاندارد بودن آن‌ها توجه بسیاری داشته‌ باشید زیرا حساسیت‌های این سیستم در صورت نصب آپشن‌های غیر استاندارد می‌تواند برای شما کلافه‌ کننده باشد. 




یک کارشناسی درست و حساب شده! 

 

کارشناسی خانواده پژو، مخصوصا کارشناسی گروه پژو 206 نیاز به تبحر و تجربه فراوانی دارد در ضمن به خاطر سپردن تمامی این نکات در هنگام خرید خودرو شاید در منظر بسیاری از افراد کاری ساده به نظر نرسد و همچنین تغییر شرایط تولید و افت روزافزون کیفیت خودرو‌های مونتاژی، خرید یک خودروی دست‌ دوم را با ریسک و دلهره‌ای دوچندان مواجه می‌کند. در این هنگام است که هنر کارشناسی خودرو، راهی زیبا و مطمئن برای خرید خودروی کارکرده بوده و همراهی یک کارشناس خبره، ریسک ضرر و زیان‌های احتمالی را به طور کامل از بین می‌برد. تیم کارشناسی خودوی اُتکس، متشکل از افرادی خبره، کارکشته و مجهز به دستگاه‌های روز سنجش و کارشناسی، این امکان را برای شما خریداران فراهم می‌سازد تا با خیالی آسوده به سراغ خرید اتومبیل‌های مورد نظر خود رفته و لذت یک خرید مطمئن و بدون ریسک را تجربه کنید. در این راستا، تنها کافیست تا شما عزیزان فرم اینترنتی درخواست کارشناس حضوری پژو 206 در محل را پر کرده و در صورتی که با پرکردن فرم‌های اینترنتی و فرآیند پرداخت آنلاین مشکل دارید، می‌توانید با شماره تلفن 28428466-021 و داخلی شماره 1 تماس حاصل فرمایید.

آگهی های مرتبط

(تومان)470,000,000

42,000 کیلومتر

 

1403/6/13تهران
(تومان)320,000,000

310,000 کیلومتر

با سلام فروش فوری 

1403/6/13خراسان رضوی
(تومان)350,000,000

ماشین سالم و از اول دست خودم بوده 

1403/6/13تهران
(تومان)410,000,000

128 کیلومتر

اتاق تعویض قید شده در برگه سبز 

1403/4/2لرستان
(تومان)270,000,000

164,000 کیلومتر

با سلام و ارزوی سلامتی ۲۰۶ نقره ای مدل ۸۳ تیپ ۲ بدون رنگ موتور فرانسوی فنی کاملا سلامت و بدون ایراد سند و مدارک به نام و شخصی سقف و ستون و شاسی های جلو و عقب خودرو پلمپ و سلامت خوش رخ و خط و خش جزئی یکسال معاینه فنی دارد باتری سالم ۴ حلقه لاستیک پهن ۲۰۵ دارای قفل کاپوت روکش نو دزدگیر ضبط و باند 

1403/3/27تهران

132,000 کیلومتر

ام وی ام X22
دانگ فنگ H30 کراس
دنا پلاس

 

1403/1/26تهران

پستهای مرتبط

دوئل این هفته شاید حرف و شک دل تعداد زیادی از خوانندگان باشد اینکه چطور یک فرانسوی با کلاس مانند کولئوس 2017 را میتوان و یا نمی توان نسبت به یک ژاپنی رگ و ریشه دار مانند تویوتا راو4 ترجیح داد یا نداد را باید همراه و خواننده قصه هایشان باشید.

نظرات