بررسی آلفارومئو جولیتا: فلفل تند ایتالیایی + تجربه کارشناسی

9572
0
دسته بندی :  بررسی
بررسی آلفارومئو جولیتا: فلفل تند ایتالیایی + تجربه کارشناسی

در این نوشتار به بررسی یکی از خاص‌ ترین هاچ‌ بک‌های بازار ایران خواهیم پرداخت. خودرویی متفاوت که پس از سال‌ها غیبت نمایندگان ایتالیایی، حدود ۷ سالی است که در کشورمان عرض اندام می‌کند. در ادامه با آکادمی اتکس همراه باشید.


معرفی اولیه  


صحبت امروز ما در رابطه با نماینده خلف یکی از پرآوازه‌ترین شرکت‌های خودروسازی دنیاس. آلفارومیئو جولیتا خودرویی در کلاس هاچ‌بک‌های اسپرت که البته با توجه به ابعاد آن، می‌توان در دسته‌بندی خودروها آن را عضوی از سگمنت C دانست. شاید بسیاری از افراد و خودرو دوستان با شنیدن نام جولیتا فکر کنند که آن مدلی تماما جدید است اما باید بگوییم جولیتایی که در سال 2010 و در خلال نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس آلفارومئو به جهانیان معرفی شد، در واقع سومین نسل از این خودروی ایتالیایی است. نسل اول این خودرو در سال 1954 و در خلال نمایشگاه اتومبیل تورین معرفی شد. جولیتای نسل اول با کد 750/701 ابتدا در نقش یک کوپه دیفرانسیل عقب ظاهر شد و پس از مدتی، نمونه های اسپایدر (کروک) و چهار در سدان آن نیز ساخته شدند. این نسل در ادامه راه چند بار توسط شرکت‌های خصوصی طراحی و تولید از جمله شرکت معروف زاگاتو دستخوش تغییراتی شد و تولید این نسل با تریم‌های مختلف تا سال 1965 ادامه‌ یافت.


آلفارومئو جولیتا 1954


آلفار رومئو ایتالیایی قرمز 1954 از نمای جلو
آلفار رومئو ایتالیایی قرمز و آبی نفتی 1954 از نمای جلو
آلفار رومئو ایتالیایی قرمز 1954 از نمای عقب
آلفار رومئو ایتالیایی قرمز 1954 از نمای جلو





نسل دوم جولیتا با کد 116 در سال 1977 به جهانیان معرفی شد. بر خلاف نسل گذشته، این نسل با ابعادی کشیده‌تر تنها به صورت چهاردر سدان به تولید رسید. این نسل به صورت موتور جلو و با طیف گسترده‌ای از موتورهای انتخابی و تریم‌های مختلف تا سال 1985 به تولید رسید و در بازه‌ای نیز به عنوان یکی از خودروهای ناوگان پلیس ایتالیا به خدمت پرداخت.


نسل دوم آلفارومئو جولیتا 1985

نسل دوم آلفارومئو جولیتا 1985 از نمای عقب
نسل دوم آلفارومئو جولیتا 1985 از نمای کناری
نسل دوم آلفارومئو جولیتا 1985 از نمای جلو و کناری
نسل دوم آلفارومئو جولیتا 1985 از نمای روبرو



و اما نسل سوم جولیتا و همان خودروی بحث امروز ما، در سال 2010 معرفی و بعد از بیش از سه دهه غیبت حضور این برند در ایرانِ، در سال 1391 توسط شرکت آلفاموتور ( نمایندگی رسمی عرضه محصولات آلفارومئو ) به بازار کشور عرضه‌شد. هر چند پس از ممنوعیت واردات در سال 1397 آخرین مدل‌های راه یافته به بازار کشور مدل‌‌های 2017 هستند.


نسل سوم آلفارومئو جولیتا مدل 2010 - 2017

نسل اول و سوم آلفارومئو جولیتا مدل 1954 - 2017
نسل اول و سوم آلفارومئو جولیتا مدل 1954 - 2017 قرمز
نسل اول و سوم آلفارومئو جولیتا مدل 1954 - 2017 قرمز نمای روبرو
نسل اول و سوم آلفارومئو جولیتا مدل 1954 - 2017 قرمز نمای کناری




عملکرد فنی


در بحث فنی، جولیتا خودروی جذابی برای بررسی است. آلفارومئو برای مشتریان خود طیفی از انواع موتورهای دیزلی و بنزینی را برای خرید جولیتا قابل انتخاب کرده است. از بحث پیشرانه‌های دیزلی که بگذریم ( با توجه به شرایط بسیار مساعد آن برای ایران! ) جولیتا عمدتا بسته به کشور قابل سفارش از دو پیشرانه 1.4 لیتری و البته 1.75 لیتری برای مدل‌های Veloce استفاده می‌کند. با این حال عمده جولیتاهای وارد شده به ایران به صورت رسمی، مجهز به پیشرانه 1.4 لیتری توربو شارژدار هستند. این پیشرانه که ایتالیایی ها از آن به MultiAir Turbo Benzina نیز یاد می‌کنند قادر است تا حداکثر قدرت 170 اسب‌بخار را در دور 5500 و حداکثر گشتاور 250 نیوتون‌متر را در دور موتور 2500 تولید کند. این نیروی محرکه به وسیله یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه یا TCT راهی چرخ‌ها می‌شود تا در شرایط نرمال ( بنزین مناسب، آسفالت مناسب و ارتفاع مناسب از سطح دریا ) جولیتا در 7.7 ثانیه از صفر به تندی یک‌صد کیلومتر در ساعت برسد. در نهایت نیز میانگین مصرف سوخت جولیتا به صورت سیکل ترکیبی در صد کیلومتر، با توجه به همان شرایط نرمال یاد شده در حدود ۴.۵ لیتر در صد کیلومتر بوده اما قطعا این نرخ مصرف با توجه به شرایط خاص ایران بیشتر خواهد بود.



موتور آلفارومئو جولیتا




اما قدرت و انتخاب نوع دینامیک رانندگی به وسیله Drive Mode خاص آلفارومئو به نام DNA قابل انتخاب است. این سیستم متشکل از سه حالت رانندگی است که در هر حالت، عملکرد فرمان، سیستم تعلیق و سیستم‌های ایمنی خودرو متفاوت است. در حالت یا حالت رانندگی دینامیکی، تمامی قدرت و گشتاور خودرو در سریع‌ترین حالت ممکن راهی چرخ‌ها شده، فرمان خودرو سفت‌تر می شود و حساسیت نسبت به پدال گاز افزایش و دخالت و حساسیت سیستم کنترل پایداری به نسبت حالت‌های دیگر کم‌تر خواهد شد ( البته این موضوع از قدرت ترمز اتومبیل کم نکرده و با توجه به شرایط این حالت رانندگی، ترمزها بسیار حساس هستند). حالت N نیز مختص رانندگی در شرایط عادی به ویژه رانندگی داخل شهر است که در این حالت فرمان و تعلیق در حالت بسیار نرم و روان هستند و حساسیت سیستم‌های ایمنی نیز بیشتر است. در نهایت حالت A برای رانندگی در تمامی شرایط آب و هوایی طراحی شده و برنامه‌ریزی عملکرد تمامی سیستم‌ها، طوری است که قادر به بهترین پاسخگویی در تمامی شرایط باشد.

سیستم DNA


و جدا از تمامی این توضیحات، وقتی پشت فرمان این خودرو قرار میگیرید کیفیت رانندگی آن را بسیار بالا و متفاوت خواهید یافت و به ذات ایتالیایی آن پی خواهید برد. خودرو در مواقع مورد نیاز بسیار نرم و مناسب رانندگی داخل شهر و در آن‌ روی سکه، پاسخگویی آن به پدال گاز ایده‌آل رانندگی دینامیکی و عملکردهای سریع است. همچنین هندلینگ و حفظ تعادل در کلاس خود بسیار مناسب بوده و از این نظر جولیتا خودرویی قابل اعتماد است. در پایان، بررسی مشخصات فنی جولیتا حکایت از ظرافت و پیچیدگی فنی آن می‌دهد. هرچند از دید بسیاری از افراد، پیچیدگی نمادی از زیبایی است اما حساسیت‌هایی را نیز در بطن خود دارد. شما با یک خودروی توربوشارژ روبرو هستید که از گیربکس دوکلاچه استفاده می‌کند و این موضوع یعنی علاوه بر رعایت رفتارهای خاص مربوط به پیشرانه‌های توربو، نیازمند استفاده و رفتار صحیح با گیربکس دوکلاچه اتومبیل خود نیز هستید و لزوم نگهداری و سرویس‌های مناسب اتومبیل، آن هم با توجه به شرایط حساس‌تر کشورمان در زمینه عرضه بنزین با کیفیت نامناسب، شرایط جوی، آسفالت مخملی و تحمل ترافیک فزاینده امروز کلان‌شهرها بیش از پیش خود را نشان می‌دهد. 


نمای آلفارومئو جولیتا 2017 قرمز از جلو
نمای دو آلفارومئو جولیتا 2017 قرمز و توسی از جلو
نمای آلفارومئو جولیتا 2017 قرمز از عقب
نمای آلفارومئو جولیتا 2017 قرمز از کنار





طراحی و امکانات


در کشوری که از نظر همگان، مهد طراحی خودروی دنیا به شمار می آید همواره انتظارات در رابطه با خودروهای ملی آن در هر نسلی بیشتر می شود و این زاویه دید به ویژه در مورد برندها و مدل های با سابقه و معروف تر، حساس تر هم خواهد شد. اما در این میان طراحی جولیتا را می توان مقلد و ادامه دهنده راه برادران خود با پیروی از خط مشی خاص آلفارومئو دانست. نسل سوم جولیتا در حالی در سال 2010 معرفی شد که تفکرات و نگرش خاص ایتالیایی لورنزو راماسیوتی، طراح اسبق استودیوی معروف پنین فارینا و رئیس فعلی دپارتمان طراحی گروه فیات با نتیجه ای اغواگرایانه همراه بود و به نظر بسیاری از صاحب نظران حوزه خودرو، طراحی اصیل و حساب شده جولیتا یکی از عوامل اصلی موفقیت آن به شمار میرود. جولیتا بر روی پلتفرم از نو مهندسی شده گروه فیات ساخته شد. پلتفرمی که فیات با صرف میلیون‌ها یورو، آن را برای تولید این ایتالیایی خوش چهره مورد بهینه سازی اساسی و ساختاری قرار داده‌است ( بد نیست در این هنگام مقایسه‌ای داشته باشید با پروژه بهینه سازی دنا و تولید دنا پلاس و هزینه‌های میلیاردی گروه صنعتی ایران خودرو! )


نمای آلفارومئو جولیتا 2017 کله غازی از کنار

نمای آلفارومئو جولیتا 2017 کله غازی از عقب
نمای آلفارومئو جولیتا 2017 کله غازی از جلو



در طراحی نمای بیرونی خودرو، حتی اگر از دور به جولیتا بنگرید، آن را یک محصول ایتالیایی و به عبارتی یک آلفارومئوی اصیل خواهید یافت. در نمای جلو تمامی المان‌های خاص آلفارومئو به روشنی هویداس. جلوپنجره مثلثی فرم معروف به همراه لوگوی پر نقش و نگار این شرکت به همراه جاپلاک زیر چراغ جلو آشکارا فریاد می‌زنند که یک آلفا، همیشه آلفا خواهد ماند! همچنین چراغ‌های جلو با گرافیک مدرن خود در محاصره‌ی کاپوت، سپر و جلوپنجره قرار دارد. در نمای جانبی، گلگیرهای جلو کمی پوزه اتومبیل را کشیده نشان می‌دهند، همچنین خطوط پیکره اتومبیل کمترین پیچیدگی را دارند و ابعاد شیشه‌های جانبی نیز برای خودرویی در این کلاس با ماهیت اسپرت خود بسیار مناسب است. اما نکته جالب و ظریف در این قسمت، دستگیره‌های مخفی درب عقب خودرو هستند که شاید برای یک لحظه جولیتا را یک هاچ‌بک سه در تداعی کند. همچنین نکته مثبت دیگر تناسب خوب سایز رینگ‌های خودرو با ابعاد و پیکره این هاچ‌بک خوش چهره است. با رسیدن به عقب خودرو نیز با یک طراحی حساب‌شده روبرو هستیم، چراغ‌های عقب دو تکه با نوارهای LED و دو عدد خروجی اگزوز بر ماهیت اسپرت این خودرو پافشاری می‌کنند.



نمای آلفارومئو جولیتا 2017 کله غازی از عقب
نمای آلفارومئو جولیتا 2017 نقره ای از جلو
نمای آلفارومئو جولیتا 2017 نقره ای از جلو
نمای آلفارومئو جولیتا 2017 نقره ای از کنار
نمای آلفارومئو جولیتا 2017 نقره ای از جلو
نمای آلفارومئو جولیتا 2017 نقره ای از کنار




اما در ادامه داستان جولیتا، وقتی درب کابین را باز می‌کنید باز هم با یک طراحی عقبه‌دار و اسپرت ایتالیایی روبرو می‌شوید که نشانه‌های مشابه آن را فقط در برادران جولیتا خواهید یافت. طراحی مجموعه نشان‌دهنده‌های پشت فرمان، به همراه فرمانی که در مجموع کاملا شبیه جلوپنجره خودرو بوده، دسته دنده خوش‌دست، ورودی هوای باریک سیستم تهویه، طراحی جالب سیستم درایو مد اختصاصی آلفارومئو به نام DNA و استفاده از نور غالب قرمز ( البته در آخرین مدل‌های تولیدی و موجود بازار ایران از نور سفید ) برای روشنایی ادوات همگی المان‌هایی هستند که بر ذات اسپرت این اتومبیل تکیه می‌کنند. از جمله نکات مثبت کابین جولیتا استفاده از متریال با کیفیت در ساخت بیشتر ادوات داخل کابین می‌باشد اما دامنه استفاده از این کیفیت بالا می‌توانست به نقاط بیشتری نیز سرایت داشته ‌باشد. دید جلو مناسب، اما دید جانبی و پشت خودرو به نسبت در پله‌های پایین‌تری ارزیابی می‌شود. همچنین فضای اختصاص یافته برای نشستن در ردیف عقب با توجه به ابعاد خودرو چندان مناسب نیست و با نشستن دو فرد بزرگسال، فضای زیاد دیگری یافت نمی‌شود. از این رو جولیتا بیشتر مناسب خانواده‌های دو نفره یا بیشتر با سرنشینان کم سن و سال است. البته صندلی‌های عقب قابلیت تا شوندگی دارند و با خواباندن آن‌ها فضای اختصاص یافته به حمل وسایل تا حدود رقم 750 لیتر افزایش می‌یابد. در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی جولیتا در حد و اندازه مناسبی ارزیابی می‌شود البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که شما با یک هاچ‌بک اسپرت نسبتا کامپکت روبرو هستید: 6 عدد کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل دینامیک فعال خودرو VDC، سیستم کنترل پایداری اتومبیل در هنگام ترمز گیری CBC، کالیبرهای ترمز برمبو ( در بعضی از مدل‌ها )، پشت سری‌های فعال، سیستم کنترل کشش الکترونیکی ESC، سیستم جلوگیری از هرزگردی ASR، دیفرانسیل الکترونیکی، سیستم کمکی ترمز خودرو، سیستم هوشمند نشانگر باد تایرها، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر به همراه سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسورهای جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند، چراغ‌های جلو زنون به همراه دی‌لایت، سنسور نور و سنسور باران، نمایشگر 5 یا 6.5 اینچی سیستم مولتی مدیا به همراه سیستم صوتی پیشرفته BOSE با 8 بلندگو، سانروف و در بعضی از ورژن‌ها سقف پاناروما، آینه‌های الکتروکرومیک به همراه گرمکن آینه‌های جانبی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صندلی‌های برقی جلو به همراه گرم‌کن، روکش چرم و حافظه صندلی راننده، فرمان چرمی و در نهایت سیستم درایو مد DNA از جمله موارد قابل اشاره هستند.  در زمینه امتیازات تصادف و ایمنی نیز، آلفارومئو جولیتا در کلاس Small Family Car در مجموع موفق به کسب امتیاز 5 ستاره از سازمان ایمنی و تصادف خودروهای اروپا EURO NCAP شده‌است که امتیاز ایمنی آن برای افراد بالغ 97درصد، کودکان 85 درصد، عابران پیاده 63 درصد و در مجموع جمع‌بندی سیستم‌های ایمنی 86 درصد می‌باشد




نمای کورنومتر آلفار رومئو جولیتا 2017
نمای داشبورد آلفا رومئو جولیتا
نمای سردنده آلفار رومئو جولیتا 2017
شیفتر پشت فرمان
نمای صندلی چرم آلفار رومئو جولیتا 2017




نتیجه گیری


جولیتا، دختر خوش‌چهره و خوش‌ آوازه ایتالیایی، از جمله معدود خودروهای عرضه شده به کشور است که شبیه هیچ خودرویی جز خودش نیست و مانند آن تقریبا وجود ندارد. و این موضوع در بطن خود باعث پدیداری نقاط مثبت و منفی است. این خودرو در ابتدای عرضه به ایران به دلیل برچسب قیمت‌ بالا در کلاس خود مورد استقبال بالایی قرار نگرفت و بازار آن محدود بود اما در سال‌های اخیر به دلیل عرضه و حضور مستمر رفته رفته توانست سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. جولیتا از یک طراحی مثال‌زدنی، منحصر به فرد و زیبا هم در نمای بیرونی و هم در داخل کابین بهره می‌برد، کیفیت ساخت و متریال استفاده شده در آن بسیار بالاست، شاخصه‌های عملکرد فنی بالایی داشته و کیفیت رانندگی خاصی نیز ارائه می‌دهد اما در آن روی سکه، شما با یک خودروی بسیار حساس در ایران مواجه هستید که همین موضوع، خرید نمونه‌های کارکرده سالم آن را سخت و حساس می‌کند و به همین علت افت قیمت آن در نمونه‌های کارکرده تا حدودی بالاست. همچنین گرانی و هزینه‌های بالای قطعات مصرفی و غیر مصرفی آن با توجه به شبکه محدود خدمات پس از فروش و کمبود نمایندگی‌های مجاز از جمله نکاتی است که گریبان‌گیر این خودرو بوده و با توجه به حساسیت بسیار بالای متعلقات فنی، نگهداری آن را برای افرادی که خارج از شهرهای بزرگ به ویژه تهران هستند دشوارتر می‌کند. در نهایت، اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال خودرویی اسپرت و متفاوت می‌گردید بدون شک جولیتا یکی از پررنگ ترین انتخاب‌ های قابل اشاره است به شرطی که عزم خود را نه فقط برای لذت بردن از آن، بلکه برای نگهداری مناسب آن نیز حسابی جزم کنید.


جولیتا




مشخصات
آلفارومئو جولیتا
نوع موتور
۴ سیلندر خطی
حجم موتور (لیتر)
1.4
استاندارد آلایندگی
یورو 6
تعداد سوپاپ
16
حداکثر قدرت (اسب بخار)
170
حداکثر گشتاور (نیوتون‌متر)
250
نوع گیربکس
6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه
شتاب صفر تا صد (ثانیه)
7.7
حجم باک (لیتر)
60
حجم صندوق عقب (لیتر)
350
میانگین مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)
4.5
وزن خالص (کیلوگرم)
1350



قیمت ها


این روزها بررسی قیمت خودرو با توجه به نوسانات شدید نرخ ارز، اخبار سیاسی و البته عوامل حاشیه‌ای و در نتیجه آن التهاب بی سابقه بازار بسیار سخت شده‌است. این در حالی‌است که با به وجود آمدن رابطه غیر منطقی بین عرضه و تقاضا و البته اوضاع بسیار سخت و ناممکن واردات و ترخیص خودرو که از سال گذشته به وجود آمده، امروزه قیمت‌گذاری به ویژه در مورد خودروهای وارداتی و انواع خاص آن بیشتر به صورت سلیقه‌ای دیده می‌شود و از قانون و عرف گویایی پیروی نمی‌کند. در رابطه با جولیتا، آخرین شرایط فروش رسمی آن به اواخر سال ۱۳۹۶ و ابتدای سال ۱۳۹۷ باز می‌گردد و شرکت آلفاموتور به عنوان نمایندگی رسمی آلفارومئو در ایران، این خودرو را با گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتر کارکرد عرضه می‌کرد. اما امروزه بهای این خودرو با توجه به شرایط فوق و نداشتن برچسب قیمت مشخص در حدود ۳۵۰ تا بیش از ۶۵۰ میلیون تومان می‌باشد.

ما در گروه اتکس در تلاشیم تا با به‌روزرسانی سرویس قیمت روز خودرو، این ابهام عظیم را برطرف کرده و به مانند گذشته، در نقش یکی از اصلی‌ترین مراجع اطلاع رسانی قیمت روز اتومبیل، نیازهای کاربران را برطرف کنیم. هرچند این امر به کمی زمان نیاز داشته و از لحظه نگارش این مقاله، احتمال دارد که قیمت‌های بعضی از مدل خودروها به‌روزرسانی نشده باشد.



قیمت روز آلفارومئو

قیمت روز آلفارومئو جولیتا



سرویس قیمت روز خودرو







کارشناسی

 

کارشناسی خودروهای وارداتی امروزه با توجه به عواملی مثل بالا رفتن نرخ ارز و بهای خالص خودرو، بهای انواع قطعات مصرفی و غیر مصرفی و افت قیمت و فروش سخت در صورت داشتن اشکالات و ایرادات مهم بیش از پیش اهمیت خود را نشان می‌دهد. با این حال این مورد از جمله شرایط عمومی خودروهای وارداتی است و شرایط در خصوص خودروهایی که عرضه و تقاضای محدود‌تری دارند به مراتب حساسیت بیشتری دارد. 

در خصوص آلفارومئو جولیتا به عنوان خودرویی از این دسته، نیاز است تا کارشناسی هم در موارد مربوط به بدنه و هم در موارد فنی با دقت و حساسیت بالاتری انجام گیرد. در رابطه با کارشناسی بدنه خودرو، اهمیت تشخیص قطعات تعویضی با توجه به ساختار بدنه و خطوط آن و اهمیت رنگ دار بودن بدنه اتومبیل با توجه نوع و کد رنگ‌های خاصی که در مواردی کم‌تر نیز یافت می‌شوند بسیار بالاست زیرا ترمیم، صافکاری و یا نقاشی آن‌ها به ویژه اگر در شرایط مطلوبی انجام نشود باعث افت قیمت و ارزش شدیدی خواهد شد. در اینجا استفاده از دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال به همراه تجربه کارشناسی برای تشخیص صحیح این موارد با کمترین نرخ خطا برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی بسیار حیاتی است. 

در بخش کارشناسی فنی از جمله موارد بسیار مهم و تاثیرگذار در تخمین ارزش و بهای این دسته از خودروها، سلامت کارکرد موتور ، گیربکس و مجموعه جلوبندی است زیرا این قطعات در صورتی که به موقع سرویس نشده باشند و یا اقلام مصرفی آن‌ها در آستانه تمام شدن باشند هزینه بسیاری برای خریدار یا صاحب بعدی خودرو می‌تراشند. مورد بسیار مهم بعدی نیز سلامت سنسورها و نبود ارورهای برقی در متعلقات فنی است که اهمیت بالای استفاده از دیاگ با نرم‌افزار مناسب را آشکار می‌سازد. بنابراین همیشه کارشناسی را انتخاب کنید که دیاگ مناسب و سازگار با خودروی مورد نظر شما را برای کارشناسی در اختیار داشته‌باشد. اهمیت استفاده از دیاگ تنها مربوط به سنسورها نیست بلکه سنجش فشار روغن گیربکس در خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک ( با توجه به هزینه‌های بسیار بالای آن در صورت داشتن اشکال ) و تطبیق کیلومتر پیموده شده ( با توجه به این مورد که یکی از مهم‌ترین ملاک‌های قیمت‌گذاری است ) نیز از جمله مواردی است که به کمک این دستگاه انجام می‌گیرد.



تجربه کارشناسی:



نمای آلفارومئو جولیتا 2013 از جلو و کنار
نمای آلفارومئو جولیتا 2013 از جلو
سه رخ عقب آلفارومئو جولیتا 2013
نمای آلفارومئو جولیتا 2013 از عقب


یک آلفارومئو جولیتا کارشناسی شده مدل  2013 از دید کارشناس:

بدنه و رنگ:بدنه خودرو چند لکه رنگ می باشد.ستون و شاسی جلو و عقب سالم و بدون رنگ می باشد. فنی و اپشن:دریچه هوای گردش کولر به بخاری سمت شاگرد کار نمی کند.مابقی سیستم ها در حال حاضر کار می کند.



یک اطمینان ویژه به هنگام خرید


تجربه یک خرید حساب‌شده می‌تواند تا مدت‌ها، لذت استفاده از خودرو را به کام شما شیرین کرده و برعکس، یک خرید نامناسب پتانسیل این را داشته که تا مدت زیادی، وقت، هزینه و انرژی شما را هدر دهد. بنابراین مهم است که برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، حساب شده و با اطمینان در مورد خرید خودروی کارکرده و حتی در حد صفر قدم بردارید. در اینجا، هنر کارشناسی خودرو، خود را به روشنی نمایان کرده و به عنوان راه حلی منطقی و مطمئن، پیش روی خریداران قرار می‌گیرد.

گروه اتکس به عنوان سرویس ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای کارشناسی خودرو با دارا بودن کادری مجرب و بهره‌گیری از دستگاه‌های روز مناسب و اختصاصی برای انواع خودروهای داخلی و وارداتی پس از سال‌ها حضور در این بازار پرتلاطم، آرامش خیال را در هنگام خرید برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. در کنار این موضوع، رضایت خاطر مشتریان ما نیز بعد از استفاده از سرویس کارشناسی خودرو، افتخار و نقظه روشنی است که باعث اطمینان شما و سربلندی ما می‌شود. شما عزیزان می‌توانید برای استفاده از این سرویس، فرم اینترنتی درخواست کارشناسی آلفارومئو جولیتا در محل را پر کرده و در صورتی که به هر علتی از جمله عدم دسترسی به اینترنت و یا پرکردن فرم‌های اینترنتی و پرداخت آنلاین مشکل دارید، کافیست با شماره 28428466-021 و داخلی شماره ۱ تماس حاصل فرمایید.

 

خرید آلفاروئو جولیتا

آگهی های مرتبط

(تومان)1,000,000,000

سند دست اول فنی سالم سرویسها مرتب انجام شده خط و خش خیلی جزئی 

1400/12/29آذربایجان غربی
توافقی

فول کامل بدون رنگ و تصادف 

1400/10/25تهران
(تومان)595,000,000

یک لکه رنگ درب عقب سمت راننده سند تک برگ 

1399/10/30البرز
توافقی

آلفاروئو جولیتا 420میلیون تومان / 2014 کابین 2015 / مشکی/ قیمت آلفاروئو جولیتا sportiva / همه سرویس ها در نمایندگی / لاستیک دو حلقه نو / باتری نو / کارشناسی شده و برگه سلامت دارد / فروش فوری / تخفیف پای معامله 

1398/12/12تهران
توافقی

دارای برگه کارشناسی رنگ معاینه فنی بیمه کامل 

1398/11/25تهران
توافقی

فول کامل 

1398/11/17خراسان رضوی

پستهای مرتبط

اولین نکته‌ای که به نظر می‌رسد، و شاید در دید برخی تنها نکته‌ی حائز اهمیت، راحتی سفر است. وقتی تمامی ارتباط تایرها و جاده با یک جسم چند تنی که با سرعت زیادی در حرکت‌است سیستم تعلیق است، بدیهی‌ست این سیستم و طراحی آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. آیا راحتی سفر تنها وظیفه‌ی سیستم تعلیق است؟

در رقابتی سخت و نفس‌گیر میان دو کراس‌اوور نام آشنای چینی و مدعی پرحاشیه فرانسوی، شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ برای پاسخ مطمئن‌تر به این سوال، دوئل این هفته را از دست ندهید.

نظرات