نظرات (1)
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۱/۲۷
چانگان CS55 پلاس یک کراساوور میانرده است که توسط سایپا به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو در دو نسخه مختلف در سالهای 2021 و 2022 معرفی شده و امکانات رفاهی و ایمنی بالایی را ارائه میدهد.
انتخاب سردبیر:
خواندن مقاله بهترین خودرو های شاسی بلند چینی به تمام خوانندگان این مقاله توصیه میشود!!
طراحی داخلی چانگان CS55 پلاس با الهام از خودروهای اسپرت اروپایی انجام شده و دارای امکانات مدرن و راحتی برای سرنشینان است.
داشبورد لایهلایه با کنترلرها و نمایشگرهای متعدد
فرمان کوتاه و تخت
صفحه نشانگر بالای فرمان
کنسول میانی با ارتفاع بلند
فاصله بین محوری 2656 میلیمتر
صندلی های عقب جادار کیفیت پنل ها و متریال استفاده شده بسیار قابل قبول، طراحی داشبورد کاملا مدرن همراه با کیفیت بالای مانیتور و پشت آمپر یکی از چندین دلایل انتخاب سی اس 55 برای اکثر مشتریان بوده است
چانگان CS55 پلاس دارای طراحی خارجی جذاب و منحصر به فردی است که ترکیبی از ایدههای فانتزی و طراحی معقول یک شاسیبلند است.
جلوپنجره بزرگ
چراغهای جلو تیز و کشیده
رینگهای آلومینیومی پنج پره دوبل
طراحی آسیایی در نسل دوم
رنگهای متنوع، رینگ ها جذاب پره ای چراغ های کشیده و مدرن، جلو پنجره کهکشانی سه بعدی همگی این خودرو را به سطح دیگری از خودروها کراس اور منتقل کرده است
چانگان CS55 پلاس دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر و جعبهدنده 7 سرعته خودکار دوکلاچه است
مقدار | مشخصه |
---|---|
4 سیلندر 16 سوپاپه | موتور |
1499 سی سی | حجم موتور |
توربوشارژ | تنفس موتور |
دیفرانسیل جلو | انتقال نیرو |
188 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه | حداکثر قدرت |
300 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه | حداکثر گشتاور |
7 سرعته خودکار دوکلاچه | جعبه دنده |
8.2 ثانیه | شتاب 0 تا 100 |
1445 کیلوگرم | وزن |
4515 طول - 1865 عرض - 1680 ارتفاع | اندازه |
2656 میلیمتر | فاصله بین دو محور |
5.9 لیتر در هر صد کیلومتر | مصرف سوخت ترکیبی |
55 لیتر | حجم باک |
چانگان CS55 پلاس دارای طیف گستردهای از آپشن و امکانات رفاهی و ایمنی است که راحتی و امنیت بالایی را برای سرنشینان فراهم میکند.
سنسور نور و سنسور باران
چراغهای LED
تنظیم برقی صندلیهای جلو
سیستم صوتی با نمایشگر 10 اینچی
دوربین عقب و دوربین 360 درجه
دستیار صوتی
سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش
شش کیسه هوا
ترمز پارک برقی
کروز کنترل تطبیقی
سیستم جلوگیری برخورد از جلو
شارژر وایرلس
دوربین ثبت وقایع
سیستم تهویه با قابلیت تصفیه هوا
رنگ خاص ناردوگری چانگان cs55 پلاس توربو
چانگان CS55 پلاس دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.
طراحی مدرن و جذاب
امکانات رفاهی و ایمنی متعدد
مصرف سوخت مناسب
حساسیت داشتن به بنزین بی کیفیت
عملکرد متوسط در برخی شرایط رانندگی
قسمت بار خودرو با اینکه این خودرو به نظر حجیم و جادار در کابین و در خارج از خودرو به نظر میرسد چندان چنگی به دل نمیزند و انتظار فضای بیشتری را داشته ایم
چانگان CS55 پلاس یک کراساوور میانرده با طراحی جذاب و امکانات رفاهی و ایمنی متعدد است که میتواند گزینهای مناسب برای خانوادهها باشد. این خودرو با توجه به مشخصات فنی مناسب و قیمت منطقی، توانسته است رقابتی جدی با دیگر خودروهای مشابه در بازار ایران داشته باشد. همچنین می توانید از سرویس مشاوره خرید و فروش خودرو اُتکس استفاده کنید و به صورت آنلاین با یکی از مشاوران ما در حوزه خودرو گفتگو کنید و سوالات خودتان را در مورد خرید و فروش خودرو بپرسید.
کیفیت یکپارچه رنگ و طراحی جذاب خودرو کار را برای انتخاب آسان کرده است.
ناشناس (باما):
سلام من سانتافه۲۰۱۵داشتم تازه چانگان۵۵خریدم.واقعا ماشین خوبیه کیفیت خوب سیستم صوتی خوب .هیچ وقت فکر نمیکردم این ماشین در این حد کیفیت داشته باشه.از شرکت سایپا بعید بود
ممرضا (خودرو بانک):
قیافهش از لاماری خیلی بهتره! ولی تیگو۸پرومکس چون چهارچرخ محرک هست بهتره
امیر رضا (باما):
سلام دوستان! من قبلاً یه آریزو ۶ پرو داشتم و ۵۰ هزار کیلومتر باهاش رفتم، اذیتمون نکرد و فروختمش. بعد یه فونیکس اف ایکس صفر خریدم که واقعاً اذیتم کرد، هر ۱۰۰ کیلومتر میرفتم نمایندگی. خلاصه، اونو فروختم و یه چانگان CS55 گرفتم. تا الان ۱۷ هزار کیلومتر باهاش رفتم و خیلی راضی بودم، اذیتم نکرده. اینم بگم که محل کارم فرودگاه امام خمینی هستش و تقریباً روزی ۲۰۰ کیلومتر رانندگی میکنم.
ناشناس (باما):
حدود دو هفته است که تحویلش گرفتم. واقعاً عالیه از هر نظر. کیفیت رنگ بدنهاش درجه یکه. من حدود یک ساله که دیگنیتی پرستیز دارم و فکر میکردم بهترین ماشین چینی موجود در ایرانه. ولی به خدا این چانگان یه چیز دیگهست. یه سر و گردن بالاتر از دیگنیتی پرستیژه. فقط بگم که شتاب اولیهاش بیشتر از دیگنیتی پرستیژه ولی مصرف سوختش حدود ۴۰ درصد دیگنیتی پرستیژه.
قیصریان (باما):
متأسفانه تحلیلهایی که درباره این ماشین نوشته شده بیشتر توسط طرفدارهاشه و با واقعیت فاصله داره. من این ماشین رو دیدم، مثل بقیه ماشینها نقاط ضعف و قوت داره. مثلاً یکی از کامنتها نوشته بود پر از امکاناته، در حالی که از نظر آپشن و امکانات نسبت به رقبا خیلی ضعیفه. نه گرمکن و سردکن صندلی داره، نه قابلیت تعویض دستی گیربکس! شارژر وایرلس هم نداره. صندوق عقبش دستی باز میشه، در حالی که ماشینهای همرده برقی هستن و بعضیهاشون قابلیت تشخیص حرکت پا دارن. کول باکس و اتو پارک هم نداره! رادارهاش هم کامل نیستن و... . در این کلاس قیمتی، این ماشین کمآپشن حساب میشه. گیربکسش هم دوکلاچه تره که با وجود عملکرد خوبش، جز گیربکسهای پراستهلاک اتوماتیک حساب میشه. حجم موتور هم نسبت به ابعاد و وزن خودرو کم هست و موتور متوسطی برای این اتاق محسوب میشه. طراحی و کیفیت خودرو خیلی خوب و جذابه و تو این دو مورد هیچ ضعفی نداره. لاستیکهاش هم خارجین و نسبت به مونتاژیها خیلی بهتره. کیفیت رنگش هم خوبه.
شما می توانید در بخش قیمت خودرو اُتکس قیمت هر خودروی صفر و کارکرده ای را مشاهده کنید. همچنین می توانید از قیمت چانگان CS55 پلاس هم مطلع شوید.
فرامرز
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
سلام و دو سال فیدلیتی داشتم و دو سال تیگو 7 پرو و یک ماهی هست این ماشین و دارم و بسیار کیفیتش بالاست و دوتا تیگو 7 و 5 تا فیدلیتی می ارزه در خریدش شک نکنید