نظرات (0)
تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۷/۶
چانگان CS35 پلاس یک کراساوور کامپکت وارداتی است که پس از برداشته شدن محدودیتهای واردات، توسط سایپا در ایران به بازار عرضه شد. این مدل که نسل دوم آن از سال ۲۰۱۸ در دسترس بوده و در سال ۲۰۲۱ فیسلیفت شده، به عنوان یکی از گزینههای رقابتی در سگمنت شهری شناخته میشود. این خودرو با طراحی مدرن و جسورانه، کابین مینیمالیستی و صفحهنمایش بزرگ، ترکیبی از امکانات رفاهی مناسب و مشخصات فنی قابلقبول را ارائه میدهد. CS35 پلاس در دو تیپ ۲ و ۳ عرضه میشود که تیپ ۳ با امکانات بیشتری مانند سقف پانوراما، تهویه اتوماتیک و ایربگهای بیشتر، سطح بالاتری از رفاه و ایمنی را فراهم میکند. این خودرو در بازار ایران با رقبایی مانند امویام X55 پرو و هایما S5 رقابت میکند و برای خانوادههای کوچک یا خریدارانی که به دنبال یک کراساوور شهری با ارزش مناسب هستند، گزینه جذابی به شمار میآید.
کابین CS35 پلاس با الهام از طراحی مدرن و هماهنگ، ظاهری جسور و کمی اسپرت به خود گرفته است. جلوپنجره بزرگ و مشکی، چراغهای باریک که با نوار نوری به هم متصل شدهاند، و سپر با رگههای قرمز در تیپ فول، نمایی امروزی و جذاب را به وجود میآورند. خطوط جانبی تیز و رینگهای بزرگ به بدنه حس عضلانی میدهند و عقب خودرو با چراغهای کشیده و خروجیهای اگزوز واقعی، هویت اسپرت آن را تکمیل میکند.
چهره جلو: جلوپنجره بزرگ مشکی؛ چراغهای باریک متصل با نوار روشنایی.
سیگنچر اسپرت: رگههای قرمز روی سپر در تیپ ۳.
خطوط بدنه: خطوط تیز و برجسته از جلو تا عقب، ظاهری عضلانی.
رینگها: ۱۷ اینچ در تیپ ۲؛ ۱۸ اینچ در تیپ ۳.
سقف: سقف پانورامیک در تیپ ۳ که حس جاداری را افزایش میدهد.
نمای عقب: چراغهای کشیده یکپارچه؛ دو لوله اگزوز گرد واقعی.
جذب توجه: طراحی هماهنگ که هم جوانان و هم خانوادههای کوچک را هدف قرار میدهد.
این چینی با نهایت دقت در طراحی هم در عقب و هم در قسمت روبرویی خودرو توانسته است ظاهری جذاب و عضلانی به خود بگیرد و میتوان گفت واقعا فیس لیفت موفقی از نسخه قبلی خود یعنی چانگان سی اس 35 است که در آن نسخه نیز با توجه تاریخ ورود آن با ظاهر تقریبا مناسبی روبرو بود.
داخل CS35 پلاس طراحی مینیمالیستی و کاربردی به چشم میخورد و ترکیب رنگ مشکی و نقرهای حس لوکسی را منتقل میکند. با این حال، استفاده از پلاستیک خشک در برخی نقاط کمی از کیفیت لمسی آن کاسته است. صفحهنمایش ۱۰.۲۵ اینچی، فرمان D‑کات اسپرت و طراحی ارگونومیک کنسول، تجربه کاربری روزمره را ساده و دلپذیر میکنند. صندلیها با روکش چرم مصنوعی پوشیده شدهاند و در تیپ ۳، تنظیم برقی برای راننده به همراه نورپردازی داخلی و امکانات رفاهی بیشتر ارائه میشود.
سبک کلی: مینیمالیستی و کاربردی با ترکیب رنگ مشکی/نقرهای.
مواد داخلی: استفاده گسترده از پلاستیک؛ بخشهایی با کیفیت بالاتر ولی نه یکپارچه لوکس.
نمایشگر: ۱۰.۲۵ اینچ مرکزی برای اطلاعات و سرگرمی.
فرمان: D‑کات اسپرت با دکمههای کنترلی؛ بخش پایینی قرمز رنگ در طراحی.
صندلیها: روکش چرم مصنوعی؛ تنظیم دستی ۶ حالته راننده؛ تنظیم ۴ حالته سرنشین؛ صندلی برقی راننده در تیپ ۳.
فضای کابین: جادار برای سگمنت خود؛ فضای پای ردیف دوم متوسط و ممکن است برای افراد قدبلند کم باشد.
امکانات داخلی: کلاستر دیجیتال، نورپردازی داخلی در تیپ ۳، صندوق عقب با ظرفیت مناسب و باز/بسته شدن ریموتی در تیپ ۳.
در قسمت کابین و داشبورد خودرو شما با طراحی کاملا مدرنی طرف هستید، خط های کشیده، استفاده از مانیتور و دکمه های تاچ و طراحی مینیمالستیک همگی بیانگر ورود شما به یک کابین مدرن و لوکس را میدهد
CS35 پلاس با یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ و پاشش مستقیم (TGDi) کار میکند که قدرتی معادل ۱۵۸ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتنمتر تولید میکند. این نیرو به چرخهای جلو از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه منتقل میشود. سیستم تعلیق جلو از نوع مکفرسون و عقب نیمهمستقل پیچشی است که به منظور ارائه سواری راحت در شهر و تعادل بین راحتی و کنترل طراحی شده است. مصرف سوخت میانگین این خودرو ۶.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و با استاندارد آلایندگی یورو ۶ همخوانی دارد که آن را در کلاس خود به گزینهای اقتصادی تبدیل میکند.
مقدار | مشخصه |
---|---|
خطی بنزینی توربوشارژر | نوع موتور |
۱.۴ لیتر | حجم موتور |
۴ / ۱۶ | تعداد سیلندر / سوپاپ |
۱۵۸ اسب بخار | قدرت |
۲۶۰ نیوتنمتر | گشتاور |
۷ سرعته دوکلاچه | گیربکس |
جلو | محور محرک |
۱۴ ثانیه | شتاب ۰ تا ۱۰۰ |
۱۹۰ کیلومتر بر ساعت | حداکثر سرعت |
۶.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر | مصرف سوخت ترکیبی |
یورو ۶ | استاندارد آلایندگی |
برقی | فرمان |
۱۳۹۰ کیلوگرم | وزن خالص |
۴۳۳۰ میلیمتر | طول |
۱۸۲۵ میلیمتر | عرض |
۱۶۶۰ میلیمتر | ارتفاع |
۲۶۰۰ میلیمتر | فاصله محورها |
۵ نفر | تعداد سرنشین |
۴۰۳ لیتر | ظرفیت صندوق |
۵۳ لیتر | حجم باک |
۱۷ اینچ (تیپ ۲) / ۱۸ اینچ (تیپ ۳) | قطر رینگ |
پیشرانه: ۱.۴ لیتری توربوشارژ TGDi با توان ۱۵۸ اسب بخار.
انتقال نیرو: گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به دیفرانسل جلو؛ تعویض دنده سریع و مصرف سوخت مناسب.
تعلیق: مکفرسون جلو و نیمهمستقل پیچشی عقب؛ مناسب شهر، در جادههای ناهموار ممکن است سفت شود.
رانندگی: فرمان برقی با سه حالت تنظیم (اسپرت، کامفورت، استاندارد) در تیپ ۳.
عملکرد و اقتصاد: مصرف اعلامی ۶.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و استاندارد یورو ۶.
کابین و ظرفیت: وزن و ابعاد مناسب برای کراساوور کامپکت؛ صندوق ۴۰۳ لیتر برای استفادههای روزمره کافی است.
مدل CS35 پلاس در دو تیپ مختلف عرضه میشود. تیپ پایه شامل امکانات ایمنی و رفاهی استاندارد شهری است، در حالی که تیپ ۳ با ارائه ویژگیهای اضافی مانند سقف پانوراما، ایربگهای بیشتر و سیستم تهویه اتوماتیک، سطح بالاتری از رفاه و ایمنی را به ارمغان میآورد.
امکانات مشترک تیپها: فرمان برقی؛ ترمز پارک برقی؛ کروز کنترل؛ ABS; EBD; BA; اتوهلد؛ سنسور عقب؛ TPMS؛ چراغ دیلایت؛ اتولایت؛ مانیتور ۱۰.۲۵ اینچ؛ دوربین عقب؛ ورود و استارت بدون کلید.
امکانات تیپ ۳ (افزوده): سقف پانورامیک بازشونده؛ تهویه اتوماتیک؛ دوربین جانبی؛ ایربگهای جانبی و پردهای تا مجموع ۶ ایربگ؛ صندلی راننده برقی؛ رینگ ۱۸ اینچ؛ نورپردازی داخلی.
سیستمهای کمکی: کنترل کشش؛ کنترل پایداری؛ کنترل ایستایی در سربالایی؛ کنترل سرعت در سرازیری.
محدودیتها: عدم وجود کروز کنترل هوشمند؛ رادار نقطه کور؛ ترمز اضطراری خودکار؛ دوربین ۳۶۰ درجه در نسخههای پایه.
راحتی و سرگرمی: نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ؛ سیستم ناوبری؛ ۴ اسپیکر؛ دکمههای کنترلی روی فرمان؛ پدل شیفتر.
CS35 پلاس ویژگیهای مثبتی دارد که آن را در بازار رقابتی کراساوورهای شهری متمایز میکند، اما نکاتی هم وجود دارد که خریدار باید به آنها توجه کند.
مزایا
طراحی مدرن و جلب توجه؛ چهره جسور و هماهنگ بیرونی.
امکانات ایمنی و رفاهی مناسب بهویژه در تیپ ۳.
مصرف سوخت اقتصادی اعلامشده ۶.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر.
گیربکس دوکلاچه با تعویض نرم و تجربه رانندگی پویاتر.
موتور توربوشارژ با عملکرد قابلقبول برای رانندگی شهری و بینشهری سبک.
فضای کابین و صندوق مناسب برای خانوادههای کوچک.
معایب
استفاده از پلاستیک خشک در برخی نقاط کابین که حس کیفی را کاهش میدهد.
فضای پای ردیف دوم محدودتر برای افراد قدبلند.
حذف برخی ایربگها و امکانات در تیپ ۲ که ارزش خرید نسخه پایه را کاهش میدهد.
قیمت رقابتی پایینتر نسبت به رقبا در بازار آزاد نیست و ممکن است قیمتگذاری بالاتر باشد.
خدمات پس از فروش و شبکه تأمین قطعه محدود که نگرانی برای مالکیت بلندمدت ایجاد میکند.
برای اطلاع از قیمت خودرو صفر و دست دوم می توانید در بخش قیمت خودرو صفر و دست دوم اُتکس با انتخاب برند و مدل و سال تولید خودرو قیمت خودروی مدنظرات را مشاهده کنید. قیمت روز چانگان CS 35 پلاس تیپ 3 مدل 2024 را هم در این بخش می توانید مشاهده کنید.
قیمت این خودرو در مهر ماه 1404 چیزی مابین 2 میلیارد و 100 تا 2 میلیارد و 200 میلیون تومان است.
چانگان CS35 پلاس یک انتخاب عالی در دسته کراساوورهای کامپکت شهری به حساب میآید. با طراحی جذاب و امکانات رفاهی قابلتوجه در تیپ فول، این خودرو با پیشرانه توربوشارژ اقتصادی، ارزش خرید مناسبی برای خانوادههای کوچک و خریداران شهری ارائه میدهد. اگر به دنبال خودرویی با ظاهری مدرن، گیربکس دوکلاچه و مجموعهای از امکانات استاندارد و رفاهی هستید، نسخه تیپ ۳ بهخصوص میتواند برای شما جذاب باشد. اما خریدارانی که به کیفیت بالای مواد داخلی، فضای کافی در ردیف عقب برای افراد قدبلند یا شبکه خدمات پس از فروش گسترده اهمیت میدهند، باید این نکات را در نظر بگیرند. بهطور کلی، CS35 پلاس برای کسانی که طراحی، امکانات و مصرف سوخت اقتصادی برایشان اولویت دارد، گزینهای رقابتی و قابلتأمل به شمار میآید.
این خودرو در بخش نظرات اکثر سایتهای معتبر داخلی از بازخورد خوبی برخوردار بوده است و نکات بسیار مثبتی در مورد آن مطرح شده است که برای یک خودرو در این کلاس بسیار حائز اهمیت است مانند کابین با کیفیت، کیفیت مناسب فنی و قدرت خیره کننده خودرو در شرایط مختلف جاده ای مانند سربالایی جایی که اکثر خودروهای داخلی دارای چالش هستند، تعلیق منظم و مرتب و نرم بودن خودرو و همچنین قیمت تقریبا مناسب آن همگی حاکی از این است که این خودرو از عناصر قابلی برای رسیدن به یک خودرو مناسب در کلاس خود استفاده کرده است. ما در این بخش بین کامنت ها سایتهای معتبر گشته و آنها را دستچین کرده ایم و نظرات منصفانه را مورد فیلتر قرار و در اختیار شما قرار داده ایم، ولی همیشه مشورت گرفتن از یک خبره راه و مسیر درست تری برای رسیدن به جواب هاست شما میتوانید در بخش مشاوره آنلاین خرید و فروش خودرو اُتکس در یک فضای کاملا آنلاین با یک کارشناس خبره وارد گفتگو شوید و شک و شبهات خود را در مورد خرید چانگان سی اس 35 پلاس مرتفع سازید. در این بخش با نظرات همراه ما باشید:
Desto (باما)
سلام بنده ۳۷۰۰کیلومتر باهاش رفتم و مراعاتش هم نکردم بدون اغراق ماشین با کیفیتی است و نسبت به روز اول که تحویل گرفتم از نظر نرمی و حتی عایق بندی و هندلینگ و... هیچ تفاوتی ندیدم .ضمن اینکه ماشین داخل دست اندازهای زیادی افتاده و حتی جاده های خراب و خاکی وپراز دست انداز رفته که خدارو شکر از نظر پیکربندی و حتی کمک فنر وجلوبندی هیچ تغییر نداشته است وعین روز اول هست.
علی (خودرو45)
یکی از بهترین خودروهای وارداتی اصلا قابل قیاس با هایماs5 یا x55 نیست خیلی از اونا سر تره
تو سربالایی عالی عمل میکنه در صورتیکه های ما واقعا افتضاح است
Ahmad1363 (باما)
سلام دوستان عزیز، بطور خلاصه باید عرض کنم تا وقتی پشت این ماشین ننشستند هیچ حرفی راجع بهش نزنید که پشیمون میشید... بنده بعد از سراتو و یونان وای اف و ال اف و مزدا تری و بی ام و ایکس تری۲۰۱۰، یکسال هست که این ماشین رو گرفتم به دلیل شرایط بد اقتصادی مملکت که انتخاب خودرو را برای همه محدود میکنه، تا الان با چانگان cs35 پلاس،۳۱۰۰۰ کیلومتر راه رفتم، بابت اون چندتا آپشن برید خودتون روش نصب کنید که خیلیاش هم ضروری نیست واقعا،ولی صندوق برقی از همه واجبتر هست... با قاطعیت خدمتتون عرض میکنم که یک هیولای کوچک هست برای خودش و قدرت فناوری فورد را آدم اینجا متوجه میشه چون این خودروهای روز چانگان تحت لیسانس فورد تولید میشه و در آمریکا و چین تحت عنوان چانگان -فورد تولید میشه،در آخر هم همون شراکت فورد با چانگان کار رو خراب میکنه و تو هر تحریمی ،مانع حضور چانگان در ایران میشه... تنها ماشینی بود که منو یاد اون ایکس تری ۲۰۱۰ میندازه ،همین cs35 پلاس هست... موتور و گیربکس بسیار کارآمد و قوی با فناوری blue core، واقعا شگفت انگیز شده بازدهیش... بیشتر از همه کره ای ها و خیلی از ژاپنی های بازار ارزش خرید داره و باید قیمت بخوره واقعا... به مرور زمان متوجه میشید، ضمنا تو هر باکش از اکتان پتروتکس گلد استفاده میکنم که حدود ۴۳۰ تومن قیمتش هست و اکتان مطمئنی هست
ناشناس (باما)
سلام، من با این ماشین با خانواده سفر هم رفته ام، اصلا کوچک نیست و حتی به راحتی میشه سه چمدان با سایر لوازم کوچک را هم جا داد. اگر کمبود جا داشته باشید میشه چمدان را ایستاده در صندوق گذاشت.
ramtin2030 (پدال)
در کل خیلی جالب نیست ولی یک سر و گردن بهتر از ریرا هست. هماهنگی موتور و گیربکسش خوبه. کیفیت رنگ وارداتی هاش فوق العاده بالا بوده.
رهام12 (باما)
من به شخصه بعد از ۲۰۰۰۰ هزار کیلومتر تجربه شخصی خودم رو میگم خیلی پرشتابه و چرم صندلی ها و کیفیت داشبورد و متریال از همه رقیباش سرتره هندلینگ به شدت خوب موتور گیربکس بسیار هماهنگ ماشین خیلی با کیفیتی است اما تنها ضعفی که داره کمبود یکسری از اپشن ها :مثل صندوق برقی و گرمکن صندلی در سربالایی و پیچ و خم هم اصلا کم نمیاره ..اگه رو حالت اسپورت باشه که دیگه حرفی برای گفتن نداره
محمد لطفیان (آخرین خودرو)
سلام دوستان چانگانcs35 پلاس برای سرویس اولیه بردم کیلومتر ۱۷ نمایندگی ۴ مرکزی بعداز تعویض روغن با کمال تعجب فاکتور ۳۲۰۰۰۰۰تومان رو دیدم اعتراض کردم گفتند خودرو شما از گارانتی خارج شده آخه خودرویی که ۱۳۰۰ کیلومتر راه رفته و فقط ۸ روز از ۳ ماه گذشته هر جوری فکر میکنم میبینم شرکت سایپا یجوری داره کلاهبرداری میکنه خدواند از آنهایی که فکر میکنند مردم نمی فهمند نگذره دوستانی که تبلیغ خودرو چانگان cs35 پلاس کردید آخرین خودرو تورو به اون خدایی که اعتقاد دارید اطلاع رسانی بفرماییدتاریخ سرویس اولیه حدود ۱۴۰۳/۴/۵
Kazem1350 (باما)
سلام دوستان پخش موزیک با خاموش کردن ماشین بعد از نیم ساعت روشن کردن ماشین فلش آهنگ را از اول پخش میکند و در حافظه مانیتور ظبط نمیشود و رسید میشود.
KN8QyLwQn (زومیت)
بسیار ماشین عالی با کیفیت، شتاب فوق العاده، صدای کم تو کابین، تک در سربالایی و مصرف خیلی کم هست ظاهر زیبایی هم داره و چابک هست
Fatzad1357 (باما)
سلام دوستان من حدود ۲۰ هزارتا باهاش راه رفتم...به لحاظ فنی بسیار عالی هست...تو سربالایی در حالت معمولی مثل عقاب بالا میره اصلا نیاز نیست رو حالت اسپرت بزاری ...هماهنگی بین گیربکس و موتور هم بسیار عالی هست و هوشمند عمل میکنه بدون کوچکترین لگ...اول مصرفش بالا بود تو شهر ۱۰ و جاده ۸.۵ ولی الان تو شهر ۷.۸ و تو جاده ۶.۷ شده با نرم افزار نمیگم با کیلومتر و بنزین که زدم حساب کردم چون نرم افزار خودش نيم لیتر کمتر نشون میده مصرف رو ...به لحاظ نرمی و رانندگی واقعا عالی هست و قابل مقایسه با رقباش نیست....خواستم تجربه خودم رو باهاتون به اشتراک بزارم...راستی فقط تنها عیبی که دیدم اینه که موقع دنده عقب یه کوچولو در حد دو سه ثانیه دیر عمل میکنه گیربکسش مال من که اینجوریه شاید برا بقیه این مشکل رو نداشته باشه...دوستان دیگه میتونن نظر بدن
نظر خاصی ندادن دوستان شما اولین نفر باش