اُتکس

نظرات (0)

تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱/۲۳

بررسی اجمالی ریسپکت پرایم و نظرات مردمی کاربران و مالکان

بررسی اجمالی ریسپکت پرایم و نظرات مردمی کاربران و مالکان

معرفی کلی ریسپکت پرایم

بهمن ریسپکت پرایم برای اولین بار در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در خرداد ۱۴۰۱ رونمایی شد و با قیمت پایه ۷۳۷ میلیون تومان به بازار آمد. در چین، این خودرو با نام Cowin Xuandu شناخته می‌شود. بهمن موتور با خرید پلتفرم این خودرو و شروع به داخلی‌سازی حدود ۳۰ درصد، نسخه‌ای اقتصادی با طراحی ساده اما کلاسیک را ارائه کرده است. ظاهر بدنه این مدل، ترکیبی از طراحی سه‌جعبه‌ای کلاسیک با کاپوت کشیده و صندوق عقب بلند است که در رنگ سفید چندان جلب توجه نمی‌کند، اما رنگ سیاه به آن جذابیت خاصی می‌بخشد. ترکیب موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توربوشارژ، گیربکس ۹سرعته اتوماتیک تیپترونیک و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی و ایمنی، ریسپکت پرایم را به گزینه‌ای عالی برای استفاده روزمره تبدیل کرده است.

ریسپکت پرایم از نمای روبرو

نمای روبرو خودرو جذاب و اسپرت طراحی شده.

جلو پنجره و چراغ ها + لوگو ریسپکت جلوه خاصی به نمای روبرو داده است

طراحی داخلی

کابین ریسپکت پرایم با طراحی جمع‌وجور و ارگونومیکش، سعی دارد حس اسپرت و کارایی را به شما منتقل کند. رنگ‌های جذاب مثل قرمز و عناصر فلزی، انرژی رانندگی را در فضای داخلی به خوبی به نمایش می‌گذارند. هرچند که در برخی قسمت‌ها، مثل پلاستیک خشک، ممکن است انتظار سطح لوکسی مشابه خودروهای گران‌تر را داشته باشید، اما چیدمان مناسب ادوات و کنترل‌ها تجربه کاربری خوبی را برای رانندگان فراهم می‌کند.

موارد کلیدی طراحی داخلی

  • صندلی‌ها:

    • طراحی یک‌تکه به سبک گیمینگ با دوخت قرمز

    • حس اسپورتی و راحتی در نشستن

    • محدودیت دید برای سرنشینان عقب

  • داشبورد و کلاستر:

    • ترکیب المان‌های فلزی با فوم نرم در داشبورد

    • کلاستر آنالوگ با کامپیوتر سفری و وضوح مناسب

    • تمرکز بر دسترسی راحت و ارگونومیک به کنترل‌ها

  • کنسول مرکزی و امکانات مربوط:

    • نصب مانیتور بر روی داشبورد با قابلیت نمایش تصویر دوربین ۳۶۰ درجه

    • فرمان سه‌پره مجهز به دکمه‌های کنترل سیستم‌های چندرسانه‌ای

    • وجود تنها یک پنل تهویه برای سرنشینان عقب به‌رغم مزیت داشتن این ویژگی

  • جزئیات تکمیلی:

    • نوار باریک کروم در اطراف قاب پنجره‌ها برای حس لوکسی

    • نورپردازی داخلی با استفاده از خطوط قرمز جهت القای حس اسپرت

ریسپکت پرایم از نمای صندلی و داشبوردریسپکت پرایم از نمای صندلی های عقب

فضای داخلی خودرو مناسب و جادار طراحی شده است و فضای مناسب و کافی برای سرنشینان عقب وجود دارد. کیفیت متریال ها به غیر از چرم صندلی قابل قبول ارزیابی میشود

طراحی خارجی

طراحی بیرونی ریسپکت پرایم با خطوط ساده و کلاسیک، جلوه‌ای متین و جوان‌پسند را به نمایش می‌گذارد. این خودرو با طراحی سه‌جعبه‌ای، کاپوت کشیده و صندوق عقب بلند، به همراه استفاده از المان‌های فلزی و تزئینات کرومی، ترکیبی جذاب از حس سنتی و مدرن را ارائه می‌دهد.

موارد کلیدی طراحی خارجی

  • طرح کلی بدنه:

    • طراحی سه‌جعبه‌ای کلاسیک با جزئیات دقیق

    • بدنه کشیده و باریک که حس دینامیکی را تقویت می‌کند

  • جزئیات جلو:

    • جلوپنجره مشکی با تزئینات فلزی طرح کهکشانی

    • نصب دوربین جلو برای افزایش ایمنی در پارک

    • شباهت در طراحی با خودروهای برندهای کیا و هیوندای

  • جزئیات عقب:

    • چراغ‌های کشیده که به تدریج در میانه باریک‌تر می‌شوند

    • نمایش واضح لوگوی بهمن موتور و نام "ریسپکت"

    • قرارگیری پلاک روی سپر و نصب مه‌شکن در قسمت پایین

    • وجود دو جای خروجی برای اگزوز (یکی به‌صورت برجسته)

  • رینگ و تزئینات:

    • رینگ‌های ۵ پره با طرح اسپرت و تزئین نقره‌ای

    • استفاده از برداشته‌های کرومی در اطراف قاب پنجره‌ها

    • طراحی آینه‌های جانبی با ترکیب رنگ مشکی و جزئیات تزئینی

ریسپکت پرایم از نمای کناری سمت رانندهریسپکت پرایم از نمای پشت سمت راننده

به نظر میرسد کمپانی چینی علاوه بر زمانی که برای طراحی جلو خودرو صرف کرده است، به همان نسبت نیز بابت طراحی عقب خودرو هزینه و اولویت بندی قابل قبولی داشته، چرا که چراغ و صندوق عقب کشیده به شدت درخورد همدیگر طراحی شده و جلوه خاصی به این خودرو داده اند و زیبایی خودرو را دوچندان کرده اند.

مشخصات فنی

در این بخش، ابعاد، قدرت و دیگر ویژگی‌های فنی ریسپکت پرایم به شما معرفی می‌شود.

جدول مشخصات فنی

جزئیات

مشخصات

۴۶۷۰ × ۱۸۲۵ × ۱۴۸۳ میلی‌متر

طول × عرض × ارتفاع

۲۷۰۰ میلی‌متر

فاصله دو محور

۱۴۰۹ کیلوگرم

وزن خالص

۵۰ لیتر

ظرفیت مخزن سوخت

۴۵۵ لیتر

حجم صندوق عقب

۱۹۰ کیلومتر بر ساعت

حداکثر سرعت

۴ سیلندر توربوشارژ (4T15C)

نوع موتور

۱.۵ لیتر

حجم موتور

۱۵۴ اسب بخار

قدرت موتور

۲۳۰ نیوتن‌متر

گشتاور

CVT با ۹ دنده مصنوعی

گیربکس

۷.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

مصرف سوخت ترکیبی

۵ نفر

تعداد سرنشین

کروز کنترل، هشدار نقاط کور و سایر امکانات ایمنی پیشرفته

امکانات امنیتی

آپشن و امکانات

ریسپکت پرایم یک مجموعه کامل از امکانات رفاهی، تکنولوژیکی و ایمنی را به شما ارائه می‌دهد که به طرز چشمگیری کارایی و راحتی را در استفاده روزمره افزایش می‌دهد. این تجهیزات به شما کمک می‌کنند تا تجربه‌ای لذت‌بخش و کاربرپسند از رانندگی داشته باشید.

موارد کلیدی آپشن و امکانات

  • امکانات رانندگی و کنترل:

    • حالت‌های رانندگی اقتصادی و اسپرت

    • نشانگر تعویض دنده

    • کروز کنترل و کنترل حرکت در سربالایی

  • سیستم‌های ایمنی و کمکی:

    • سیستم تهویه مطبوع با دریچه مخصوص سرنشینان عقب

    • استارت دکمه‌ای همراه با روشن شدن خودرو از طریق ریموت کنترل

    • دوربین ۳۶۰ درجه جهت سهولت در پارک

    • سیستم هوشمند ورود بدون کلید (Keyless Entry)

  • امکانات چندرسانه‌ای و ارتباطی:

    • فرمان چرمی با کلیدهای کنترل سیستم مولتی مدیا

    • صفحه نمایش چند اینچی (۱۰/۲۵ اینچی) با قابلیت بلوتوث و GPS

    • درگاه‌های USB (دو عدد جلو و یک عدد عقب)

    • جلو آمپر دیجیتال ۷ اینچی و ۶ اسپیکر

  • امکانات راحتی و رفاهی:

    • شارژر وایرلس تلفن همراه

    • نور محیطی داخل کابین با تغییر رنگ

    • تنظیم برقی چراغ‌های جلو و سیستم Follow Me Home

    • آینه‌های جانبی برقی با گرمکن و چراغ خوشامدگویی

    • شیشه‌های Privacy جانبی و عقب

    • برف‌پاک‌کن ژله‌ای (Boneless)

    • سانروف

    • صندلی‌های چرمی با امکانات برقی و گرمایشی

    • قابلیت جمع‌شدنی بودن صندلی‌های عقب (۶۰/۴۰)

    • تنظیم زاویه فرمان و باز شدن درب با کنترل داخلی

ریسپکت پرایم از نمای داشبورد و فرمان و صندلی ها

امکانات خودرو به نظر خوب و قابل قبول است هر چند نبود برخی از امکانات پذیرفتنی نیست ولی با این حال طراحی پنلهای کنترل و امکانات مولتی مدیا قابل قبول و برای یک سواری کافی و لذت بخش است.

مزایا و معایب

توضیح کلی

ارزیابی نقاط قوت و ضعف خودرو به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که دید بهتری از عملکرد آن داشته باشند. در این بخش، مزایا و معایب ریسپکت پرایم بررسی شده‌اند.

مزایا

  • طراحی داخلی جذاب با استفاده از المان‌های اسپورتی

  • هندلینگ مناسب و پایداری در مسیرهای پرپیچ و خم

  • تجهیزاتی متنوع از نظر تکنولوژیکی و رفاهی

  • فضای داخلی راحت همراه با چیدمان ارگونومیک

  • کیفیت مونتاژ نسبتاً خوب در مقایسه با رقبا

معایب

  • تأخیر اولیه در حرکت ناشی از مکث توربوشارژ و گیرباکس، کاهش شتاب اولیه

  • صدای سیستم تعلیق در برخی شرایط

  • مصرف سوخت ترکیبی نسبتاً بالا

  • استفاده از متریال‌های پلاستیکی خشک در بخش‌هایی از کابین

  • برخی نقص‌های فنی مانند عدم وجود سنسور باران و پوشش‌های کمتری در قسمت‌های کنترل

ریسپکت پرایم از نمای کناری سمت شاگردریسپکت پرایم از نمای پشت سمت شاگرد

همخوانی بسیار زیادی بین طراحی عقب و جلو این خودرو وجود دارد. وجود رینگهای پره ای جذابیبت را دو چندان کرده و دی لایت پایین سپر خودرو همخوانی خاصی با ظاهر اسپرت خودرو ایجاد کرده است.

قیمت ریسپکت پرایم

با اینکه مدت زیادی این خودرو وارد کشور شده و در کنار آن نیز خودروهای بسیاری را به عنوان رقیب خود میبیند ولی به نظر همچنان قیمت این خودرو با توجه به وضعیت کارکرد و گذشتن چند سال همچنان جز قیمت های بالا و غیر قابل دسترس برای خانواده های قشر متوسط محسوب میشود در حال حاضر ( 20 فروردین 1404 ) قیمت مدل تیپ 1 و تولید سال 1401 آن چیزی بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون است، که از دیده شخص بنده ارزش خرید آن را به شدت کاهش میدهد با توجه به گذر زمان و منقضی شدن اکثر وسایل مصرفی و استهلاک قطعاتی چون گیربکس و موتور این قیمت معقولیت خود را از دست داده. ولی در هر صورت اگر شما به دنبال دریافت قیمت لحظه ای این خودرو هستید میتوانید وارد بخش قیمت خودرو اُتکس شوید و با چند انتخاب ساده قیمت خودرو مورد نظر خود را محاسبه کنید.

قیمت روز ریسپکت پرایم تیپ 2 مدل 1403

قیمت ریسپکت پرایم در اسفند 1403

جمع‌بندی کلی

ریسپکت پرایم بهمن با طراحی کلاسیک سه‌جعبه‌ای و امکانات فراوان، به خوبی در بازار خودروهای اقتصادی جا افتاده است. طراحی خارجی آن با جزئیات جذاب و فضای داخلی ارگونومیک، همراه با فناوری‌های نوین، تجربه‌ای لذت‌بخش از رانندگی را به ارمغان می‌آورد. البته، برخی مشکلات مانند تأخیر در حرکت، صدای سیستم تعلیق و مصرف سوخت نسبتاً بالا به عنوان نقاط ضعف شناخته شده‌اند. با این حال، این خودرو برای کسانی که به دنبال گزینه‌ای مقرون به صرفه با امکانات مدرن هستند، انتخابی عالی به حساب می‌آید.

نظرات مردمی کاربران و مالکان خودرو ریسپکت پرایم

در انتخاب خودرو مخصوصا خودروهای چینی نظرات مالکان خودرو یکی از حیاتی ترین پارامترهای انتخاب است مخصوصا اگر قصد شما خرید خودرو دست دوم باشد. خواندن نظرات علاوه بر اینکه میتواند به شما در مورد وضعیت کلی خودرو از لحاظ فنی و حس سواری اطلاعات مفیدی دهد به شما کمک میکند ارزش خودرو را در مقابل هزینه ای که پرداخت میکنید، برآورد کنید. ولی یافتن نظرات صادقانه و بدون تعصب در بازار کنونی که رقابت بین کمپانی های وارد کننده به شدت زیاد است دشوار و غیر عاقلانه است. ما برای شما در بین سایتهای معتبر گشته ایم و با نظرات کارشناسان اُتکس نظرات صادقانه را جدا کرده و در اختیار شما قرار داده ایم ولی در نظر داشته باشید همیشه مشورت با یک خبره و کاربلد در حوزه خرید و فروش خودرو کار عاقلانه تری است اُتکس با فراهم آوری بستر آنلاین مشاوره خرید و فروش خودرو به شما کمک میکند با یک کارشناس خبره وارد گفتگو شوید و از تمامی سوالات خود آگاهی کامل کسب کنید برای اینکار کافی است وارد بخش "مشاوره خرید و فروش خوردو" و با انتخاب چند گزینه ساده و پرداخت هزینه مشاوره وارد فضای گفتگو با کارشناس شوید.
با نظرات کاربران همراه ما باشید:

wwwwwwwwww ( باما ):

با سلام خدمت همگی دوستان من ریسپکت تیپ ۱ مدل ۱۴۰۱ ۲۰ هزارتا کار خریدم و واقعا ازش خوشم اومد و باهاش از شیراز بوشهر رفتم و اصفهان و تهران و شمال و کیش و تا مرز بازرگان هم رفتم خداییش ماشین خستم نکرد الان که ۵۵ هزارتا کارکرده من نظرمو میگم تا الاان مشکل خاصی ندارم و تا الان که ماشین خوبیه و تو زرد از آب در نیومده فقط مشکلی که داشتم میگم ناک زدن موتور تو تابستون که با اکتان رفع شد صندلی یه صدایی میده تو صندلی راننده که دادم عوضش کردن و دیگه من مشکلی با ماشین نداشتم باهاش ۱۹۰ تا رافتم خداییش کم نیاورد تو خریدش شک نکنید نسبت به اریزو ۵ و جک خیلی بهتره و اینکه من قبل این ماشین x22 پرو دنده ای داشتم و قبل ترش دنا پلاس توربو اتومات که اصلا آشغاله خلاصه مطمعن باشین و تو خرید ریسپکت شک نکنین من بدی ازش ندیدم.


Khosrow1984 ( باما ):

با درود، طی چند روزی که ماشین رو تحویل گرفتیم چکیده تجربه ام رو خدمت هم میهنان ارایه میدم: حقیقتا از توقع من سطح بالاتری داشت و باتوجه به اینکه پیشتر ساندرو و اریزو ۵ داشتم نرمی، سیستم تعلیق، کیفیت سیستم صوتی، فضای جادار عقب ماشین،طراحی داخلی و خارجی باوقارو جنتلمنی دارد و چون در محدوده اوین هستم در شیبها عملکردبی نقص و خوبی دارد یک نکته منفی بنظرم دارد که ارتفاع صندلی راننده بالا است که سلیقه ای هست چرا که همسرم با این ارتفاع حس امنیت بالاتری در رانندگی دارد. سپاس


سالار2 ( باما ):

خواهشن این قدر با دید منفی نسبت به محصولات چینی حرف نزنین چین تولید خوب داره بد هم داره نمیشه همه را به یه چوب زد کسی منکر اینکه مثلا مزدا3نیو از ریسپکت و آریزو5 بهتره نیست بلاخره ماشینیه که امتحان خودش را پس داده و جذابیت های خوبی داره مخصوصا اینکه در سایت هایی امریکا بحث این مطرحه که تا 500 هزار کیلومتر خرابی خاصی نداشته و ... ولی بیایین واقع بین باشیم الان خودروهای چینی از لحاظ امکانات و آپشن یه سر و گردن بالاترند و اشکالاتشون با وجود گارانتی های طولانی مدت قابل چشم پوشیه از طرفی خرید یه ماشین چینی صفر کیلومتر قسطی به مراتب راحت تره تا خرید و پیدا کردن یه مزدا3نیو سالم و نقدی شاید بگین خب فروش مزدا راحته ولی ماشین چینی ها خیلی سخته ، من هم قبول دارم مزدا3 ماشین توبورسیه و واقعیته ولی مگه شما در سال چند بار میخوای ماشین عوض کنی مطمئن باشین اگه سوار یکی از همین ماشین های چینی مثل ریسپکت یا آریزو و .. بشین تا مدتها حس رضایت دارین هواش را داشته باشین هواتون رو داره!!


سامپور ( باما ):

سلام ، من چند روزز هست تیپ ۲ را گرفتم ، واین مشکلاتی که یه سری دوستان میگم تا الان باهاش نداشتم ، نرم وبی صدا ،مصرف داخل شهر ۸ ۲ و بیرون شهر۷. شتاب اولیه نرمال و شتاب رو دنده ۲ عالی ، تو شیبم امتحان کردم خیلی راحت از پسش بر اومد ، سیستم صوتی محشر . کولر خوب ،صدای موتور داخل کابین نمیاد . خلاصه تو این رنج قیمت بی نظیر حتی نسبت به آریزو ۶ پرو . البته تو صدتا ریسپکت بالاخره ۵ تاشم مشکل دار از آب در میاد که اونم تو تمام محصولات چینی داریم این مشکلات رو . از تیگو ۸ پرو بگیر برو تا کی ام سی j7 و غیره


ariual ( باما ):

در کل راضیم ازش.ایراداتش ،یکی کیفیت افتضاح دوربیناش در شب هستش،دوم اینکه گاهی سر گاز میرم،ماشین دل دل میکنه،فکر هم نکنم از بنزین باشه،چون یا سوپر میزنم یا اکتان میریزم همیشه،بیشتر فک میکنم ایراده نرم افزاریه گیربکسه.سیستم صوتیش به نظرم خیلی معمولیه.شتابش بد نیست.یه ذره از دنا بیشتره،ولی من قبلش ام جی و سراتو داشتم،شتاب اونها بهتر بود.در کل من به شخصه موتور تنفس طبیعی رو ترجیح میدم. اما نکات مثبت: بسیار جا دار،تعلیق بسیار نرم،هندلینگ عالی،داخل ماشین ساده و شیک هستش.فعلا ماشین بی صداست،تا کیلومتر ده هزار .به معنای واقعی ماشین خانوادست. در کل به نظرم با توجه به قیمتش نسبت به ماشین های خارجیه کار کرده و چینی های صفر،ارزش خرید بالایی داره


ناشناس ( باما ):

سلام خدمت همه من ۲ ماه هست که ریسپکت ۲ دارم قبل از ریسپکت بنده دنا توربو اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ داشتم از روزی که سوار ریسپکت شدم واقعا متوجه کیفیت جنس ایرانی و غیر ایرانی شدم . من بهترین ماشین تولید داخل رو داشتم که میتونم بگم جلو ریسپکت از لحاظ کیفیت هیچ حرفی برای گفتن نداره . بابت فنی هم میتونم بگم درسته که موتور ef7 و گیربکس dae که روی دنا گذاشتن خیلی عالیه ولی فقط فنی ماشین مهم نیست . سرعت که به ۱۰۰ می‌رسید صدای باد از لای‌درها واقعا رو مخ بود . این صدای باد هم به دلیل کیفیت بد مونتاژ و تولید بد محصولات داخلی هست .قطعات داخلی هم که خیلی عالی نبود . اما برسیم به ریسپکت . اول این که مونتاژ بهمن موتور هست . بهمن موتوری که یه زمان مزدا مونتاژ می‌کرد . واقعا می تونم بگم از لحاظ کیفیت مونتاژ و قطعات مونتاژی واقعا به آدم حس خوبی میده که فقط به خاطر کیفیت متریال قطعات هست . از لحاظ فنی هم واقعا راضی کننده هست. شتاب خوب و راه رفتن خوب و اتاق استخوان‌دار که واقعا به آدم حس امنیت و آرامش میده. از همه مهمتر آپشن های کافی که همه کاربردی و به راحتی استفاده میشه کرد.هیچ عیب و ایرادی تو ادوات برقی ماشین ندیدم . مصرف هم که متناسب با رانندگی هر شخصی می‌تونه بالا یا پایین باشه . در کل مصرف پایین تر از دنا توربو هست و افت توان نداره . اون هم به خاطر این هست که اینتر کولر نیست و با آب خنک میشه نه با هوا مثل دنا توربو که تو هوای گرم افت توان داره . خلاصه که دوستان شک نکنید از خرید ریسپکت . خیلی بهتر از محصولات دیگه ای هست که من دیدم و تجربه کردم .


Soli021 ( باما ):

سلام و عرض ادب ،بنده تجربه ی یکسال داشتن ریسپکت و خدمتتون عرض میکنم ، بنده النترا و مزدا 3 و هیوندا کوپه و دنا توربو و تقریبا همه ی ماشین های ایرانی و داشتم ، به خاطر شرایط کاری ، اکثرا خودروها و تست و بررسی کردم ، قیمت پایینترِ ریسپکت نسبت به رقبا ، فقط بخاطر تبلیغات ضعیف بهمن موتوره ، این ماشین به هیچ عنوان کسری آپشن و مشکل هندلینگ و مشکل گشتاور نداره ، داستانی که نظر منفی میدن یا پشت این ماشین نشستن ، یا از پشت بنز 2022 اومدن سمت ریسپکت ، کسایی که این ماشین و داشتن می‌دونن که این نظرات منفی کاملا مغرضانه و بی دلیله ، یه نکته رو اول بگم که خودرو های کراس اور به هیچ عنوان سواری قابل قبولی ندارن ، ام وی ام x22 و bmw x3 هر دو کراس اور محسوب میشن و سواری خشک و کوبش بزرگترین ایرادشونه ،ریسپکت در مقابل آریزو 6 پرو قطعا سرتره ، بخاطر طراحی بروزتر و کابین جادار و زیباتر ، کیفیت مانیتور و دوربین ها ، و تعلیق عقب مولتی لینک ، پس خودرو های مستعمل کره ای و آریزو 5 اِف ال و آریزو 6 معمولی و هم قابل قیاس نیستن ، دنا که جای خود دارد ، تو خرید این ماشین به هیچ عنوان شک نکنید ، خدمات پس از فروش بهمن خیلی بهتر و غیر قابل مقایسه با کرمان و جک و مدیران خودروعه ، چهار نوبت سرویس دوره ای رایگان و کارواش پس از سرویس ها و پَکِ هدیه و رفتار محترمانه پرسنل از جمله مزایای بهمن خودروعه ، بنده بعد از فروش ریسپکت ، ریسپکت 2 خریدم ، تغییرات ، دسته دنده الکتریکی ، پشت آمپر کامل دیجیتال ، سنسور باران ، و قطع نشدن صدای آلارم کمربند ، و حذف شدن چراغ پوزیشن ، تعویض لاستیکا از کویر به بارز ،مزایا ، بدون کسری ، تنها ایرادی که میشه از این خودرو گرفت ، نداشتن چراغ داخل کابین برای سرنشینان عقبه ، برای خریدش به هیچ عنوان شک نکنید و نظرات کودکانه ی کاربران و جدی نگیرید ، در ضمن ، مشکل مصرف خودرو با فراخوان حل شده ، تا کیلومتر 15000 شکرخدا مشکلی پیش نیومد و ماشین و صحیح و سالم به خریدار تحویل دادم ، فقط یه نکته رو عرض کنم که ،نگهداری از ماشین های اتومات ، مخصوصا توربو ، کار هرکسی نیست و نیاز به وسواس و نگهداری و رعایت اصول خاصی و داره که اگه رعایت نشه ، قطعا مشکلات بزرگی و به وجود میاره ، سعی کنید از کسی بخرید که واقعا دلسوزانه با ماشین برخورد کرده باشه ، ممنون که وقت گذاشتید💙


علی ( خودروبانک ):

از پارسال دارم، خودرو بی صدا و نرمیه با هندلینگ خوب، در جاده های پر پیج و خم عملکرد خوبی داره و مصرفش هم کاملا منطقیه، جاده کفی زیر ۸، کوهستانی و سربالایی زیر ۹ و ترافیک در بدترین حالت ۹و نیم تا ۱۰ لیتر در صد کیلومتر بود. یه بار بنزین بی کیفیت زدم چند بار ناک زد. موتورش MPI هست که از نظر من نقطه قوته. فقط تاخیر در حرکت داره که تو حالت اسپرت کمتر میشه ولی CVT اونم چینی همینه


متین ( پدال ):

من ۵ ماهه که ریسپکت دارم قبلش مزدا نیو و قبل از اون آریزو ۶ داشتم نسبت به مزدا آبشن بیشتر و گیربکس به روز تر داره نسبت به آریزو ۶ داشبورد و طراحی داخلی بهتر و سیستم تعلیق عقب مولتی لینک داره در کل با توجه به شرایط اسفبار مملکت و قیمتهای فضایی ماشین خوبیه برای تاخیر گیربکس ناشی از بنزین های برگشتی از افغانستان از حالت تیپ ترونیک استفاده میکنم که کاملاً جواب میده


محمدمهدی ( پدال ):

با سلام و احترام
من همه نظرات رو کاملا خواندم(امروز ۱۵ آذر ۱۴۰۳)
با توجه به اینکه خودم چند ماهه ریسپکت۲ خریدم خواستم تجربیاتم را با شما بدون هیچ اغراقی به اشتراک بگذارم.
هرچند خیلی از افرادی که ناشیانه قصد تخریب این خودرو را دارند یا خودروهای دیگری دارند و یا هر دلیل دیگه ای که بهش نمی پردازم. و اما تجربه های استفاده از ریسپکت۲:
اولا از لحاظ زیبایی بیرون و داخل خودرو بسیار زیبا و دل نشینه. فیلمها رو میتونید از اینترنت دانلود و نظرات رو مطالعه بفرمایید.
از لحاظ آپشن بسیار عالیه و نیازهای هر کسی رو برطرف میکنه
رانندگی بسیار دلچسب و راحتی داره
هم توی شهر هم توی جاده و هنگام سفر
واقعا هندلینگ خوبی داره. توی پیچ کنترل بسیار عالی و ممتازی داره
سرنشین توش احساس راحتی داره
واقعا از هر لحاظ ریسپکت و قابل احترامه
ضمن اینکه شما نسبت به سایر برندها پول کمتری رو دارید می پردازید . فراموش نکنید که الان تو این تاریخی که ذکر کردم دنا پلاس آپشنال شده ۱/۱۰۰ میلیارد تومان. قبل ریسپکت ، دنا پلاس آپشنال داشتم و صفر از کارخونه آوردم. خدا می‌دونه از همون روز اول مشکل داشت. بماند که از همون روز اول توی کابین تمام در و پیکر و داشبورد صدای زر زر میومد ، توی جاده بین اراک و تهران خاموش شد و دیگه روشن نشد. هیچکدوم از نمایندگیها نتونستن عیبش رو پیدا کنن و کسی ام زیر بارش نرفت. با هزار بدبختی آخر با کلی ضرر فروختمش.
ریسپکت آنقدر قطعاتش خوشگل مونتاژ شده شما هیچ صدای اضافی نمی‌شنوی.
حالا به نظر شما این خودرو مناسب نیست ؟
من بدون هیچ اغراقی نظر دادم . فقط خواستم به کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند اطلاعاتی داده باشم.
ببخشید اگه طولانی شد
از همه شما ممنونم

نظرات

نظر خاصی ندادن دوستان شما اولین نفر باش