نظرات (1)
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۱/۲۵
جک J4 یک سدان کامپکت اقتصادی است که با توجه به قیمت نسبتاً مناسب، در دسترس عموم مردم قرار دارد. این خودرو با کیفیت فنی خوب و مصرف سوخت پایین، به عنوان خودرویی بیحاشیه و قابل اعتماد مطرح میشود.
در بخش بهترین خودرو ها چینی میتوانید بهترین خودرو های چینی موجود در بازار ایران را مطالعه کنید.
طراحی داخلی جک J4 زیبا و ارگونومیک است که از نظر کارایی و راحتی، شرایط قابل قبولی دارد. این خودرو به نسبت ابعاد بدنه، فضای جاداری را ارائه میکند.
طراحی ارگونومیک و زیبا
فضای جادار داخل و صندوق عقب
متریال خشک داخل کابین
صندلیهای راحت برای 4 سرنشین بزرگسال و یک کودک
طراحی کابین جادار مدرن و همچنین از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار است. فرمان دی کات و مجهز به مانیتور و داشبوردی با طراحی ارگونویک یکی از دلایل خرید این خودرو توسط مشتریان است.
جک J4 طراحی ساده و بیآلایشی دارد که در رده خودروهای اقتصادی رضایتبخش است.
چراغهای بادامی خوشاستایل
سپرهای اسپرت و جلوپنجره کرومی
خطوط برجسته کناری
مشکلات تناسب عرض و ارتفاع خودرو
جک J4 یک سدان کامپکت اقتصادی با موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر است که توانایی تولید ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتونمتر گشتاور را دارد. این خودرو از جعبهدنده CVT بهره میبرد که انتقال نیرو به چرخهای جلو را انجام میدهد. مصرف سوخت ترکیبی جک J4 حدود ۵.۸ لیتر در هر صد کیلومتر است که آن را به خودرویی کممصرف تبدیل میکند. همچنین، این خودرو با استاندارد آلایندگی یورو ۵ و ۵ ستاره ایمنی از موسسه CNCAP چین، از نظر محیطزیستی و ایمنی نیز در سطح خوبی قرار دارد. سیستم تعلیق مکفرسون در جلو و بازوجناغی در عقب نیز باعث ارائه سواری نرم و راحت میشود.
مقدار | مشخصه |
---|---|
سدان | نوع بدنه |
1499 سی سی | حجم پیشرانه |
550 لیتر | حجم صندوق عقب |
4335 میلیمتر | طول |
1725 میلیمتر | عرض |
1505 میلیمتر | ارتفاع |
2560 میلیمتر | فاصله محوری |
5 نفر | تعداد سرنشین |
103 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه | حداکثر قدرت |
146 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه | حداکثر گشتاور |
CVT | نوع جعبه دنده |
4 سیلندر 16 سوپاپه | تعداد سیلندر |
تنفس طبیعی | تنفس موتور |
13.5 ثانیه | شتاب 0 تا 100 |
180 کیلومتر در ساعت | حداکثر سرعت |
1110 کیلوگرم | وزن |
5.8 لیتر در هر صد کیلومتر | مصرف سوخت ترکیبی |
7.5 لیتر در هر صد کیلومتر | مصرف سوخت در شهر |
4.9 لیتر در هر صد کیلومتر | مصرف سوخت در بزرگراه |
یورو 5 | استاندارد آلایندگی |
45 لیتر | حجم باک |
- | میزان تولید CO2 |
5 ستاره از موسسه CNCAP چین | استاندارد امنیت |
مکفرسون | سیستم تعلیق جلو |
بازوجناغی | سیستم تعلیق عقب |
دیسکی | نوع ترمز جلو |
کاسهای | نوع ترمز عقب |
ABS و EBD | سیستم ترمز |
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو | امکانات ایمنی |
رادیو، ورودی USB و AUX، 6 بلندگو | سیستم صوتی |
کنترل فشار باد لاستیکها (TPMS)، سنسور نور، چراغهای مشایعت، ایزوفیکس، کروز کنترل، آینههای جانبی برقی با گرمکن، روکش صندلی چرمی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان |
ظاهری بیرونی جی 4 بر خلاف قدرت مدرت و طراحی داخلی بسیار ساده و ارث بری شده از نسل قدیمی خود است یعنی جک جی 5 است. چراغ های عقب ساده بدنه نه چندان جذاب چراغ ها ور قلمبیده و رینگ با ظاهری قدیمی از نکات منفی طراحی بیرونی خودرو است.
جک J4 از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره میبرد، هرچند که برخی آپشنها در نسخههای وطنی حذف شدهاند.
فرمان برقی با کلیدهای کنترل سیستم صوتی
شیشهها و آینههای جانبی برقی
روکشهای چرمی
کامپیوتر سفری
تنظیم ارتفاع نور چراغهای جلو از داخل
سنسور نور
چراغ مشایعت
سامانه نظارت بر فشار باد تایرها
کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری
ترمزهای ضد قفل (ABS) و سیستم توزیع الکترونیکی نیرو (EBD)
پشت آمپر خودرو دیجیتالی با جزییات کامل فونت ها خوانا و همچنین با طراحی جذابی است که به راننده تمام اطلاعات رو به خوبی و با جزییات کامل ارائه میدهد.
مزایا
طراحی داخلی زیبا
فضاسازی قابل قبول کابین و صندوق
کیفیت سواری نسبتاً خوب
استفاده از زنجیر تایم در پیشرانه
هماهنگی مناسب میان موتور و گیربکس
دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه CNCAP چین
معایب
کمبود برخی امکانات رفاهی نظیر سانروف و نمایشگر مرکزی
حذف ایربگهای جانبی که از اعتبار ۵ ستاره ایمنی ماشین کاسته است
ترمزهای عقب کاسهای
بازار دست دوم ضعیفتر نسبت به برخی رقبا
برای اطلاع از قیمت جک جی 4 کافیست سری به بخش تعیین قیمت خودرو اُتکس بزنید تا قیمت هر خودروی کارکرده و صفری که می خواهید را مشاهده کنید. در این بخش شما می توانید حد بالا ،حد متوسط و حد پایین قیمت خودرو را مشاهده کرده و تغییرات قیمت را در بازه ی زمانی به صورت نمودار بررسی کنید.
جک J4 یک سدان اقتصادی با کیفیت فنی خوب و امکانات مناسب است که با توجه به قیمت رقابتی خود، گزینهی مناسبی برای خریداران محسوب میشود. این خودرو با طراحی داخلی و خارجی قابل قبول، مصرف سوخت پایین و فضای جادار، توانسته رضایت بسیاری از مصرفکنندگان را جلب کند. هرچند که کمبود برخی آپشنها میتواند نقصی برای آن محسوب شود، اما همچنان یکی از بهترین گزینههای اقتصادی بازار است.
جمال (خودرو بانک)
سلام! من جک اس ۵ داشتم و الان به دلیل ضرورت و مسائل مالی جک جی ۴ گرفتم. به نظرم از محصولات ایران خودرو و سایپا بهتره، چه از نظر امکانات، چه کیفیت و چه قیمت.دوستان توجه کنید که چین براساس درخواست مشتری هر چی که بخواد تولید میکنه. بیشتر خودروهای صادراتی به اروپا هم چینی هستن. واردکنندههای ایرانی میرن و میگن این مدل خودرو با این امکانات رو میخوان، بعد برخی از امکانات رو حذف میکنن تا به دست ما برسه. برای کامل کردن ماشین باید پول آپشن بدید. حتی از نظر کیفیت جنس چرم صندلی و داشبورد هم همینطوره.
اما باز هم نسبت به خودروهای تولید داخل، از لحاظ شکل و شمایل و فنی بهتره. لطفاً این ماشین رو با خودروهای اوکی اروپایی، آمریکایی یا ژاپنی مقایسه نکنید. هر چقدر پول بدی آش میدن، البته تو ایران آش رو خیلی گرون حساب میکنن!
در نهایت، کرمان موتور نسبت به تولیدکنندههای داخلی و دیگر شرکتهای خصوصی تعهد و شرایط بهتری داره. من فقط نظر خودم رو درباره جک و خودروهای چینی گفتم. شاید اگه پول داشتم بنز سوار میشدم و میگفتم بنز از جک یا دنا یا پژو بهتره.
sohigh (باما)
سلام! من شش ماهه این ماشینو دارم و ده هزارتا باهاش راه رفتم. کلاً ازش راضیام ولی چندتا مشکل کوچیک داره:
- ساعت پشت آمپر درست کار نمیکنه، هر ماه چند دقیقه جلو میره.
- دستگاه پخش وقتی ماشین زیر آفتاب میمونه یا خیلی داغ میشه، پشت هم ریست میشه و خیلی رو مخه.
- مصرفش توی شهر صدی ۱۰ نشون میده.
- دور موتور تو ترافیک بالا و پایین میشه.
- کمی خشکه، مخصوصاً برای سرنشین عقب.
- تو شتابگیری اولیه تنبله ولی وقتی راه بیفته دیگه خوب میره.
از خوبیهاش هم بگم:
- کولر و بخاریش خیلی خوبه.
- کابین جادار و صندوقش بزرگه.
- عایقبندی کابین خوبه.
- موتور و گیربکس هماهنگن و گیج نمیزنه.
- فرمانش عالیه.
فقط کاش دوربین دنده عقب میداشت. از نمایندگی پرسیدم، گفتن اگه بیرون نصب کنی، گارانتی دستگاه پخش باطل میشه.
بردیا زمانی (همراه مکانیک)
سلام! بعد از کلی تحقیق و سختگیری، تصمیم گرفتم جک جی فور مدل ۱۴۰۲ بخرم. واقعاً اگه میدونستم اینقدر از ماشینهای داخلی بهتره، زودتر پژو پارسمو میفروختم. ۶ ماهه دارم استفاده میکنم و تو این رنج قیمتی که ارزونتر از ۲۰۷ اتوماتیکه، خیلی خیلی راضیام. سلامت و سربلند باشید.
ناشناس (باما)
من 4 ساله j4 دارم . تا حالا خراب نشده . فقط سرویس دوره ای میبرمش. خیلی عالیه. موتور و گیربکس بی دردسری داره . مصرفش پایینه . ایردش نداشتن آپشن هست.
حامد (خودرو بانک)
سلام سواریش عالیه اولش یکم خشک هست بعد 2ماه عالی میشه واقعا عالیه 6 ماهه دارم راضم قبلش EF7 و پژو پارش داشتم .
مازیار77 (باما)
سلام دوستان! من قبلاً ماشینهای داخلی زیادی داشتم و قبلاً تارا دستی با ۷۰,۰۰۰ کیلومتر کارکرد در دو سال استفاده میکردم. حدود دو ماهه که جک خریدم و باهاش چند مسافرت رفتم و تقریباً ۱۱,۰۰۰ کیلومتر راه رفتم.
اوایل که صفر خریدم، ماشین کمی خشک بود. لاستیکها رو عوض کردم و ۲۰۵ چینی انداختم و ماشین نرمتر شد. به نظرم ماشین جک یه ضعف داره و اون هم کمی گیجی در عقب ماشین به خاطر ارتفاع نسبتاً زیاد و فاصله کم بین دو محور هست که تو جادههای تازه بارانزده اذیت میکرد ولی با لاستیک ۲۰۵ کویر عاج ریز بهتر شد.
به خاطر گیربکس CVT کمی مکث ابتدایی در حرکت داره ولی تو حالت اسپرت شتابش خیلی بهتره. البته تو سرعت بالای ۱۳۰ صدای باد و موتور و حتی لرزش بدنه نسبت به خودروهای داخلی که داشتم مثل تارا، ال نود، ۲۰۶ SD خیلی کمتره.
در آخر، نسبت به نمای بیرونی و اندازه خودرو، از فضای داخلی خیلی خوب استفاده شده و سیستم صوتی رضایتبخشی داره. سپاس از توجهتون.
چه خریدار خودرو باشید، چه فروشنده خودرو می توانید به صورت آنلاین از سرویس مشاوره خرید و فروش خودرو اُتکس استفاده کنید و سوالاتتون را از یک کارشناس خبره ماشین بپرسید تا تجربه بی نظیری از خرید یا فروش خودرو خود داشته باشید.
بی ازار
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
با اینکه اصلا ژست و قیافه خوبی نداره ولی الحق از لحاظ فنی خیلی خوبه کلا خاصیت ماشینهای نداشتن قیافه ولی داشتن فنیه خوبه