اُتکس

نظرات (1)

تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۵/۸

بررسی اجمالی هایما 7X و نظرات مردمی کاربران و مالکان

بررسی اجمالی هایما 7X و نظرات مردمی کاربران و مالکان

هایما 7X یک مینی‌ون (MPV) است که می‌تواند پنج تا هفت نفر را جا دهد و از سال ۲۰۲۰ توسط ایران‌خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود. این خودرو با طراحی خاص و جذاب خود که نتیجه همکاری با پینین‌فارینا است، در دسته‌بندی کم‌رقیب MPV قرار دارد. پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو این خودرو با قدرت ۱۹۲ اسب‌بخار و گشتاور ۲۹۳ نیوتن‌متر، به کمک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، توانایی شتاب صفر تا صد حدود ۱۲ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت را برای خانواده‌های پرجمعیت فراهم می‌کند. علاوه بر بدنه جادار و کابین چرمی، این خودرو با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی و ایمنی مانند کروز کنترل هوشمند، رادار نقطه کور و دوربین ۳۶۰ درجه، تجربه‌ای امن و راحت از سفر را به ارمغان می‌آورد. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های آن، نبود جایگاه قوی MPV در بازار ایران و تمایل خریداران به کراس‌اوورهاست.

نمای جلو هایما x7نمای عقب هایما x7

به عنوان نویسنده خیلی با ظاهر این خودرو ارتباط خوبی برقرار نمیکنم، البته در این سبک از خودرو ها به اصطلاح مینی ون طراحی قابل و درخور بسیار کار سختی است و هایما تمام تلاش خود را کرده ولی خوب از حق نگذریم این تلاش بی نتیجه به نظر میرسد و ظاهر خودرو خیلی قابل دفاع نیست.

طراحی خارجی

طراحی بیرونی 7X نتیجه همکاری هایما با پینین‌فارینا است و با الهام از قایق‌های لوکس ایتالیایی و کانسپت VF00، چهره‌ای جسور و خشن ارائه می‌کند. جلوپنجره دندانه‌دار و چراغ‌های تیز مانند دهان کوسه، حجم نما را عریض‌تر نشان می‌دهند و گلگیرهای برجسته یادآور ابرخودروهای کلاسیک آمریکایی‌اند. ستون‌های مشکی، تریم کرومی و قطعات مشکی پیانویی در ترکیب با برش‌های جسورانه ستون D، خودرو را از سایر MPVها متمایز کرده است.

  • همکاری با پینین‌فارینا و الهام‌گیری از قایق‌های لوکس

  • جلوپنجره دندانه‌دار شبیه دهان کوسه

  • چراغ‌های باریک و تیز با ترکیب جلوپنجره

  • گلگیرهای برجسته با حس خودروهای اسپرت دهه ۷۰

  • ستون‌های مشکی و برش ویژه ستون D

  • تزئینات کرومی و مشکی پیانویی برای تمایز بیشتر

نمای جلو و کناری هایما x7نمای پشت و کناری هایما x7

طراحی خارجی نشانی از جسور بودن خودرو در عین بزرگ و حجیم بودن آن است و به شما میگوید هی با اینکه من هیکل گنده ای دارم ولی در شتاب و عملکرد با من شوخی نکنید!!!

طراحی داخلی

کابین هایما 7X با طراحی لوکس و شیک، روکش‌های چرمی باکیفیت، نمایشگرهای ترکیبی و سقف پانورامایی را به ارمغان می‌آورد. فرمان با دو نقطه اتصال، کنسول میانی کشیده و تریم آلومینیومی جذاب، همه چیز را زیباتر کرده‌اند، اما گاهی تنوع زیاد اجزا باعث می‌شود که هماهنگی کامل بین آن‌ها کمی تحت‌الشعاع قرار گیرد. به نظر می‌رسد که در بازار ایران، نسخه‌ای با رنگ‌های تک‌بعدی عرضه شود تا قیمت نهایی خودرو منطقی‌تر به نظر برسد.

  • گستردگی روکش چرم روی داشبورد، رودری‌ها و صندلی‌ها

  • نمایشگر ۱۲.۳ اینچ مولتی‌مدیا و نشانگر پشت فرمان دیجیتال

  • غربیلک فرمان دو شاخه با دکمه‌های کنترلی

  • کنسول میانی طولانی و تریم آلومینیومی

  • سقف پانوراما با ابعاد وسیع

  • احتمال عرضه تریم داخلی تک‌رنگ در ایران

فضای داخلی هایما x7چراغ پشت آمپر هایما x7فرمان هایما x7

کیفیت متریال داخلی خودر عالی است و با توجه به قیمتی که میپردازید واقعا عملکرد هایما بی نظیر است. رنگ مارون و و فرمان دی کات کنسول میانی مانیتور و پشت آمپر یکسره همگی به زیبایی این خودرو در طراحی داخلی افزوده است.

مشخصات فنی

هایما 7X در بازار ایران با یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربو عرضه می‌شود که قدرتی معادل ۱۹۲ اسب‌بخار و گشتاوری برابر با ۲۹۳ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این قدرت از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد این خودرو حدود ۱۲ ثانیه است و حداکثر سرعت آن به ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و مولتی‌لینک مستقل در عقب، سواری نرم و راحتی را بر روی دست‌اندازهای کوچک فراهم می‌کند، هرچند که ممکن است کمی خشونت را در سرعت‌گیرهای بزرگ احساس کنید.

جزئیات

مشخصات

خطی بنزینی

نوع موتور

۱.۶ لیتر

حجم موتور

۴ / ۱۶

سیلندر / سوپاپ

توربوشارژر

تنفس موتور

۱۹۲ اسب‌بخار

قدرت

۲۹۳ نیوتن‌متر

گشتاور

۶ سرعته اتوماتیک

گیربکس

دیفرانسیل جلو

محور محرک

حدود ۱۲ ثانیه

شتاب ۰–۱۰۰ کیلومتر

۱۶۵ کیلومتر بر ساعت

حداکثر سرعت

۸.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

مصرف سوخت ترکیبی

یورو ۶

استاندارد آلایندگی

برقی

فرمان

مینی‌ون

بدنه

آلومینیومی ۱۹ اینچ

رینگ

۴,۸۱۵ میلی‌متر

طول

۱,۸۷۴ میلی‌متر

عرض

۱,۷۲۰ میلی‌متر

ارتفاع

۲,۸۶۰ میلی‌متر

فاصله محورها

۱,۶۷۰ کیلوگرم

وزن خالص

۵ تا ۷ نفر

تعداد سرنشین

ظرفیت صندوق عقب

۵۵ لیتر

حجم مخزن سوخت

آپشن و امکانات

با هدف فراهم کردن آسایش و ایمنی برای خانواده‌ها، هایما 7X به یک مجموعه کامل از امکانات رفاهی و ایمنی مجهز شده که در برخی موارد حتی از کراس‌اوورهای هم‌رده خود نیز جلوتر است. این ویژگی‌ها نه تنها لذت رانندگی را افزایش می‌دهند، بلکه سطح حفاظت از سرنشینان را نیز بهبود می‌بخشند.

  • کروز کنترل هوشمند

  • کنترل ایستایی در سربالایی و سرعت‌گیر

  • کنترل کشش و پایداری

  • سنسور جلو و عقب

  • رادار نقطه کور و تغییر لاین

  • رادار تصادف جلو

  • ترمز اتوماتیک اضطراری

  • دوربین ۳۶۰ درجه

  • ۶ کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای)

  • تهویه اتوماتیک با دریچه عقب

  • گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو

  • سانروف پانوراما

  • ورود و استارت بدون کلید

  • نمایشگر ۱۲.۳ اینچ و ناوبری

فضای صندوق عقب هایما x7صندلی جلو هایما x7کابین داخلی هایما x7

نحوه چینش هواپیما گونه هفت ایکس کاملا راحتی و استقلال مسافران را در راحتی و استفاده از امکانات را به همراه داشته.

مزایا و معایب

مزایا

  • طراحی خارجی خاص و چشمگیر

  • کابین نسبتا لوکس با روکش چرم

  • پیشرانه توانمند و گیربکس روان

  • ظرفیت حمل ۵ تا ۷ نفر

  • مجموعه‌ٔ کامل آپشن‌های رفاهی و ایمنی

معایب

  • کلاس MPV در ایران کم‌طرفدار

  • هماهنگی نه‌چندان ایده‌آل اجزای داخلی

  • سواری کمی خشک روی سرعت‌گیرهای بزرگ

  • قیمت بالاتر نسبت به برخی کراس‌اوورها

قیمت

قیمت این خودرو به نظر میرسد با نگاه به ویژگی ها و کیفیت متریال استفاده شده و هماهنگ های فنی منطقی به نظر میرسد در هر حال برای محاسبه و نمایش قیمت روز این خودرو میتوانید وارد بخش محاسبه قیمت روز خودرو صفر و کارکرده شوید و بعد از انتخاب چند گزینه قیمت خودرو مورد نظر را مشاهده کنید و تاریخچه قیمت آن را نیز مورد تحلیل قرار دهید.

قیمت روز هایما 7X 1.6 لیتر توربو مدل 1403

قیمت هایما x7

جمع‌بندی کلی

هایما 7X به عنوان یک MPV جادار و مجهز، واقعاً یک گزینه خاص در بازار ایران به حساب می‌آید و برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار مناسب است. طراحی خارجی آن جسورانه است و امکانات رفاهی و ایمنی زیادی دارد که ارزش خریدش را بالا می‌برد. با این حال، کمبود محبوبیت سگمنت MPV در مقایسه با کراس‌اوورها و قیمت آن ممکن است برخی خریداران را دچار تردید کند. در نهایت، اگر فضای داخلی، امکانات کامل و حس رانندگی خانوادگی برای شما در اولویت است، 7X انتخاب معقولی خواهد بود؛ اما برای کسانی که به دنبال استایل کراس‌اوور و سواری اسپرت‌تر هستند، گزینه‌های بهتری در بازار وجود دارد.

تایر هایما x7نمای پشت و کناری هایما x7داشبورد هایما x7

با توجه پیشنهاد اکثر کاربران تعویض لاستیک و استفاده از فاق های بلندتر و پهنتر لاستیک به نرم تر شدن خودرو بسیار کمک کرده است.

نظرات مردمی و مالکان خودرو هایما 7X

این خودرو در لحظه ابتدایی عرضه به نظر نمیامد خیلی بتواند طرفدار خاصی در بین این همه کراس اوور های متنوع پیدا کند ولی به نظر میرسد بازخورد بازار و مالکان آنقدری نسبت به این این خودرو خوب بوده است که دیگر افراد نیز دورادور از مزیت های این خودرو شنیده اند و با توجه به قیمت مناسب آن در انتخاب آن تجدید نظر کرده اند ما از بین تمامی نظرات مالکان خودرو آنهایی که از اعتبار و صحت بیشتری برخوردار بوده را برای شما برگزیده ایم تا شما هم در جریان انتخاب این خودرو تصمیم بهتری بگیرید هر چند که توجه داشته باشید اُتکس با فراهم کردن بستر سرویس مشاوره آنلاین خرید و فروش خودرو به شما در یک بستر امن آنلاین کمک میکند تا از یک خبره این کاره کمک بخواهید و تصمیم کامل و آگاهانه تری بگیرید. در ادامه با بخش نظرات کاربران همراه ما باشید:

Mortezajaveed ( باما ):

بهترین ماشینی هست که تا سه میلیارد میتونید بخرید. الان همه خودروهای لوکس مثل کادیلاک اسکلاید چینش صندلی هاشون مثل این مدل هایما شده. تا چند ماه پیش قیمتش از اس هفت هم پایین تر بود، با توجه به استقبال مردم قیمتش با هشت اس تقریبا برابر شده و بزودی گرانترین هایما بازار ایران میشه. واقعاً ایراد خاصی از این ماشین نمی تونید بگیرید. من یه مسافرت چهارساعته باهاش رفتم لذتبخش ترین مسافرت عمرم بود. در صورتیکه یکی از دوستانمون تیگو هشت داشت و سواری هایما با اینکه قیمت بازارش بیش از یک میلیارد کمتره به صورت قابل توجهی لذتبخش تر بود. به نظر من بهترین ماشین ناشناخته بازار ایرانه. بدون شک هیچ ماشینی رو تو بازار پیدا نمی کنید که این موتور با گیربکس ای تی و این سطح آپشن رو بهتون بده. سواری نرم و پرشتاب و هرچی بگم واقعا حق مطلب رو ادا نکردم. جالبه من تو نمایشگاه خودروهای اکستریم رو هم دیدم علاوه بر اینکه لاستیک‌های بارز یا کویر داشتن و صندلی های جلو به شدت کوچک بود به نظرم جنس ادوات پلاستیکی هایما بهتر بود در حالیکه قیمتشون خیلی اختلاف دارن. واقعاً فکر می کنم قیمت گذاری اولیه بازار بیشتر براساس تبلیغات است و به مرور و با گذر زمان اصلاح می شود. اگر ثبت نام کنن حتماً ثبت نام خواهم کرد. راستی یه سری رنگهاش هستن که خیلی جذاب هستن البته من تو نمایشگاه دیدم و ماشین دورنگ میشه مثل سفید مشکی، تیتانیوم مشکی و آبی مشکی که واقعاً زیبایی ماشین خیلی بیشتر میشه. تنها نقصی که بخوام برای این ماشین بیان کنم البته طبق تجربه کوتاه خودم و صحبت با مالک ماشین که پانزده هزار باهاش رفته بود اینه که ابعاد ماشین بزرگه و برای پیداکردن جای پارک تو شهر چالش خواهید یافت. من یک مقایسه هم با سوبا کردم اون هم خوبه ولی به لحاظ فنی هایما یک سر و گردن بالاتره و موتور و گیربکس بهتری داره. سوبا اتاقش لوکس تره و یکم ارتفاع کمتری هم داره شاید به دلیل اینکه رینگهای سوبا یک اینچ کمتره. با توجه به خدمات ایران خودرو به نظرم همین هایما خودرو جذاب تری باشه. راستی یک نکته جذاب تو این ماشین آپشنهای عجیبی بود که حتی تو خودروهای لوکس با دو برابر قیمت هم به ندرت میشه دید، دستیار صوتی، کول باکس، اتوپارک، سرد کن و کرمکن، صندوق برقی با قابلیت کیک سنسور ، کلی رادار و دوربین، یک قابلیت هم سیستم صوتی ماشین داره که با سرعت خودرو صداش تنظیم میشه و.... راستی موتورش هم زنجیر تایمه و تا آخر عمر موتور احتیاج به تعویض نداره و خطر پاره شدن هم نداره. مصرف جاده هم خیلی کمه اگه خیلی گاز ندید حدود پنج ولی تو شهر حدود نه لیتر تو صد کیلومتر بود و برای این ابعاد فوق العاده است، قطعاً مصرفش از سمند کمتره. امیدوارم اطلاعات من بدردتون بخوره، به نظرم هر چند جز ماشینهای خوب در مقیاس جهانی نیست ولی با توجه به شرایط ایران، اگر با ابعادش مشکلی ندارید تو خریدش شک نکنید چون واقعا تو بازار ایران هیچ رقیب خاصی نداره. فقط برای مناطق آزاد که انتخابهای بهتری دارند مناسب نیست.


حامدبی ( باما ):

سلام من الان پنج ماهه این ماشین رو دارم بدون ایراد اصلا قابل با خودرو های چینی نیست کیفیت متریال داخلی و رنگش که دیگه نگم دسته دنده برقی هوشمندش که اصلا تو هیچ ماشینی نیست و موتور باگیربکس کاملا همخوانی داره و کیفیتش اصلا قابل مقایسه نیست خیلی بهتره این ماشین هم با دلار 265000 ریال اومده الان هم میخاد با دلار760000 ریال حساب بشه یعنی قیمتش سه برابر میشه بازم این خودرو تو اون قیمت هم ارزش خرید داره و اما بنزین من عید مسافرت رفتم تا قشم حدوداً 4700 کیلومتر رفت و برگشت و شهرهای بین راهی باهاش راه رفتم و بنزین هم از مه جا میزدم چه تو جایگاههای اتوبان و چه داخل شهر هیچ ایرادی بابت بنزین هم نداشت بازم توصیه میکنم کسی که میخاد به ماشین در حد کره ای بخره ولی نمیتونه بودجش نمیرسه نوش رو بخره بهترین گزینه براش هایما 7xهست از هر لحاظ چه کیفیت و چه قیمت این خودرو الان اگه بازم ثبت نام کنن حداقل 3400 قیمتشه و تو بیرون راحت تا 4 تومن هم میره ببین کی چی گفت


ناشناس ( باما ):

درود و وقت خوش یک سری اطلاعات در مورد ماشین میدم بهتون من با این ماشین 3700 کیلومتر راه رفتم باهاش به دردتون بخوره

  • ماشین به بنزین ایران هیچ مشکلی نداره و من چیز خاصی ندیدم

  • از نظر امکانات که همه گفتن و خیلی هم عالی در رنج خودش

  • مصرف بنزینش بین ۹ تا ۱۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر (داخل و خارج شهر)، بسته به سبک رانندگی

  • صندلی‌ها خیلی سفت هستن و امکانات گودی کمر ندارن

  • به‌خاطر ۳ ردیف صندلی فضای بار کم؛ با برداشتن فیبر صندوق عقب فضای بیشتری فراهم می‌شه؛ خوابوندن ردیف سوم فضای بار ایده‌آل می‌ده

  • کروز کنترل تطبیقی: تنظیم سرعت روی ۱۲۰، انتخاب تعداد فاصله (۱ تا ۳ خودرو)، کاهش و افزایش خودکار سرعت

  • جای موبایلی وایرلس برای سامسونگ S24 جا نمی‌شه ولی سایر گوشی‌ها بدون مشکل قرار می‌گیرن


حامدبی ( باما ):

من این ماشین رو برج 1 حوالش رو خریدم برج 9 هم تحویل گرفتم ماشینی هم داشتم استفاده می کردم هم سوناتا ان اف بود یعنی نرم و راحترین خودرو بود چون قضیه چینی بودن این خودرو یکم تو دلم استرس انداخته بود سوناتا رو نفروختم تا اگه مقایسه سواری خوبی نداد هایما رو بفروشم ولی دقیقا برعکس شد سواری هایما خیلی خوب هست بحث تقه زدن گیربکس تو معکوس های دور پاین به بالا رو اصلا نداره موتور گیربکس خیلی هماهنگی با هم داره امکاناتش بقدر ی کاربردی و اضافه هم هست که به بعضی هاش اصلا تو رانندگی روزانه نیاز ندارید کیفیت صندلی هاش بابت راحتی فوق العاده هست سرد کن و گرمکنش هم عالیه شتاب گیری خیلی بهتری داره اصلا نمیشه مایسه کرد با محصولات مدیران تیگو ها من واسه خانمم سال 1396 یه پژو 2008 خریدم اون موقع بازارش خوب نبود و همه میگفتن حیف نیست اینقدر پول بدی به 2008 الان هر کی داره بعد از 8 سال همه رای هست و قیمتش نزدیکه 15 برابر شده این ماشین هم میخاد عین 2008 بشه یک سال دیگه همه در به در این ماشین میخان بگردن با قیمت های فضایی فقظ نگه دار و از رانندگیت لذت ببر چون ایرانخودرو اینو با دلار 43 تومن وارد کرده الان میاد با دلار 67 تا 70 تومن وارد کنه ببیند کی گفتم فقط سوار شد و اصلا نفروشید بهتر از این ماشین باید حداقل 4 تمن بدید واسه کره ای ها


Eror404 ( باما ):

در بازار ایران و با قیمتهای فعلی به شدت ماشین ارزشمندی هست. چون میخواستم صفر مونتاژی بخرم بین سوبا و اس هشت و این شک داشتم که در نهایت هف ایکس رو انتخاب کردم و در مدت کوتاهی شانزده هزار کیلومتر هم باهاش راه رفتم. مزایا نسبت به سوبا: موتور و گیربکس بهتر، پنج ستاره ایمنی، اتوپارک، رینگ نوزده در مقابل رینگ هجده سوبا، فنربندی مولتی لینک هایما و خدمات گستره ایران خودرو در مقایسه با فردا موتور. مزایا نسبت به هایما هشت اس: اتاق بزرگتر، فنربندی نرمتر، کیفیت صندلی ها راحت تر و بزرگتر، اتوپارک و قیمت منطقی تر و کیفیت داشبورد بهتر (البته با توجه به ابعاد و وزن به اندازه هشت اس شتاب نداره) رانندگی هایما هفت ایکس به شدت لذت بخشه و راضی تون می‌کنه و برای مسافرت واقعا هیچ رقیبی تو بازار مونتاژی ها نداره. مقایسه این خودرو با هایما اس هفت هم به نظرم واقعا خنده داره. هر دو مال یک شرکت هستند ولی ده سال اختلاف تکنولوژی دارن. فقط دلالان محترم کاری کردند که قیمت اس هفت این همه بالا باشه و چنین اتفاقی تو هیچ جای دنیا نمیوفته. من با اس هفت هم چند بار مسافرت رفتم اصلاً قابل قیاس با هفت ایکس نیست.بخوام ساده عرض کنم مقایسه پژو پارس با پژو پژو دوهزار و هشته. هایما هفت ایکس از لحاظ شتاب اولیه، نرمی و کیفیت سواری واقعا هیجان زده تون می‌کنه و به نظرم هیچ رقیبی بین خودروهای مونتاژی نداره. امکاناتی مثل اتوپارک، کول باکس، گرم کن و سردکن صندلی و انواع رادارها و دوربین ها همراه با صندلی بسیار راحت و بزرگ و فنربندی بسیار نرم، دید عالی با یک موتور و گیربکس بروز و کم استهلاک خلاصه ای از وضعیت این خودرو است. در مقایسه با چانگان هم هایما موتور و گیربکس به مراتب بهتری دارد. سایر چینی‌های بازار عموما گیربکس های دوکلاچه دارن که بسته به نوع رانندگی از بیست هزار تا پنجاه هزار عموماً نیاز به تعمیر پر هزینه خواهند داشت. در خصوص بنزین هم خودرو هیچ مشکلی با بنزین عادی نداره ولی من هر سه باک یک مکمل ایرانی هم اضافه میکنم. تنها ایرادی که تا حالا باهاش مواجه شدم اینه که به دلیل ابعاد بزرگ خودرو نمی تونید هرجایی پارکش کنید و در مقایسه با خودروهای کوچک همیشه مشکل جا پارک خواهید داشت. البته ابعاد خودرو از خودروهایی مثل جک تی هشت که یکی از دوستانم داره خیلی کوچکتر است. امیدوارم توضیحاتم برای دوستان مفید بوده باشه.


sina@tomi ( خودرو45 ):

سلام
من تقریبا ۲۰ روزه خریدم و ۲ هزار کیلومتر راه رفتم چون خونمون پردیس تهران هست و هر روز بچه تا تهرانپارس برای مدرسه میبرم ۲ هزار تا کار کرده . واقعا خودرو محشری هست و از همه لحاظ عالیه . ولی متاسفانه ۲ روزه پیش دنده قفل کرد و رو پارک موند از امداد خودرو اومدن و به نمایندگی بردن که نمایندگی پذیرش نداشت و ۲ بار جرثقیل ماشین برد یه بار پارکینگ و فردا نمایندگی خ دماوند که حتی پول پارکینگ و جرثقیل بابت گارانتی نگرفتن . فقط بدی که داشت این بود که نمایندگی ایران‌خودرو خ دماوند تهرانپارس ۱۰ روز کاری ماشین خوابوند . البته ماشین بنده با یه دیاگ زدن که به روزرسانی بشه و کار نصف روز بود انجام می‌شد . البته این حرف امداد خودرو که بالا سر ماشین اومد گفت . گفت فقط دیاگ نیاز داره . ماشین های دیگه بغل دنده یه جای سوئیچ داره که اگه دنده قفل بشه با سوئیچ باز میشه . فقط بدی این خودرو این هست که چون دنده برقی هست جای سوئیچ نداره و فقط باید از جلوی موتور دیاگ بزنن .
بخدا من از ایران‌خودرو و هیچ نمایندگی فروشی نیستم که بخام تبلیغات بکنم . حتی با این حال که بعد از ۲ هزار کیلومتر این اتفاق برام افتاده ولی باز هم واقعا از این خودرو و کیفیت داخلی و امکانات رفاهی و موتوری و شتاب و … راضی هستم . ممنون از همگی که صادقانه صحبت میکنن و از اونهایی که میخوان این خودرو تخریب کنن خواهشا الکی زیر دل مردم خالی نکنید چون خودرو واقعا عالی هست . در ضمن کلا ۳۷ سانت طولش از خودرو پرشیا بزرگتر هست و ۱۲ سانت عرضش از خودرو پرشیا بزرگتر هست . آنقدر نگید خودرو بزرگی برای شهر هست . ۳۷ سانت میشه اندازه یه کف دست . اونهایی که باور ندارن تو گوگل سرچ بکنن اندازه خودرو پرشیا با هایما ایکس ۷ .
ممنونم از همگی


حسین ( خودروبانک ):

بهترین و کاملترین خودرو چینی توی بازاره،کیفیت متریال داخلش اصلأ با چینی‌های دیگه قابل قیاس نیست و خیلی بالاتره،بدنه و سوتون های فوق‌العاده محکمی داره تمام آپشن‌های روز دنیا رو داره
اتو پارکش معرکس،کروز کنترل تطبیقیشو که تنظیم کنید دیگه هیچ نیازی به ترمز کردن ندارد و از انسان خیلی با دقت تر عمل می‌کنه و از تصادف جلوگیری میکنه،هم توی اتوبان تستش کردم با سرعت بالا و هم توی ترافیک با سرعت پایین
شارژر وایرلس
گرم کن و سردکن صندلی
۱۲ تا رادار و...
انشالله هرکسی دوست داره بتونه بخره


محمدی ( آخرین خودرو ):

یک ماهی هست که این ماشینو خریدم و تجربه سفر و داخل شهر را داشتم. نرم و پرشتابه و همینطور کم مصرف. ظاهر و طراحی هم به نظرم کاملا سلیقه ایه من و خانوادم ظاهر ماشین رو دوست داشتیم. به لحاظ آپشن هم کامله با توجه به قیمتش بهترین گزینه است.
کسایی که مردد هستن برای خریدش مطمئن باشن که پشیمون نمیشن.

نظرات

  • Heydar.s

    ۱۴۰۴/۵/۱۰

    با سلام بنده الان ۶ماهی هست گرفتم دارم استفاده میکنم خدایی فارغ از هرگونه خودستایی تنها عيب این ماشین از نظر من فاق کم لاستیک هست که‌ اونم می‌تونی تغییر بديد ودیگر هیچ عیبی نداره از هر لحاظ همه امکانات بروز ترین خودرو هارو یدک میکشه وواقعا راضی هستم ازش