نظرات (3)
تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۶/۱۹
چانگان CS55 پلاس یک کراساوور میانرده است که توسط سایپا به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو در دو نسخه مختلف در سالهای 2021 و 2022 معرفی شده و امکانات رفاهی و ایمنی بالایی را ارائه میدهد.
انتخاب سردبیر:
خواندن مقاله بهترین خودرو های شاسی بلند چینی به تمام خوانندگان این مقاله توصیه میشود!!
طراحی داخلی چانگان CS55 پلاس با الهام از خودروهای اسپرت اروپایی انجام شده و دارای امکانات مدرن و راحتی برای سرنشینان است.
داشبورد لایهلایه با کنترلرها و نمایشگرهای متعدد
فرمان کوتاه و تخت
صفحه نشانگر بالای فرمان
کنسول میانی با ارتفاع بلند
فاصله بین محوری 2656 میلیمتر
صندلی های عقب جادار کیفیت پنل ها و متریال استفاده شده بسیار قابل قبول، طراحی داشبورد کاملا مدرن همراه با کیفیت بالای مانیتور و پشت آمپر یکی از چندین دلایل انتخاب سی اس 55 برای اکثر مشتریان بوده است
چانگان CS55 پلاس دارای طراحی خارجی جذاب و منحصر به فردی است که ترکیبی از ایدههای فانتزی و طراحی معقول یک شاسیبلند است.
جلوپنجره بزرگ
چراغهای جلو تیز و کشیده
رینگهای آلومینیومی پنج پره دوبل
طراحی آسیایی در نسل دوم
رنگهای متنوع، رینگ ها جذاب پره ای چراغ های کشیده و مدرن، جلو پنجره کهکشانی سه بعدی همگی این خودرو را به سطح دیگری از خودروها کراس اور منتقل کرده است
چانگان CS55 پلاس دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر و جعبهدنده 7 سرعته خودکار دوکلاچه است
مقدار | مشخصه |
---|---|
4 سیلندر 16 سوپاپه | موتور |
1499 سی سی | حجم موتور |
توربوشارژ | تنفس موتور |
دیفرانسیل جلو | انتقال نیرو |
188 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه | حداکثر قدرت |
300 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه | حداکثر گشتاور |
7 سرعته خودکار دوکلاچه | جعبه دنده |
8.2 ثانیه | شتاب 0 تا 100 |
1445 کیلوگرم | وزن |
4515 طول - 1865 عرض - 1680 ارتفاع | اندازه |
2656 میلیمتر | فاصله بین دو محور |
5.9 لیتر در هر صد کیلومتر | مصرف سوخت ترکیبی |
55 لیتر | حجم باک |
چانگان CS55 پلاس دارای طیف گستردهای از آپشن و امکانات رفاهی و ایمنی است که راحتی و امنیت بالایی را برای سرنشینان فراهم میکند.
سنسور نور و سنسور باران
چراغهای LED
تنظیم برقی صندلیهای جلو
سیستم صوتی با نمایشگر 10 اینچی
دوربین عقب و دوربین 360 درجه
دستیار صوتی
سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش
شش کیسه هوا
ترمز پارک برقی
کروز کنترل تطبیقی
سیستم جلوگیری برخورد از جلو
شارژر وایرلس
دوربین ثبت وقایع
سیستم تهویه با قابلیت تصفیه هوا
رنگ خاص ناردوگری چانگان cs55 پلاس توربو
چانگان CS55 پلاس دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.
طراحی مدرن و جذاب
امکانات رفاهی و ایمنی متعدد
مصرف سوخت مناسب
حساسیت داشتن به بنزین بی کیفیت
عملکرد متوسط در برخی شرایط رانندگی
قسمت بار خودرو با اینکه این خودرو به نظر حجیم و جادار در کابین و در خارج از خودرو به نظر میرسد چندان چنگی به دل نمیزند و انتظار فضای بیشتری را داشته ایم
چانگان CS55 پلاس یک کراساوور میانرده با طراحی جذاب و امکانات رفاهی و ایمنی متعدد است که میتواند گزینهای مناسب برای خانوادهها باشد. این خودرو با توجه به مشخصات فنی مناسب و قیمت منطقی، توانسته است رقابتی جدی با دیگر خودروهای مشابه در بازار ایران داشته باشد. همچنین می توانید از سرویس مشاوره خرید و فروش خودرو اُتکس استفاده کنید و به صورت آنلاین با یکی از مشاوران ما در حوزه خودرو گفتگو کنید و سوالات خودتان را در مورد خرید و فروش خودرو بپرسید.
انتخاب سردبیر:
در مورد دو رقیب قدر این خودرو یعنی تیگو 7 پرو و لوکانو L7 بیشتر بخوانید و بدانید:
بررسی فونیکس تیگو ۷ پرو و نظرات مردمی
بررسی اجمالی لوکانو L7 و نظرات مردمی کاربران و مالکان
کیفیت یکپارچه رنگ و طراحی جذاب خودرو کار را برای انتخاب آسان کرده است.
در مورد چانگان CS55 Plus معمولا نظرات کاربران به سمت مثبت بودن این خودرو در تمامی پارامتر ها غش کرده است ولی مثلا بعضا در مورد تقه زدن گیربکس یا ناهماهنگی با بنزین معمولی از نقاط ضعفی است که کاربران و مالکان به آن اشاره کردند به شما توصیه میکنیم قبل از خرید این خودرو حتما با یک کارشناس خبره مشورت بگیرید و برای این منظور میتوانید از سرویس مشاوره آنلاین خرید و فروش خودرو اُتکس استفاده کنید. باما در ادامه با نظرات کاربران و مالکان این خودرو همراه باشید:
jaber1281 ( باما ):
با سلام من برج دو سال 404 یه چانگان CS55 تحویل گرفتم پارسال برج یازده ثبت نام کردم اسمم در اومد ماشینو هم قرار بود 120 روزه تحویل بدن دقیقا سر موعد و چند روزم زودتر تحویل گرفتم کارمم خرید و فروشه انواع ماشینهای چینی رو داشتم اینم واقعیتش خودرو بر هماهنگ کرده بودم که بیاد دم در نمایندگی و بفروشمش کار به نظرات کسی ندارم اینجا بعنوان کسی که با 39 سال سن بالای هزار تا ماشین خرید و فروش کردم میخوام تجربه خودمو بگم براتون بعد تحویل از فروشش منصرف شدم الانم دو ماهه زیر پامه و نمیفروشم دلایلشو عرض میکنم خدمت دوستان ، با این وضعیت بازار اکثر تویوتا ها و ماشینهای وارداتی کلا توی چین مونتاژ میشن پس این ماشین شک نکنید هیچ کمیتی نسبت به برندهای ژاپنی نداره در یک کلام بهتون بگم این ماشین بشدت خوبه منی که فروشندم از فروشش منصرف شدم تا پشت فرمونش میشینید میفهنید چقدر متریالش با کیفیت و لوکسه اصلا کوبش نداره چه داخل شهر چه توی جاده تا پاتو بزاری رو گاز فقط رو مود نرمال سرعتت میره بالای دویست تا سربالایی رو عین کفی راه میره گیربکسش به حدی هوشمنده اصلا متوجه نمیشی دنده ها رو چجور عوض میکنه نه تقه داره نه لگ نه کپ بین دنده و ناک توی موتور کسایی که دارن بی شک میدون دارم چی میگم مصرفشم فوق العادست از مهمترین آپشنهایی که کم داشت شارژر وایرلس و جک برقی صندوق بود من کلا با سی میلیون براش نصب کردم تمام آپشنهای کاربردی رو داره به حدی شتابش خوبه اصلا نیاز پیدا نمیکنید بزاری روی مود اسپرت کسایی که قصد خرید دارن حتما بخرن که پشیمون نمیشن
درایور7 ( باما ):
من مدل ۲۰۲۵ دارم، تا الان ۲۷ هزار کیلومتر رفتم، متسفانه چنجا فاز افرود برداشتم و یکم زیر بندیشو قطعات پلاستیکیو ترکوندم چنتا سفر باش رفتم، مسیر ۱۰۰۰ کیلومتری تو اتوبان اصفهان راحت با ۲۰۰ تا میرفتم و حس ترس و عجیب غریبی نداشتم، واقعا گیربکس و موتور هماهنگن من شخصا طرفدار اپشن نیستم و رانندگی پر سرعت و هیجانی دارم، سیستم تعلیقش به شدت قوی و تو دسته و اگر ماشین دیگه ای بود قطعا چپ میشد.. تاحالا صدای تقه گیربکس یا صدای اضافی از موتور نشنیدم.. یک نکته مثبت که داره کافیه بزاری رو حالت نرمال یا اسپورت، و اکثر ماشینا رو جا میزاره ، اتوبان قم به تهران ، نیسان جوک اسپرت، chr، و سوناتا lf هیبرید حرفی نداشتن بزن تو دور گیری و سرعت تا حدود ۱۹۰ ۲۰۰.. فکنم قطعاتش کمه ولی اون قطعات پلاستیکی زیر بندی ماشین رو سرچ کردم بدون مراجعه ب فروشگاه داشتن توی سایتا.. ماشینایی که سوار شدم و داشتم : همه ایرانیا تا دنا اتومات. چینی ها: اریزو جدید، ام جی جی تی، ام جی ۳۶۰ تویوتا یاریس، سوناتا lf، بنز c200، بی ام و ۳۲۰ ۲۰۰۶
چانگانسوار ( باما ):
سلام، با توجه به اینکه چانگان قدیمی ترین خودرو ساز چین و سومین برند معتبر جهانی در چین هست بنابراین محصولاتی با کیفیت در سطح بین المللی تولید می کنه تا بتونه در کشورهای مختلف با خودروهای شناخته شده رقابت کنه. در ضمن کمپانی چانگان این خودرو را به مدت 10 سال و یا 350 هزار کیلومتر از نظر کیفیت قطعات تضمین کرده که در سایت این شرکت موجود هست. نمونه بارزش چانگان 35 تیپ 1 و چانگان ایدو هست که از نظر رنگ و سرحال بودن در کشور مشاهده می کنید. یکی دیگر از محاسن چانگان اینه که مثل مرتب تغییر شکل و تغییرات فنی نمی ده و از تکنولوژی کمپانی فورد کمک می گیره. مدتی که بنده این خودرو را دارم کاملا راضی هستم. چانگان 55 از نظر سواری، شتاب و نرمی با خودروهای کره ای و حتی ژاپنی جدید برابری می کنه. به نظر من خرید این خودرو بسیار ارزنده تر از خرید خودروهای دست دوم کره ای با چند سال کارکرد هست. به طور کلی مشکل خودروهای چینی تامین لوازم یدکی هست که قیمت بالایی دارند که این موضوع از سیاستهای چین و سواستفاده کنندگان وارد کننده قطعات است. با این وجود چون شرکت سایپا چانگان را وارد می کنه و به زودی مونتاژ SKD این خودرو شروع میشه باید گفت که خیلی مشکل خاصی نخواهد بود. بنده تعصب خاصی روی این خودرو ندارم اما اگر از مکانیک ها، برقکارها و نقاش های خودرو ر سئوال کنید این خودرو را تایید می کنند. به این موضوع توجه داشته باشید که برندهای معتبر توسط شرکتهای واسطه به صورت قطره چکانی و بسیار متنوع وارد می شوند و به احتمال زیاد از نظر قطعات نیز با مشکل مواجه شوند. به امید روزی که همیشه بهترین خودروهای جهان زیر پای هموطنان غزیز باشه.
ناشناس (باما):
سلام من سانتافه۲۰۱۵داشتم تازه چانگان۵۵خریدم.واقعا ماشین خوبیه کیفیت خوب سیستم صوتی خوب .هیچ وقت فکر نمیکردم این ماشین در این حد کیفیت داشته باشه.از شرکت سایپا بعید بود
ممرضا (خودرو بانک):
قیافهش از لاماری خیلی بهتره! ولی تیگو۸پرومکس چون چهارچرخ محرک هست بهتره
امیر رضا (باما):
سلام دوستان! من قبلاً یه آریزو ۶ پرو داشتم و ۵۰ هزار کیلومتر باهاش رفتم، اذیتمون نکرد و فروختمش. بعد یه فونیکس اف ایکس صفر خریدم که واقعاً اذیتم کرد، هر ۱۰۰ کیلومتر میرفتم نمایندگی. خلاصه، اونو فروختم و یه چانگان CS55 گرفتم. تا الان ۱۷ هزار کیلومتر باهاش رفتم و خیلی راضی بودم، اذیتم نکرده. اینم بگم که محل کارم فرودگاه امام خمینی هستش و تقریباً روزی ۲۰۰ کیلومتر رانندگی میکنم.
ناشناس (باما):
حدود دو هفته است که تحویلش گرفتم. واقعاً عالیه از هر نظر. کیفیت رنگ بدنهاش درجه یکه. من حدود یک ساله که دیگنیتی پرستیز دارم و فکر میکردم بهترین ماشین چینی موجود در ایرانه. ولی به خدا این چانگان یه چیز دیگهست. یه سر و گردن بالاتر از دیگنیتی پرستیژه. فقط بگم که شتاب اولیهاش بیشتر از دیگنیتی پرستیژه ولی مصرف سوختش حدود ۴۰ درصد دیگنیتی پرستیژه.
قیصریان (باما):
متأسفانه تحلیلهایی که درباره این ماشین نوشته شده بیشتر توسط طرفدارهاشه و با واقعیت فاصله داره. من این ماشین رو دیدم، مثل بقیه ماشینها نقاط ضعف و قوت داره. مثلاً یکی از کامنتها نوشته بود پر از امکاناته، در حالی که از نظر آپشن و امکانات نسبت به رقبا خیلی ضعیفه. نه گرمکن و سردکن صندلی داره، نه قابلیت تعویض دستی گیربکس! شارژر وایرلس هم نداره. صندوق عقبش دستی باز میشه، در حالی که ماشینهای همرده برقی هستن و بعضیهاشون قابلیت تشخیص حرکت پا دارن. کول باکس و اتو پارک هم نداره! رادارهاش هم کامل نیستن و... . در این کلاس قیمتی، این ماشین کمآپشن حساب میشه. گیربکسش هم دوکلاچه تره که با وجود عملکرد خوبش، جز گیربکسهای پراستهلاک اتوماتیک حساب میشه. حجم موتور هم نسبت به ابعاد و وزن خودرو کم هست و موتور متوسطی برای این اتاق محسوب میشه. طراحی و کیفیت خودرو خیلی خوب و جذابه و تو این دو مورد هیچ ضعفی نداره. لاستیکهاش هم خارجین و نسبت به مونتاژیها خیلی بهتره. کیفیت رنگش هم خوبه.
شما می توانید در بخش قیمت خودرو اُتکس قیمت هر خودروی صفر و کارکرده ای را مشاهده کنید. همچنین می توانید از قیمت چانگان CS55 پلاس هم مطلع شوید.
سید محمد منصوری
۱۴۰۴/۶/۲
در مقایسه با فیدیلیتی و فونیکس آف ایکس و پرستیژ دیگنیتی و جک s5 ساشی بلند کدام بهتر است؟
سید علی منصوری
۱۴۰۴/۶/۲
این ماشین در مقایسه با ماشین های دیگر چینی بهتر عنوان میشه، لطفا در مورد شاسی بلند بودن و یا کراس اوور بودنش بگید و استهلاک و چگونه نگهداری از اون برای خراب ندشت،با احترام
فرامرز
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
سلام و دو سال فیدلیتی داشتم و دو سال تیگو 7 پرو و یک ماهی هست این ماشین و دارم و بسیار کیفیتش بالاست و دوتا تیگو 7 و 5 تا فیدلیتی می ارزه در خریدش شک نکنید