نظرات (316)
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۲۹
پژو 206 SD اخرین مدل از خانواده 206 است که به عنوان یک خودرویی خانوادگی به صورت صندوق دار وجا دار طراحی شده است. این خودرو که پژو اریان نیز نامیده می شده در سال 2006 توسط تیم طراحی پژو تولید شده و در کشور های مختلف از جمله ایران به فروش می رسیده است. دو پیشرانه 1.4 لیتری و 1.6 لیتری برای این خودرو طراحی شده که فقط نسخه 1.6 لیتری ان در دسترس است. این خودرو در تیپ های V1، V2، V8، V9،V10 و V20 به بازار عرضه شده اما اکنون نسخه V8 این خودرو در حال تولید می باشد. در مقایسه با مدل های هاچ بک این خودرو از مزیت هاب بیشتری برخوردار است که می توان به پایداری بالاتر و چسبندگی بیش تر به سطح مسیر در هنگام پیچ ها اشاره کرد که این عملکرد به دلیل اضافه شدن صندوق و سیستم تعلیق بازبینی شده در قسمت عقب خودرو است. امکانات بیشتر نظیر تهویه هوا خودکار، ایربگ و کیفیت ساخت بالاتر این خودرو را به گزینه ای مناسب برای خانواده های ایرانی تبدیل کرده است.
جدول مشخصات فنی
ایتم ها | مقادیر |
نوع موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه |
حجم موتور ( لیتر ) | 1587 سی سی |
قدرت موتور ( اسب بخار ) | 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه |
شتاب صفر تا صد ( ثانیه) | 11.4 ثانیه |
نوع گیربکس | 5 دنده دستی |
پژو 206 را می توان یک از موفق ترین محصولات ایران خودرو در نظر گرفت. خودرویی که پس ازحدود دو دهه عرضه در بازارهای داخلی هنوز طرفداران و مشتریان خودش را دارد. 206 در تیپ های 1، 2، 3، 4، 5 و 6 عرضه می شد که امروزه فقط تیپ های 2 و 5 این خودرو تولید می شوند. تیپ 5 این خودرو یکی از بهترین مقرون به صرفه ترین مدل های این خودرو است و در اوایل عرضه در کنار خودروهای پژو پارس و زانتیا در گروه خودروهای پر طرفدار بازار بودند. ظاهر این خودرو همچنان جوان پسندانه است و به لطف قوای فنی، امکانات کافی و ایمنی قابل قبول سومین خودرو پر تیراژ ایران خودرو محسوب می شود. از سال 1391 به بعد و با پایان همکاری پژو با ایران مسئولان ایران خودرو سعی در بومی سازی این خودرو کردند و تمامی قطعاتی که تحت نظر و لیسانس پژوی فرانسه تولید یا از سوی پژو برای تولید ۲۰۶ تأمین میشد را با نمونه های داخلی جایگزین کردند. خودروی جدید از نظر ظاهری فقط شبیه به 206 های نسل قدیمی است و بسیاری از سیستم های ان که دارای انحصار ساخت توسط پژو بود از روی این مدل جدید حذف شد. با اینکه این خودرو تفاوت های اساسی با نسل قدیمی خود پیدا کرده اما همچنان خودرویی محبوب در میان مردم باقی مانده است.
جدول مشخصات فنی
ایتم ها | مقادیر |
نوع موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه |
حجم موتور ( لیتر ) | 1587 سی سی |
قدرت موتور ( اسب بخار ) | 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه |
شتاب صفر تا صد ( ثانیه) | 9.6 ثانیه |
نوع گیربکس | 5 دنده دستی |
پژو پارس خودروی به روز شده پژو 405 است که توسط ایران خودرو در سال 1379 درلیست محصولات ایران شرکت قرار گرفت. در اوایل نام این خودرو سفیر بود و امروزه با عنوان پارس در بازار عرضه می شود. این خودرو شامل مدل های LX، ELX و سال است و محصولات پرفروش ایران خودرو به شمار می اید. نسخه اتومات این خودرو در سال 1392 از خط تولید خارج شد و بعد از مدتی در سال 1396 با موتور TU5 دوباره وارد بازار شد. از نظر ظاهری این خودرو تفاوت های جزئی با پارس معمولی دارد و ان هم رینگ های رینگ های الومیونومی به همراه لاستیک های بزرگتر و ایینه های جانبی راهنمادار است. بیشترین تغییرات در داخل این خودرو دیده می شود که فرم داشبورد کاملا تغییر کرده است و به اصطلاح به ان داشبورد سوناتایی می گویند. سنسور دنده عقب، ایینه های جانبی برقی و ایربگ های تعبیه شده برای سرنشین و راننده از امکانات این خودرو محسوب می شود. اکثر قسمت های داشبورد از پلاستیک خشک استفاده شده که کیفیت مطلوبی ندارند و بعد از مدتی باعث ایجاد سر و صدا در خودرو می شوند. شتاب 14.2 ثانیه این خودرو نشان می دهد که پیشرانه و گیربکس قدیمی با بدنه این خودرو متناسب نیستند. این خودرو و محصولات پژو 206 یکی از پر تیراژ ترین محصولات ایران خودرو به شمار می روند همین موضوع سبب شده تا روند مونتاژ این خودروها سریع و بی دقت باشد و باعث افت کیفیت این محصولات شود.
جدول مشخصات فنی
ایتم ها | مقادیر |
نوع موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه |
حجم موتور ( لیتر ) | 1587 سی سی |
قدرت موتور ( اسب بخار ) | 108 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه |
شتاب صفر تا صد ( ثانیه) | 14.2 ثانیه |
نوع گیربکس | 4 دنده خودکار |
دنا دومین خودروی ملی که پروژه تولید ان از سال 1388 بین مسئولین ایران خودرو با نام NX7 مطرح شده بود و قرار بود به عنوان جایگزینی برای خودروی سمند به بازار عرضه شود ولی همچنان با عرضه این خودرو سمند نیز توسط ایران خودرو تولید می شود. نسل اول این خودرو در سال 1393 وارد بازار شد و به عنوان خودرویی کاملا جدید از سوی ایران خودرو معرفی شد که با مقایسه ابعاد این خودرو با سمند می توان شباهت و یکسان بودن پلتفرم این خودرو را تشخیص داد و این عنوان را کاملا رد کرد. البته در مقایسه با دیگر خودروهای داخلی تولید و طراحی دنا را می توان پیشرفت بزرگی برای این خودروساز در نظر گرفت. سری اول این خودرو با مشکلات فراوانی مواجه بود و با گذشت زمان ایران خودرو سعی در برطرف کردن این معایب کرد. فضای داخلی کم نسبت به خودروی سمند، عدم هماهنگی پیشرانه و خودرو که باعث ضعیف عملکردن و شتاب نه چندان خوب این خودرو می شود و صندلی های نامناسب از ایرادها و نکات منفی این خودرو هستند که همچنان برطرف نشده اند. طراحی بهتر و اپشن های بیشتر سبب شده خریداران تمایل بیشتری نسبت به خرید این خودرو با سمند داشته باشند. پارس تندر یکی از رقیب های این خودرو محسوب می شود خودرویی با پیشرانه و کیفیتی خوب ولی با امکاناتی ساده و دنا خودرویی با ظاهری زیبا، امکانات بهتر ولی با پیشرانه قدیمی EF7. دنا توانسته طی ارزشیابی های انجام شده 2 ستاره کیفی کسب کند در حالیکه پارس تندر 4 ستاره کیفی کسب کرده است.
جدول مشخصات فنی
ایتم ها | مقادیر |
نوع موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه |
حجم موتور ( لیتر ) | 1645 سی سی |
قدرت موتور ( اسب بخار ) | 114 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه |
شتاب صفر تا صد ( ثانیه) | 12 ثانیه |
نوع گیربکس | 5 دنده دستی |
ایران خودرو پس ازعرضه پیکان برای مدت زمان نسبتا زیادی به دنبال جایگزینی برای این خودرو بود. تندر90 یا رنو لوگان که در بازارهای جهانی نیز با این نام شناخته می شود به عنوان جایگزینی برای این خودرو در نظر گرفته شد. نسل اول این خودرو در سال 1383 وارد بازار های داخلی شد و با استقبال فراوانی از سوی مردم روبه رو شد و تا سال 1391 با سه مدل E0_E1_E2 در داخل تولید می شد. این خودرو به عنوان خودرویی برای قشر متوسط جامعه طراحی شده بود و در ان امکانات و اپشن های زیادی تعبیه نشده بود و کمپانی تمرکزش را روی استحکام و کیفیت این خودرو قرار داده بود به طوری توانست 3 ستاره ایمنی از موسسه معتبر اروپایی ENCAP دریافت کند. مدل های مختلف این خودرو فقط از نظر امکانات و نجهیزات داخلی با یکدیگر فرق دارند و تفاوتی جزئی نیز در نمای ظاهری با یکدیگر دارند و هرسه مدل از یک پیشرانه استفاده می کنند. از نکات منفی این خودرو که اغلب مالکان ان بیان کرده اند نداشتن دید کافی در قسمت عقب خودرو است که به دلیل بزرگ بودن حجم صندوق عقب و قرار گرفتن درب صندوق در ارتفاعی بالاتر نسبت به خودروهای دیگراست. فضای نسبتا خوبی در اختیار سرنشینان این خودرو قرار دارد و به کمک سیستم های تعلیق خوب و کابین نسبتا ایزوله سواری نرم و راحتی را تجربه می کنند. کم خرج و کم ایراد بودن این خودرو دلیل محبوب بودن این اتومبیل در داخل کشور است.
جدول مشخصات فنی
ایتم ها | مقادیر |
نوع موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه |
حجم موتور ( لیتر ) | 1598 سی سی |
قدرت موتور ( اسب بخار ) | 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه |
شتاب صفر تا صد ( ثانیه) | 10.2 ثانیه |
نوع گیربکس | 5 دنده دستی |
دنا پلاس نسخه به روز شده دنا است که ایران خودرو در سال 1395 این خودرو را به لیست محصولاتش اضافه کرد و در دسترس مشتریان قرار داد. این خودرو از نظر ظاهری تغییرات نسبتا قابل قبولی در مقایسه با نسخه قبلی داشته و با چهره ای مدرن تر و جذاب تر روانه بازار شده است. فرم چراغ های جلو و تغییر کرده اند و چراغ های دی لایت به صورت استاندارد روی این مدل نصب شده اند. خطوطی که روی بدنه طراحی شده اند به حجیم و هیکلی تر شدن خودرو کمک فراوانی داشته و استفاده از خطوط کرومی رنگ در زیباتر شدن ماشین نیز بی تاثیر نبوده است. پیشرانه استفاده شده در این خودرو با خودروی دنا یکسان است و تفاوتی ندارد ولی ایران خودرو یک گیربکس اتومات برای علاقه مندان به خودروهای اتومات برای این خودرو در نظر گرفته که بتواند محدوده بیشتری از خریداران را برای این خودرو جذب کند. امکانات و اپشن های این خودرو کمی به روزتر شده اند و استفاده از متریال خوب درکابین این خودرو توانسته رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. این خودرو در زمان عرضه اولیه شاهد مشکلاتی بود که بعد ها توسط ایران خودرو برطرف شد. این خودرو با ظاهری مدرن تر و امکانات به روزتر تقریبا یک سر و گردن از خودروهای تولید شده داخلی بالاتر است و با ایزوله سازی قابل قبول کابین سر و صدای کمی به داخل اتاق وارد شده و به کمک صندلی های راحت اسپرت یک سفر خوب را برای شما فراهم می کند.
جدول مشخصات فنی
ایتم ها | مقادیر |
نوع موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه |
حجم موتور ( لیتر ) | 1646 سی سی |
قدرت موتور ( اسب بخار ) | 113 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه |
شتاب صفر تا صد ( ثانیه) | 13.5 ثانیه |
نوع گیربکس | 5 دنده دستی |
پژو 206 را می توان سر اغاز تمامی محصولات بعدی این کمپانی در نظر گرفت خودرویی که از با طراحی جذابش در سال 1998 توانست به خودرویی محبوب در بازارهای خارجی و بعد از مدتی با عرضه در ایران در بازارهای داخلی تبدیل شود. پژو 207i که نسل جدیدتر و به نوعی فیس لیفت این خودرو محسوب می شود بعد از یک وقفه 4 ساله در خط تولید این خودرو در سال 1395 و با واگذاری خط تولید این خودرو به ایران توسط کمپانی فرانسوی پژو به عنوان خودرویی ایرانی روانه بازار شد. این خودرو با یک پیشرانه TU5 به همراه دو گیربکس 4 سرعته اتومات و 5 سرعته دستی به فروش می رسد و نسبت به نسل قدیمی خود دارای اپشن های بیشتری است. در نمای داخلی این خودرو تغییرات فراوانی مشاهده می شود که می توان به مانیتور7 اینچی درقسمت میانی داشبورد، غربیلک فرمان جدید که میزبان کلیدهای جدیدی چون کروز کنترل، تلفن همراه و سیستم های صوتی است و صفحه کیلومتر جدید اشاره کرد. در نمای بیرونی اصلی ترین تغییرات در فرم چراغ های جلو انجام شده و با ظاهری برجسته چهره ای زیباتر به این خودرو بخشیده است. به غیر از تغییر چراغ های عقب خودرو شاهد تغییرات دیگری در این قسمت نیستیم. استفاده از پلاستیک خشک در کابین خودرو و سیستم تعلیق های در حد معمولی این خودرو از نکات منفی 207i به شمار می رود.
جدول مشخصات فنی
ایتم ها | مقادیر |
نوع موتور | TU5 |
حجم موتور ( لیتر ) | 1587 |
قدرت موتور ( اسب بخار ) | 105 اسب بخار در 5800 دور در دقيقه |
شتاب صفر تا صد ( ثانیه) | 11.6 |
نوع گیربکس | 5 دنده دستي |
تندر پلاس را می توان فیس لیفت خودروی تندر 90 در نظر گرفت، خودرویی که توانست به لطف کیفیت خوب ساخت، مصرف سوخت پایین و پیشرانه ای قابل قبول طرفداران زیادی پیدا کند. تغییرات انجام شده در بخش های ظاهری، داخلی و اپشن های خودرو جزئی هستند و پیشرانه استفاده شده همان پیشرانه خودروی تندر 90 است با این تفاوت که رنو یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته و یک گیربکس 5 سرعته دستی برای این مدل در نظر گرفته است. اضافه شده نوار کرومی به دور ورودی های هوا، تغییر پنل درب ها که به درب های ساندرو شباهت زیادی پیدا کرده است و فرمان با طرح جدید از تغییرات داخلی این خودرو به حساب می ایند. یکی از ایراد هایی که می توان برای این خودرو در نظر گرفت طراحی ظاهری این خودرو است که در مقایسه با رقبایش در بازار همچون دنا پلاس از طراحی نسبتا ساده ای بهره می برد. متریال استفاده شده در داخل کابین در حد قابل قبولی است. این خودرو با صرف نظر کردن امکانات و آپشن های کم، با کیفیت خوب ساخت به یکی از بی دردسرترین خودروهای بازار تبدیل شده است و مناسب افرادی است که به دنبال اپشن و ظاهری به روز برای خودروهایشان نیستند.
قیمت روز رنو تندر 90 پلاس اتومات
جدول مشخصات فنی
ایتم ها | مقادیر |
نوع موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه |
حجم موتور ( لیتر ) | 1598 سی سی |
قدرت موتور ( اسب بخار ) | 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه |
شتاب صفر تا صد ( ثانیه) | 11.7 ثانیه |
نوع گیربکس | 4 دنده خودکار |
رنو ساندرو اخرین خودرویی که توسط شرکت پارس خودرو در گروه اتومبیل های رنو به کشور وارد شده و در دو تیپ معمولی و استپ وی در بازار عرضه شده است که قبلا در مورد تفاوت این دو بحث کرده ایم. واردات این خودرو به دلیل بی توجهی خودروساز فرانسوی به قرار داد فروش این خودرو به ایران و لغو ان متوقف شد. محصولات رنو در ایران به دلیل کیفیت خوب خودروها، عمرنسبتا بالای قطعات اتومبیل، سواری خوب و راحت طرفداران زیادی دارند و رنو ساندرو نیز یکی از این محصولات است. این خودرو در بازارهای جهانی نیز عرضه می شود و با نام رنو داچیا بین مردم شناخته می شود. کیفیت خوب این خودرو توانسته نبود امکانات و اپشن های خودروهای هم رده را در این خودرو بی تاثیر جلوه بدهد و رنو ساندرو را در میان خودروهای پرفروش داخلی قرار دهد. طراحی عالی صندلی ها و داشبورد خودرو این امکان را به راننده می دهد که تسلط خیلی خوب و دید عالی نسبت به خودرو و مسیر داشته باشید. سواری نرم و راحت و داشتن فضای نسبتا خوب از ویژگی های مثبت این خودرو به حساب می اید. همانطور که در مورد 207 نیز صحبت کردیم یکی از مشکلات این خودرو گیربکس این خودرو است که با توجه با پایین بودن قدرت و گشتاور موتور شتاب خیلی خوبی برای این خودرو فراهم نمی کند و مصرف سوخت خودرو را نیز افزایش می دهد به گونه ای مقدار 8.5 لیتر سیکل ترکیبی این خودرو اعلام شده است.
جدول مشخصات فنی
ایتم ها | مقادیر |
نوع موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه |
حجم موتور ( لیتر ) | 1598 سی سی |
قدرت موتور ( اسب بخار ) | 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه |
شتاب صفر تا صد ( ثانیه) | 11.5 ثانیه |
نوع گیربکس | 4 دنده خودکار |
پژو 207 صندوق دار جدیدترین محصولی است که در خانواده خودروهای 206 و 207 به بازار عرضه شده و توانسته سهم فروش خوبی در بازار برای خود کسب کند. این خودرو در اوایل سال 1397 به بازارعرضه شد و به دنبال استقبال خوبی که از خودرو 207 هاچ بک شده بود این خودرو نیز مورد توجه خریداران قرار گرفت. فرم کلی بدنه خودرو تقریبا همان فرم پژو 206 های SD است که قبل از این خودرو وارد بازار شده بودند. امکاناتی از قبیل غربیلک فرمان جدید با دکمه های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل، دی لایت، دوربین و سنسور عقب، در این خودرو به چشم می خورند که در نسل های قبلی پژو 206 به صورت بسته های سفارشی در اختیار مشتریان قرار می گرفت. مصرف سوخت ترکیبی 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر معیاری است عنوان کم مصرف بودن را برای این خودرو فراهم می کند. از نکات منفی این خودرو می توان به گیربکس اتومات ان اشاره کرد که یکی از بی کیفیت ترین سیستم های انتقال قدرت موجود در بازار است و بعد از مدتی باعث ایجاد مشکلاتی برای خریداران می شود. گذشته از نقطه ضعف های این خودرو کسب 4 ستاره رده کیفی برای این خودرو و امکانات تعبیه شده در ان، 207 صندوق دار را به یکی از بهترین خودروهای تولید شده در کشور تبدیل می کند.
قیمت روز پژو 207 صندوق دار اتومات
جدول مشخصات فنی
ایتم ها | مقادیر |
نوع موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه |
حجم موتور ( لیتر ) | 1587 سی سی |
قدرت موتور ( اسب بخار ) | 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه |
شتاب صفر تا صد ( ثانیه) | 12.6 ثانیه |
نوع گیربکس | 4 سرعته خودکار |
امین
۱۴۰۳/۹/۲۱
سالار جاده فقط زانتیا ۳۰۰۰
دانیال 93
۱۴۰۳/۶/۳۱
از نظر من شاهین پلاس بهترین ماشین ایرانی هست .شما میگید تندر خوبه. در حالی که اصلاً اینطور نیست. دنا ودنا پلاس هم شاتون میزنند.
ممد
۱۴۰۳/۵/۳
دنا پلاس یه ماشین خیلی فوق العاده هست به نظرات بقیه. گوش نمیدم 💪 سلطان جاده ها ((((((۰دناپلاس۰))))))))))))
ARGOS
۱۴۰۳/۱/۴
فقط پیکان و آردی روآ تماممم
غفا..............ریا
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
ELXسلار
ممد
۱۴۰۲/۴/۳
پرایدسلطان
ای اف سون شاتون و واشری
۱۴۰۲/۲/۳۰
بهترین ماشین ایرانی زانتیا هست
بهابادی سلطان ماشین تارا
۱۴۰۱/۹/۲۲
ما یک سله تارا اتوماتیک را داریم شتابش صفر تا دویست یکبار با پدرم رفتیم در گفت که بیا بریم مسابقه با تارا دستی ما مسابقه دادیم و پدر ما پا را زد روی گاز من کیلومتر تارا را نگاه کردم دیدم کیلومتر از دویست بیشتر زده من پشما ریخت بابام پارا زد روی ترمز ماشین واسید و یک میلی متر هم نکان نخرد من که چسبیده بودم به صندلی ماشین ان مقعب بود که تمام ترسم ریخت و ماهم که سوار ماشین می شویم من هم کار عجله دارم پا را میزنم روی گاز و ماشین های ایرانی را مسخره نکنید سوار بشید اگر خوب نبود ان وقت مسخره کنید سال 22/9/1401
بهار
۱۴۰۱/۹/۲۲
خر از همه چی بهتره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مهداد
۱۴۰۱/۶/۲۹
الان ماشین بابام بی ام و ایکس۴ خیلی خوبه اگه راست میگید جمع کنید برید ماشین خارجی بخرید نه پراید و پارس پولتون رو خرج نکنید به خاطر ماشین اشغاله ایرانی
مهداد
۱۴۰۱/۶/۲۹
ماشین ایرانی گاریه برو هیوندای کاسپر بخر ۳۶۰ میلیون والا مفت کاسپر برو کاسپر بخر ۱۵ سال عمر می کنه والا کراس اوور کره ایه ادم خیالش راحته که ماشینش اشغال ایرانی نیست ماشین خوب کره است تمام
مهداد
۱۴۰۱/۶/۲۹
ببین الان سرچ کن بهترین ماشین ایران میاره تارا کی ۱۳۲ .پارس و ساندرو و پراید ۴۰۵ بدرد اشغالی می خورن پس زر مفت نزنید الانم که ریرا اومده .دایی من پارس tu5داشت انقدر اشغال بود فروخت ۹۵ ملیون تماااااااااااااااااامممممممممم
سلطان جاده پژو پارس
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
همهی ماشین های ایرانی رو بریزید دور اونا ای که میگن 206 یا دنا یا داف هستند یا پسر احمق هستند توش شکی نیست برین از هر تعمیرکاری هم بپرسی میگه اول پژو پارس بعد 405 کارشناس رنگم میگه پژو پارس و 405 بدترین ماشین ایران هم 206 و دنا هستند شتاب پیکان از شتاب 206 بیشتره تو کورس 206 از پیکان میبازه
رضا کُرده
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
واقعاً بهترین ماشین تو ماشینای ایرانی سمند lx با موتور ef7 هست که طراحی آلمانه،،، فضای داخلی سمند هم فوقالعاده س،،، از لحاظ ایمنی بیشترین جوش تو بدنه ش به کار رفته،،، آپشن هاشم عالیه،،، رو گاز و بنزین هم هیچ تفاوتی نداره،،، پس سمند ef7 پایه گازسوز بخرید لذذذذت ببرید
زانتیا3000
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
زانتیا، ۴۰۵،سمندSIX اضافه بودن از ال۹۰ یا۲۰۶ بدترند عادلانه بگید؟؟؟؟
علیرضا
۱۴۰۰/۱۰/۷
به نظر من بهترین خودرو رنو تندر E2 هستش از لحاظ راحتی،ایمنی،شتاب بالا،سرعت بالا، بزرگ و جادار، قیافه ای زیبا،رینگ هایی زیبا،
بدون نام
۱۴۰۰/۸/۲۳
خودروهایی که امکاناتشان خوب است (۱)تارا (۲)شاهین (۳)دناپلاس (۴)دنا (۵)سمند سورن (۶)سمند ال ایکس (۷)ساینا S (۸)ساینا (۹)کوییک S (۱۰)کوییک (۱۱)تیبا (۱۲)تیبا ۲
بدون نام
۱۴۰۰/۸/۲۳
خودروهایی که قیافه شان خوب نیست (۱)پراید (۲)رنو تندر ۹۰ (۳)رنو تندر ۹۰ پلاس (۴)پیکان تا چت های بعدی
بدون نام
۱۴۰۰/۸/۲۳
آقای آریک سمند ال ایکس امکاناتش خوبه تا چت های بعدی
بدون نام
۱۴۰۰/۸/۱۹
آقای آریک هیچ وقت اشتباه نکنید تا چت های بعدی....
بدون نام
۱۴۰۰/۸/۱۹
آقای محمد یوسف ارتش ۱۴۰۰/۶/۳۱ گفتید فقط پارس
بدون نام
۱۴۰۰/۸/۱۹
آقای آریک تارا بهترین و قشنگ ترین ماشین ایران هست
بدون نام
۱۴۰۰/۸/۱۹
سلام من دوباره آمدم من میخوام برم ببینم تارا اتوماتیک ساخت شد یا نه اگه ساخته شد یعنی بهترین ماشین ایران تارا اتوماتیک است تا چت های بعدی....
آریک
۱۴۰۰/۸/۱۳
این لیست یه چیزایی کم داره بهترین متشین های ایرانی ازکیفیت ۱مگان۲تندرنودوپلاس۳ساندرو۴پژوسه هزارو هشت ۵دناپلاس۶پژو207iهفت شاهین۸پژوپارس۹پژو۲۰۶.. ازقیافه ۱دناپلاس ۲تارا۳دنا۴پژوپارس۵پژوسه هزاروهشت۶شاهین۷پژوپارس۸پژو۲۰۷آی۹سمندال ایکس۱۰پژو۲۰۶یازده ساندرو۱۲تندرنودپلاس۱۳تندرنود۱۴مگان ازسرعت ۱زانتیا۲ماکسیما۳دویست وشش ۴دناپلاس توربو۵پژوپارس اتومات۶تارا۷پژوسه هزاروهشت۸تارا۹شاهین۱۰پژو۲۰۷آی۱۱سمندال ایکس ۱۲ساندرو۱۳مگان۱۴تندرنود۱۵ال نود... تمام همین بودلیست همین هاروکم داشت..ً😈😊😀😁😁😂😂😂😇😅
محمد یوسف ارتش
۱۴۰۰/۸/۱۳
ماشین فقط پارسtu5ودنا و سمند سورن بقیه اشغالی بیشتر نیستند
بدون نام
۱۴۰۰/۸/۷
آقای حالا جواب من را نداد
بدون نام
۱۴۰۰/۸/۷
خیلی وقت است کسی در این سایت چت نمیکند
بدون نام
۱۴۰۰/۸/۲
من آمدم با خبر های خودرو در مسابقه تارا شاهین سمند ال ایکس بریلیانس جیلی بی وای دی تارا ۱ شاهین ۲ سمند ال ایکس ۳ بی وای دی ۴ جیلی ۵ بریلیانس ۶ آخر
بدون نام
۱۴۰۰/۸/۱
سمند X7 سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۴ سمند LX سال ۱۳۸۴ تاکنون سمند سریر سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۱ سمند سورن سال ۱۳۸۶ تاکنون رانا سال ۱۳۹۱ تاکنون دنا سال ۱۳۹۳ تاکنون وانت آریسان ۱۳۹۴ تاکنون دنا پلاس ۱۳۹۷ تاکنون رانا پلاس ۱۳۹۸ تاکنون تارا ۱۳۹۹ تاکنون
بدون نام
۱۴۰۰/۷/۲۷
چون سمند ال ایکس سرعتش۲۲۰ است ولی ۲۶-۲۰۶صندوقدار-۲۰۷-۲۰۷صندوقدار سرعتشان ۲۱۰ است و امکانات سمند ال ایکس بیشتر است بقیه پیام در چت بعدی....