نظرات (0)
تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱/۲۳
اکستریم VX، یک نماینده مدرن از برند لوکس اکسید (Exeed) است که بهعنوان یکی از پیشرفتهترین و لوکسترین خودروهای مونتاژ داخلی در بازار ایران شناخته میشود. این خودرو که توسط کمپانی چری چین تولید و با برند اکستریم از سوی شرکت مدیران خودرو عرضه میشود، به عنوان یک کراساوور سایز متوسط شناخته میشود و توانسته تعریفی تازه از زیبایی، راحتی و قدرت را به نمایش بگذارد.
یکی از امضاهای این خودرو نیم زه کنار آینه خودرو است که با کیفیت خوبی روی بدنه نصب شده و به زیبایی بدنه این خودرو بسیار افزوده است.
اکستریم VX با طراحی زیبا و مدرن، امکانات رفاهی فراوان و تکنولوژیهای روز دنیا، گزینهای عالی برای خانوادههای پرجمعیت، عاشقان سفر و حتی کسانی است که به دنبال خودروهای خاص و لوکس هستند. این خودرو نه تنها از نظر کیفیت مواد و طراحی داخلی و خارجی در سطح بالایی قرار دارد، بلکه با موتور قدرتمند، سیستم انتقال قدرت هوشمند و امکانات ایمنی پیشرفته، تجربهای متفاوت از رانندگی را برای کاربران فراهم میکند. از ویژگیهای بارز این خودرو میتوان به طراحی داخلی الهامگرفته از خودروهای مرسدس بنز و میباخ، نمایشگرهای یکپارچه کابین، موتور دو لیتری توربوشارژ با قدرت بالا و همچنین سیستم رانندگی نیمهخودکار سطح 2.5 اشاره کرد. اکستریم VX ترکیبی بینظیر از ظرافت و عملکرد را به کاربران ارائه میدهد.
طراحی داخلی اکستریم VX به گونهای انجام شده که تجربهای از لوکس بودن و تکنولوژی مدرن را به سرنشینان ارائه کند.
نمایشگرهای پیشرفته و یکپارچه:
یک نمایشگر پشت فرمان که اطلاعات مهم رانندگی را به راننده نمایش میدهد.
نمایشگر مرکزی که کنترل سیستمهای سرگرمی، تهویه و ناوبری را برعهده دارد.
نمایشگر سرنشین جلو برای امکاناتی همچون کنترل موسیقی و بازی.
سیستم صوتی پیشرفته: مجهز به 23 بلندگوی حرفهای با کیفیت صوتی برتر از برند سونی.
داشبورد و روکشهای چرمی: داشبورد با ترکیب چرم و رنگهای جذاب قهوهای و مشکی که حس لوکس بودن را القا میکند.
کنترلهای لمسی: جایگزینی دکمههای فیزیکی با کنترلهای لمسی برای زیبایی و کاربری مدرن.
فضای داخلی کاربردی: پنل مرکزی با طراحی کشویی که امکانات اضافی مانند شارژر بیسیم را ارائه میدهد.
راحتی صندلیها: صندلیهای برقی با گرمکن، سردکن و ماساژور برای راننده و سرنشین جلو.
مانیتورها زیاد نیستند؟؟
فضای داخلی و چرمهای صندلی ها و کنسول عقب به زیبایی و با کیفیت طراحی شده است، فضا برای سرنشینان عقب به شدت کافی و راحتی را برای آنهای دو چندان کرده است.
با طراحی خارجی اکستریم VX، شما با ترکیبی از خطوط جسورانه، کرومکاریهای لوکس و الگوهای الهام گرفته از خودروهای اسپرت و لاکچری روبرو هستید.
جلوپنجره کرومی: با نوارهای عمودی بزرگ و طراحی منحصربهفرد که جلوهای باشکوه به خودرو بخشیده است.
چراغهای LED: با طراحی باریک و تکنولوژی چرخش در پیچها.
سقف پانوراما: برای تجربهای روشنتر و جذابتر در داخل کابین.
رینگهای آلیاژی: رینگهای 19 و 20 اینچی که ظاهری اسپرت به خودرو میدهند.
نمای عقب: با طراحی شبیه به محصولات لوکس لکسوس، چراغهای باریک و خروجیهای اگزوز دوگانه.
جلو پنجره ظاهری عضلانی به این خودرو داده است و رینگ های پره ای و لاستیکهایی با فاق کوتاه به ظاهر اسپرت این خودرو افزوده اند. این خودرو به شدت بنده را یاد ظاهر عضلانی لندکروزر و اس یو وی های لینکلن می اندازد
جدول زیر جزئیات کاملی از مشخصات فنی اکستریم VX را ارائه میدهد:
مشخصات | ویژگی |
---|---|
دو لیتری، چهار سیلندر، توربوشارژ | موتور |
261 اسب بخار | توان خروجی |
400 نیوتن متر | گشتاور |
8 سرعته خودکار ساخت آیسین ژاپن | گیربکس |
چهار چرخ محرک (AWD) | انتقال قدرت |
8.5 ثانیه | شتاب 0 تا 100 |
195 کیلومتر در ساعت | حداکثر سرعت |
8 لیتر در 100 کیلومتر | مصرف سوخت ترکیبی |
1985 کیلوگرم | وزن خالص |
4970 × 1940 × 1788 میلیمتر | ابعاد (طول × عرض × ارتفاع) |
520 لیتر (قابل افزایش به 2000 لیتر) | حجم صندوق عقب |
2900 میلیمتر | فاصله بین دو محور |
65 لیتر | حجم باک |
اکستریم VX با استفاده از فناوریهای پیشرفته و امکانات لوکس، تجربهای کمنظیر از راحتی و ایمنی را ارائه میدهد. در زیر به برخی از آپشن ها و خدمات این خودرو اشاره خواهیم کرد:
ایمنی پیشرفته:
10 کیسه هوا.
سیستم ترمز ABS، ESP، و کنترل کشش.
نور بالای خودکار.
دستیارهای رانندگی:
کروز کنترل تطبیقی.
رادار هشدار برخورد از جلو و عقب.
دستیار نگهدارنده بین خطوط.
راحتی و فناوری:
صندلیهای مجهز به ماساژور، گرمکن و سردکن.
سقف پانوراما و سانروف برقی.
دوربین 360 درجه و سنسورهای پارک جلو و عقب.
سیستم ورود و استارت بدون کلید.
شارژر بیسیم و تهویه دو کاناله.
صندلی های چرم، کنسول بزرگ و جذاب و همچنین پنل های کنترل به زیبایی این خودرو کاملا افزوده است. متریال ها، پلاستیک های استفاده شده در کابین بسیار با کیفیت و قابل قبول است. ولی تعدد مانیتور ها بنده را یاد اتاق کنترل ترافیک پلیس راهنمایی رانندگی می اندازد !
طراحی داخلی و خارجی بسیار لوکس و مدرن.
امکانات رفاهی و ایمنی متنوع و پیشرفته.
عملکرد فنی قوی و سیستم چهارچرخ محرک.
وزن بالا که میتواند بر راندمان تاثیر بگذارد.
فضای محدود در ردیف سوم.
قیمت بالا در مقایسه با سایر خودروهای چینی.
نمای عقب خودرو کاملا عضلانی طراحی شده است. چراغهای کشیده و خروجی های اگزوز اسپرت، به این خودرو کمک کرده تا ظاهر لوکس و مدرنی به خودرو بگیرد و در کنار حجیم بودن، ظرافت طراحی خود را حفظ کند.
با توجه به ورود گسترده خودروهای چینی و همچنین آزاد شدن محدود واردات خودروهای صفر و دست دوم خارجی، قیمت خودروهای بازار مخصوص در بازار خودروهای چینی به تعادل مناسبی کشیده شده است و قشر متوسط جامعه نیز توانایی دست یابی به خودروهای با کیفیت را دارند. ولی امثال این خوردو که از پیچیدگی های فنی و رفاهی خاصی برخوردارند و جز برند های لوکس خودروسازی ها محسوب میشوند جز خودروهای گران قیمت هستند ولی با این حال از دید بنده قیمت این خودرو با توجه به شرایط موجود در آن نسبت به خیلی از دیگر خودروها متعادل و قابل هضم است. شما در سرویس قیمت خودرو صفر و دست دوم اُتکس میتوانید قیمت این خودرو را بر روی نمودار مشاهده کنید و از قیمت لحظه ای آن در بازار و همچنین به صورت تاریخچه ای مطلع شوید.
قیمت روز اکستریم VX 2.0 لیتر توربو مدل 1403
اکستریم VX با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته، یک انتخاب خاص برای افرادی است که به دنبال خودرویی لوکس و بهروز هستند. با اینکه قیمت آن بالا و برخی محدودیتها وجود دارد، اما ویژگیهای منحصر به فرد این خودرو آن را به یکی از بهترین گزینهها در بازار تبدیل کرده است.
برای انتخاب خودرو مخصوص خودروهایی لوکس و گران قیمت یکی از پارامترها مهم برای بررسی خواندن نظرات دیگران است ولی انتخاب و تایید این نظرات که صادقانه و بدور از غرض باشند کار سختی است ولی ما با یافتن نظرات واقعی و صادقانه در مورد اکستریم VX به شما کمک میکنیم انتخاب بهتری داشته باشید ولی در نظر داشته باشید با تمام این تفاسیر مشورت گرفتن از یک کارشناس خبره راه بسیار امن تری برای تصمیم گیری است. اُتکس با فراهم آوردن بستر مشاوره آنلاین خرید و فروش خودرو به شما کمک میکند با یک کارشناس خبره وارد گفتگو شوید و تمامی سوالات خود را بدون دغدغه بپرسید. برای این کار کافیست وارد بخش مشاوره آنلاین خرید و فروش خودرو شوید سپس با انتخاب نوع مشاوره، مدت زمان و در نهایت پرداخت هزینه وارد فضای مشاوره شوید.
با نظرات کاربران همراه ما باشید:
حسین ( باما ):
سلاموقت بخیر دوستان من به تازگی خودروایکستریم vx خریدم قبلش سانتافه 2018 داشتم که به علت نیاز مالی فروختم دوباره خواستم بخر م که قیمت بالای 6 بود تصمیم کرفتم ایکستریم بخرم تو عید دو هزار کیلومتر رانندگی کردم واقعا ماشین نرم راحتی مصرف خوب بود ماشین واقعا خوب راه میره اصلا خستت نمیکنه چند روزی همتوعید رفتم روستامون مسیرهای سخت وخاکی زیاد داره ما 6 نفر مسیر سربالایی که شیب خیلی تندی داشت فکر نمیکردم بره بالا ولی خیلی راحت با نیش گاز رفت به نظر شخصی خودم اگه تو بلند مدت ایراد پیدا نکنه گزینه خوبی برای خرید هست این ماشین واقعا بدرد مسیرهای طولانی ومسافرت میخوره من لاستیک ماشینم خارجی انداختم پیرلی واقعا ماشین از این رو به او روشد کیفیت داخلیشم واقعا عالی
سعیدمصطفی ( باما ):
من کمری، ایکس تری۲۰۰۹، سورنتو نسل قدیم و وسط، رکستون کره، بنز Glc300 گذرموقت، فونیکس اف ایکس داشتم، بدون تعصب و با احترام به نظر همه حتی مخالفین، خیلی خوشحالم که ایکستریم خریدم، لذت رانندگی، متریال، امکانات بینظیر، امنیت، شتاب بیرقیب، کابین جذاب، ابعاد قابل قبول، و صدها مزیت دیگه منو قانع کرد که بپذیرم دیگه اتاق ۱۰۰ لندکروز اگرچه تا بیست سال دیگه هم ممکنه کارکنه اما ترجیح من اینه که یه شاسی بلند پر رو چقر زیبا لوکس پر آپشن خفن سوار شم، ۷ سال گارانتی داره بیمه بدنه هم کردم، تقریبا دوسال فونیکس اف ایکس داشتم هرگز ماشینی ازم جلو نزد و همیشه تو شتابگیری بودم ولی هیچوقت آخ نگفت، حالا اون قابل مقایسه با ایکس تریم نیست. راستی بیمه بدنه ایب ذهاب و معطلی در میکانیکی رو فعال کنین اگر مشکلی هم پیش بیادبا اخذ اجرت المثل ایام خواب از بیمه میتونی پول اجاره بی ام و ۵۲۸ آی رو پرداخت کنی پس باید بر آن بود این خودرو یک شگفتیِ نوین هست که تنها مالکین و متصرفین اون بعد از اولین سوار شدن اون رو درک میکنن، با تشکر از همه💐
Edati70 ( باما ):
سلام دوستان اصلا گول تبلیغات رو نخورید ما دو دفعه جاده رفتیم آنقدر صدای باد میاد از شیشه جلو که دستمال کاغذی گزاشتم صندلی گرمکن یکیش کار نمیکنه واقعا مونتاژ ضعیفه به در د جاده پیچ نمیخوره فقط اتوبان بهتره چون وقتی سپارش میشی انگار سنگینی ماشین رو حس میکنی فقط آپشن داره ما یه هایما۷ایکس داریم که واقعا ماشین فوق العاده ای هست برا جاده راحتی اونو این ندارهکمکهای عقب کوبش داره فقط خواستن ادای لندکروز در بیارن سر پیچ سنگینی ماشین زیاده باید آروم بری تا کنترل بشه.
مصطفی ( خودرو بانک ):
موتور این خودرو همان موتور تیگو 8 پرومکس هست اما با ارتقای نرم افزرای که یکذره بازدهی بیشتری داره. این خودرو الهام گرفته شده از ترند های روز از خودروسازانی مثل لکسوس، ولوو و مرسدس هست که چراغ های آن هم خیلی شبیه به نسل جدید رنج روور هست که اتفاقا چری در تحقیق و توسعه این پلتفرم مشارکت هایی هم با گروه جگوار-لندروور داشته.
میشه گفت رقیب رکستون G4 محسوب میشه، البته اگر کسی بیشتر انتظار آفرودی داره بهتره بره رکستون بخره که شاسی مستقل هم هست اما این خودرو نیست و صرفا AWD هست. یک حالت فانتزی آفرود داره اما انتظار لندکروزر ازش نداشته باشید و فقط برای توزیع گشتاور و شرایط برفی عملکردش بهتر از کراس اوور های شهری هست.
Hosseinkochakzadeh ( باما ):
عرض سلام خدمت همه دوستانی که دارن این مطلب میخونن واجب دونستم تا در رابطه اکستریم وی ایکس که به تازگی تحویل گرفتم مطالبی رو بزارم وتجربه خودم با داشتن ماشینهای مثل پرادو وسانتافه به اشتراک بزارم اولا این ماشین بخاطر تعداد سرنشین خریدار ی کردم که شش نفر اوکی ولی دیگه جای بار نداره که با خرید باربند مشکل حل شد از راحتی ماشین نرمی وامکاناتش واقعا حرف ندار ه وبه نظر من هفتاد درصد رانندگی رو برات باهوش مصنوعی که ماشین داره برات انجام میده ولی متاسفانه امروز ۲۶ .۱۰ .۱۴۰۳ تو جاده سرعین به پیست الوارس به اندازه ده سانتیمتر برف ماشین با سرنشین ها گیر کردم خدا خیر بده ماشین لندکروز که به داد من خانواده ام رسیدوماشین از این حجم برف کم که ماشین های سواری رفت آمد میکردن بیرون کشید حالا جای سوال از مسول مدیران خودرو که تو تبلیغات اینقدر برای افرود ماشین وبرف تبلیغ شده این مطلب گذاشتم که بعضی از عزیزان به هوای ماشین افرود از ماشین توقع نداشته باشن وخودشون ودیگران به خطر ندازن
نظر خاصی ندادن دوستان شما اولین نفر باش