اُتکس
  • بررسی اجمالی تویوتا لوین هیبرید و نظرات مردمی کاربران ومالکان

نظرات (0)

تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۲/۲۹

بررسی اجمالی تویوتا لوین هیبرید و نظرات مردمی کاربران ومالکان

بررسی اجمالی تویوتا لوین هیبرید و نظرات مردمی کاربران ومالکان

معرفی کوتاه

تویوتا لوین هیبرید یکی از جذاب‌ترین و جوان‌پسندترین محصولات تویوتا است که به‌طور خاص برای بازار چین طراحی شده. این خودرو به مشتریانی که به دنبال یک سدان خانوادگی با ظاهری اسپرت هستند، ترکیبی از تکنولوژی‌های هیبریدی و طراحی مدرن را ارائه می‌دهد. تویوتا لوین در دو نسخه بنزینی و هیبریدی موجود است و با مصرف سوخت کم و کیفیت ساخت بالا، امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نمای تویوتا لوین هیبرید از نمای عقب

شباهت زیادی بین خودرو کرولا و لوین دیده میشود ولی طراحی سپر عقب این خودرو و بادگذر آیرودینامیک این خودرو طراحی جذابتری به آن داده است

طراحی داخلی

طراحی داخلی این خودرو به شکلی هوشمندانه ترکیبی از کارایی و زیبایی را ارائه می‌دهد. کیفیت مواد به کار رفته در کابین بسیار بالا است و فضای داخلی آن جادار و راحت به نظر می‌رسد. نسخه‌ی هیبریدی هم با امکانات مدرن و پیشرفته‌ای تجهیز شده است.

ویژگی‌های برجسته داخلی:

  • طراحی ساده و ارگونومیک داشبورد.

  • کیفیت بالای مواد داخلی.

  • نسخه هیبریدی:

    • کلاستر دیجیتالی.

    • مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو.

    • سیستم تهویه هوای خودکار.

  • فضای مناسب برای سرنشینان جلو و عقب.

  • استفاده از رنگ‌های آرام‌بخش و نورپردازی جذاب در کابین.

نمای تویوتا لوین هیبرید از نمای صندلی ها جلو

داشبورد خودرو جذاب و خط کات آن و مانیتور بالای پنل های هوا به جذابتر شدن آن افزوده است ولی چیزی که بنده را اذیت میکند کیفیت بسیار پایین صندلی های خودرو و کنترل مانول یا دستی آنهاست

نمای تویوتا لوین هیبرید از فرمان و کنترلهای صوتی

کنترلر های مولتی مدیا و تمای بر روی فرمان از طراحی جذابی برخوردار است و لوگوی تویوتا روی فرمان حس اعتماد و ایمنی را به شما القا میکند

طراحی خارجی

ظاهر لوین هیبریدی به‌طور کامل جوان‌پسند و اسپرت طراحی شده است. این خودرو با در نظر گرفتن نیازهای بازار چین، ظاهری متفاوت‌تر از تویوتا کرولا دارد و جزئیات بیشتری در طراحی آن به کار رفته است.

ویژگی‌های اصلی طراحی خارجی:

  • چراغ‌های جلوی تیز و کشیده با دیزاین پیشرفته.

  • جلوپنجره بزرگ و خطوط برجسته بر روی بدنه.

  • سپر اسپرت و جذاب.

  • شباهت‌های نمای جانبی و عقب به کرولا.

  • ابعاد کامپکت و اسپرت برای مانور آسان‌تر در شهر.

نمای تویوتا لوین هیبرید از نمای جلو سمت شاگردنمای تویوتا لوین هیبرید از نمای عقب چراغها

مشخصات فنی

لوین از ترکیب موتور بنزینی و برقی بهره می‌برد که مصرف سوخت بهینه و عملکرد نرم و بی‌صدایی را به همراه دارد.

مشخصات پیشرانه:

  • نسخه هیبریدی:

    • موتور ۱.۸ لیتری بنزینی 4 سیلندر (8ZR-FXE).

    • قدرت: ۹۷ اسب بخار (موتور بنزینی) + ۹۴ اسب بخار (موتور الکتریکی).

    • گیربکس: E-CVT با ۱۰ دنده مصنوعی.

    • سیستم انتقال: دیفرانسیل جلو.

    • باتری: لیتیوم یون.

  • نسخه بنزینی:

    • موتور ۱.۲ لیتری توربو.

    • قدرت: ۱۱۶ اسب بخار.

    • گیربکس: S-CVT.

آپشن‌ها و امکانات

امکانات ایمنی:

  • ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای.

  • سیستم کروز کنترل تطبیقی.

  • ترمز ABS و EBD.

  • کنترل پایداری (ESP) و سیستم هشدار خروج از لاین (LDW).

امکانات رفاهی:

  • استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید.

  • دوربین دید عقب با کیفیت بالا.

  • صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی.

  • سانروف.

  • سیستم تهویه خودکار.

  • مدهای رانندگی متنوع: اکو، استاندارد، پاور و EV (برقی).

نمای تویوتا لوین هیبرید از نمای داشبورد و فرمان

کابین داخلی خودرو از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و تنها نکته منفی که به ذهن بنده میرسد همان کیفیت نا متقارن صندلی خودرست که با قیمت این خودرو اصلا تناسبی ندارد

مزایا

  • کیفیت ساخت و دوام بالا.

  • مصرف سوخت پایین.

  • امکانات ایمنی پیشرفته.

  • کابین جادار و راحت.

معایب

  • قیمت بالا در مقایسه با رقبا.

  • فضای محدود صندوق بار.

  • قدرت خروجی نسبتاً معمولی.

  • کمبود تنوع آپشن در مدل‌های وارداتی.

نمای تویوتا لوین هیبرید از نمای عقب چراغ ها

قیمت تویوتا لوین

با توجه به واردات عمده این خودرو و عرضه خوب این خودرو در بازار در ماه های گذشته قیمت این خودرو کاهش داشته است که با توجه به کیفیت قابل قبول این خودرو است قیمت آن به نسبت رقبا به نظر معقول به نظر میرسد. شما میتوانید برای مشاهده قیمت روز این خودرو وارد بخش قیمت خودرو شوید و انتخاب "قیمت خودرو لوین" از آخرین وضعیت قیمت این خودرو آگاه شوید.
قیمت روز تویوتا لوین 1.2 لیتر توربو

قیمت روز تویوتا لوین هیبرید 1.8 لیتر

قیمت روز خودرو تویوتا لوین در اسفند 1403

جمع‌بندی کلی

تویوتا لوین هیبریدی واقعاً یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک خودروی هیبریدی با کیفیت ساخت بالا و مصرف سوخت کم هستند. البته، قیمت و بعضی از محدودیت‌های آپشن‌ها ممکن است بر تصمیم نهایی خریداران تأثیر بگذارد.

جدول مشخصات کامل

لوین بنزینی

لوین هیبریدی

مشخصه

۱.۲ لیتری توربوشارژ

۱.۸ لیتری + موتور الکتریکی

پیشرانه

۱۱۶

۱۳۵ (ترکیبی)

قدرت (اسب بخار)

۱۸۵

۱۸۵

گشتاور (نیوتن‌متر)

S-CVT

E-CVT

گیربکس

حدود ۵.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

حدود ۴.۰۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

مصرف سوخت ترکیبی

۱۰.۲ ثانیه

حدود ۹.۴ ثانیه

شتاب ۰ تا ۱۰۰

۴۶۴۰/۱۷۸۰/۱۴۳۵ میلی‌متر

۴۶۴۰/۱۷۸۰/۱۴۳۵ میلی‌متر

ابعاد (طول/عرض/ارتفاع)

۴۷۱ لیتر

۴۷۱ لیتر

ظرفیت بار

ایربگ‌های جلو، ABS، ESP، LDW

اضافه بر بنزینی: ترمز اضطراری هوشمند، PDA

امکانات ایمنی

نمای تویوتا لوین هیبرید از نمای جلونمای تویوتا لوین هیبرید از نمای جلو و چراغ ها

چراغهای خطی و ال ای دی های جذاب این خودرو رنگ و بوی اصالت خودروهای ژاپنی در کنار طراحی مدرن را به شما القا میکند.

نظرات مردمی کاربران و مالکان خودرو تویوتا لوین

در بین نظرات کاربران و مالکان خودرو تویوتا لوین گشتیم و صادقانه و منصفانه ترین و همچنین نظرات بسیار نزدیک به واقعیت را برای شما خوانندگان این مقاله جدا کرده ایم تا بتوانید تصمیم خود را در مورد خرید این خودرو بگیرید ولی در نظر داشته باشید هیچ چیز به اندازه مشورت با یک مشاور حرفه ای و کاربلد خرید خودرو به شما کمک نمیکند اُتکس با داشتن سرویس آنلاین مشاوره خرید خودرو به شما کمک میکند تا وارد یک فضای کاملا اختصاصی شوید و با کارشناس مربوطه در مورد خرید و فروش خودرو مشورت کنید:

omid2020 ( باما ):

بنده لوین هیبرید رو 9 ماه است تحویل گرفتم به نسبت ماشین هایی که داشتم (مزدا3-تالیسمان-کمری) خیلی نرم و با کیفیت هست اونایی که میگن تولید چین هست باید عرض کنم خدمتشون که بنز و بی ام و هم در سایت آتاتورک استانبول مونتاژ میشه همچنین میتسوبیشی در هند مونتاژ میشه ولی کلیه قطعات و دستگاه های مونتاز و استاندارد های اصلی بکار برده میشه و تویوتا همان تویوتای ژاپن هست با همان کیفیت و قطعات. به نسبت قیمتش باید بگم عالی هست همچنین لوین فیس لیفت کرولای معمولی هست که در بازار امریکا هم عرضه شده. نهایتا مصرف بسیار پایین بنزین که در دراز مدت و با توجه به ساسیت های افزایش قیمت بنزین و برداشته شدن سوپسیت های دولتی میتونه صرفه اقتصادی قابل توجهی داشته باشه. اون دوستی هم که ساکن ترکیه هست و میگه بوی ساینا میده منو یاد سریال اخراجی ها انداخت که مگه در کربلا مهر مشهد میفروشن. برادر من اگه تونستی بخر سوار شو بعدش نظر بده.


شهابفردی ( باما ):

«من چند وقته که لوین ۱۸۰۰ هیبریدی رو تحویل گرفتم. قبلاً ماشین‌هایی مثل تالیسمان، مزدا ۳ نیو، تیوولی، مگان و دیگنیتی پرستیژ داشتم، ولی هیچ وقت تجربه رانندگی با محصولات تویوتا رو نداشتم. اولش به خاطر یه سری تبلیغات منفی تصمیم داشتم که ماشین رو بلافاصله بفروشم و برگردم سراغ تالیسمان. ولی واقعاً باید بگم لوین عالیه! کیفیتش فوق‌العاده بالاست، خیلی نرم و بی‌صداست، و مصرف سوختش هم پایینه. حس رانندگی خوبی داره و از نظر شتاب حتی از مزدا ۳ بهتره؛ تازه خشکی مزدا رو هم نداره. جلوبندیش هم از تالیسمان سرتره. با اینکه تالیسمانم کمک برقی داشت، نرمی لوین واقعاً یه چیز دیگه‌ست. کیفیت رنگش هم قابل قبوله؛ ضخامت رنگ حدود ۹۰ تا ۱۲۰ میکرونه، برخلاف چیزی که بعضی‌ها می‌گفتن که رنگش خوب نیست. به نظرم یه انتخاب عالی تو رنج قیمت ۳.۵ میلیارد تومنه. البته معایبی هم داره؛ مثلاً آپشناش کمه، سنسور جلو و عقب نداره، و صندلی‌هاش هم دستی هستن. اما با این حال من که تالیسمان داشتم و واقعاً از امکاناتش راضی بودم، لوین تونسته منو قانع کنه!»


ناشناس ( باما )

مطمعن باشید کسانی که میخوان تا ۳ میلیارد تومن هزینه کنن بسیار لذت خواهند برد از خریدشون توجه کنین که همه چیز فقط آپشن های پر زرق و برق نیست سواری راحت و بی استرس ، نرمی و اطمینان خاطر از ماشینی که سوار هستین می ارزه شتاب خوب ، استحکام ، هندلینگ ، کم مصرف بودن، سیستم تعلیق ، قیمت مناسب نسبت به رقبا ، برند با اصالت ، فضای سرنشین مناسب جلو وعقب نسبت به ابعاد خودرو ، صندوق عقب جادار و .....


همایون ( پدال ):

یه مدت شایعه شده بود که کیفیتشون خیلی ایراد داره، پلوس بریده، رنگ پریده و هزارتا چیز دیگه.
من که نتونستم هیچ خبر و ویدیویی حتی غیررسمی پیدا کنم در این باره.
سایتای خارجی هم دنبال کنین نه تنها تویوتا بلکه اکثر شرکت های بزرگ الان چندملیتی اداره میشه کارخونه هاشون برای مونتاژ و همشون توسط اون شرکت اصلی مادر به صورت کامل کنترل کیفیت میشن و حداقل به گفته خود کارخونه و تجربه مشتری های اروپایی و آمریکایی تفاوت کیفیتی ای ندارند و بعضا یکسری ها عین تسلا مونتاژ چینشون دقت بالاتری در ساخت و سوار کردن قطعات داره.

از طرفی تعداد زیادی پست هست که آره کرولای 2024 فلانه، لوین بهمانه، بهترین تویوتا ها همین کرولا های 2015 هستن بعد میدیدی با دلالی قیمت 2015 کارکرده از 2024 صفر زده بالاتر.
اکثرشونم توجیحی که داشتن این بود که نه این تویوتا ها مونتاژ چین هستن و بدرد نمیخورن و قدیمیا مونتاژ ژاپنن.
در صورتی که 2015 هم مونتاژ تایلند و تایوان و چین بودن.

الان با این جو دلالیه هم 2024 از لحاظ قیمتی اومده زیر 2015، هم ماشین نو ارزشش زیر سوال رفته.
اینکه این 2024 هم از لحاظ طراحی هم از لحاظ بهره وری موتور هم از لحاظ آپشن خیلی دست بالاتر دارد بماند.
هرچیزی هم میشه سریع اولین بحث حجم موتور رو پیش میکشن، انگار نه انگار که الان همه رفتن سمت موتور کوچک تر و توربو با تکنولوژی های بهتر برای راندمان بالاتر.


رامین ( پدال ):

سلام من پژو ۲۰۰۸ دارم و یک تویوتا لوین ثبت نامی گرفتم
میخوام چند تا مطلب بگم
یکی اینکه این خودرو تویوتا است حالا اگه ساخت چین است بازم تویوتا است مثل همون گوشی سامسونگ که چین می‌سازد
توی سال ۲۰۲۴ این حرفها دیگه بعید است خب تو چین دستمزد کمتره تو چین می‌زنند
دوم اینکه این خودرو ۲۰۰۰۰ دلاره یعنی با دلار ۶۰ تومن هم یک و دویست میشه
اما خب اینجا ایرانه و کلی بهش میبندن
اما خدایی قیمت بازارش مفته وقتی ال ۹۰ صفر ۷ سال قبل یک و دویست قیمت داره
سوم فنی این خودرو حرف نداره آروم و نرم
اما انتظار شتاب زیاد نباید ازش داشته باشی
آپشنا خوبن و مورد قبول فضای اتاق و صندوق خوبه
به حرف دلالان گوش ندید چون کلی ماشین ۲۰۱۵ حتی صفر دارن که می‌خوان آب کنند
در کل نسبت به قیمتش و اونم توی ایران عالیه


Saeed ( پدال ):

قرار نیس چون تویوتا هس خوبه.
قیمتش نسبت به امکاناتش واقعا گرونه. این چه کابینیه!!!
دیگه قدیم نیس که.
الان خودروهای چینی واقعا خوب دارن کار میکنن با قیمت پاییتر امکانات خیلی خوبی میدن.
مگه میخواییم باهاش فرمول 1 بریم که قدرت خودرو مهم باشع. اکثریت مردم برا امکاناتش میخرن کمی سرعت بره کافیه. سرعت بیشتر جانتو اونم تو خیابان های ایران و رانندگی داغون ایرانیا به خطر میفته.


عسکر ( همراه مکانیک ):

من بازار آزاد نسخه ۱۸۰۰سیسی هیبرید را با قیمت ۲۹۰۰خریداری کردم ،قبلا سراتو داشتم ،سانتافه ۲۰۱۶همش صفر داشتم ،واقعا بدون هیچ اغراقی شبیه هیچ کدام نیست و یک سر و گردن در رانندگی راحت ،نرمی ،استحکام و سرعت و مصرف سوخت بالاتر از سانتافه و سراتو هست البته نسبت به قیمت سانتافه عرض کردم ،بهترین خودرویی است که من درحال حاضر در رنج قیمتی ۳میلیارد دیده‌ام و تجربه دارم ،من میدانم یک نام تجاری بزرگ تویوتا است و یک ژاپن در خودرو سازی های جهان که چندین سال مکرر بیشترین فروش را داشته ،هیچ موقع ژاپن نمیاد نام تجاری خود را فدای منفعت و سود کند و خراب کند اونایی که میگن چینی است چیزی از خودرو سازی نمی‌دانند این خودرو در چین بعلت ارزانی تولید و‌کارگر یه جوری مونتاژ می‌شود حتی اگر ساخته شود بیشتر از خود ژاپن در ساخت و آلیاژ آن دقت میشود ،مطمغن باشید و تجربه کنید قیمت این خودرو حداقل ۴میلیارد نسبت به خودروهای دست دومی مث خودروهای کره ای ۸سال کارکرد ارزش دارد ،ازمن وظیفه گفتن بود چون من عاشقانه خریدم و عشق میکنم باهاش

نظرات

نظر خاصی ندادن دوستان شما اولین نفر باش