دوئل

0 تا 100 مقایسه انواع خودروها

خواندنی و جذاب

در دوئل این هفته، دو خودروی نسبتا ارزان قیمت و کوچک صنعت خودرو‌سازی کشورمان را در مقابل هم‌ قرار داده‌ایم. خودرو‌هایی که از سوی یک خودروساز و با هدف در دست گرفتن و تصاحب سهم بیشتری از بازار خودروی ایران، عرضه شده‌اند.

در این گزارش از اتکس به مقایسه‌ی اجمالی دو مورد از باسابقه‌ترین محصولات ایران‌خودرو خواهیم پرداخت؛ پژو ۲۰۶ هاچ‌بک تیپ ۶ و ۴۰۵ اس ال ایکس با پیشرانه‌ی tu5. از شما دعوت می‌کنیم تا در ادامه‌ی گزارش با ما همراه باشید.

تندر 90 و پژو 206 صندوق‌دار، دو رقیب فرانسوی و دو انتخاب محبوب و شناخته شده برای مصارف شهری و خانوادگی در رنج قیمت خودروهای 30 تا 40 میلیون تومان در کشورمان هستند

امروز مثل اینکه نوبت ژاپنی هاست دو برند دو تاریخ بهم گره خورده دو خودروی آفرود .وقتی وارد دنیای دو دیف ها آفرود ها و اس یو وی های سنگینی چون لکسوس و تویوتا میشویم باید مراقب حرف زدنمان باشیم چرا؟؟

داغ و تنوری

از جمله سدان های گران قیمت و جدید ایران می توان به خودروهای تارا و شاهین اشاره کرد. تارا نسخه وطنی پژو 301 از گروه خودروسازی ایران خودرو و شاهین همان پروژه رهام است که سایپا آن را با نام شاهین وارد بازار کرد.

در این سری از مقالات دوئل تلاش کردیم تا دو محصول پر طرفدار یعنی پژو 207 و تندر 90 را مقایسه کنیم و خودروی مناسب برای خرید را در اخر معرفی کنیم

مقایسه دو چینی در هر حالتی که در نظر بگیرید سخت است چرا که تفاوت های جزیی است که آنها را از هم جدا میکند.امروز دوئل بین دو خودرو تیگو 5 و جک اس 5 است که شباهت های زیادی نسبت به هم دارند و بسیاری از افراد را برای خرید دو به شک میکند.

دوئل این هفته شاید حرف و شک دل تعداد زیادی از خوانندگان باشد اینکه چطور یک فرانسوی با کلاس مانند کولئوس 2017 را میتوان و یا نمی توان نسبت به یک ژاپنی رگ و ریشه دار مانند تویوتا راو4 ترجیح داد یا نداد را باید همراه و خواننده قصه هایشان باشید.

تندر 90 و پژو 206 صندوق‌دار، دو رقیب فرانسوی و دو انتخاب محبوب و شناخته شده برای مصارف شهری و خانوادگی در رنج قیمت خودروهای 30 تا 40 میلیون تومان در کشورمان هستند

در دوئل این هفته، دو خودروی نسبتا ارزان قیمت و کوچک صنعت خودرو‌سازی کشورمان را در مقابل هم‌ قرار داده‌ایم. خودرو‌هایی که از سوی یک خودروساز و با هدف در دست گرفتن و تصاحب سهم بیشتری از بازار خودروی ایران، عرضه شده‌اند.

در این گزارش از اتکس به مقایسه‌ی اجمالی دو مورد از باسابقه‌ترین محصولات ایران‌خودرو خواهیم پرداخت؛ پژو ۲۰۶ هاچ‌بک تیپ ۶ و ۴۰۵ اس ال ایکس با پیشرانه‌ی tu5. از شما دعوت می‌کنیم تا در ادامه‌ی گزارش با ما همراه باشید.

شرایط یکه‌تازی نماینده موفق و شناخته‌شده کره‌‌ای با ورود رقیب مدعی و تازه‌نفس فرانسوی بسیار تحت تاثیر قرار‌ گرفته‌ و منجر به رقابتی جذاب شده‌است. در این رویارویی نزدیک شما کدام خودرو را انتخاب می‌کنید؟ در ادامه مطلب همراه ما باشید.

در رقابتی سخت و نفس‌گیر میان دو کراس‌اوور نام آشنای چینی و مدعی پرحاشیه فرانسوی، شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ برای پاسخ مطمئن‌تر به این سوال، دوئل این هفته را از دست ندهید.

امروز مثل اینکه نوبت ژاپنی هاست دو برند دو تاریخ بهم گره خورده دو خودروی آفرود .وقتی وارد دنیای دو دیف ها آفرود ها و اس یو وی های سنگینی چون لکسوس و تویوتا میشویم باید مراقب حرف زدنمان باشیم چرا؟؟

در این مطلب، به مقایسه دو رقیب ژاپنی و کره ای در کلاس کراس اوور کوچک پرداخته ایم: تویوتا راو4 و هیوندای سانتافه اسپورت

در رده خودرو های سگمنتC یا سدان کامپکت سال هاست که رقابت گرم و حساسی در بازار‌های جهانی وجود دارد. در این نوشتار به بررسی و مقایسه دو سدان شناخته‌شده و هم‌وطن از این گروه می‌پردازیم که در کشورمان نیز از محبوبیت و مقبولیت بسیار زیادی در میان علاقه‌مندان و خریداران برخوردارند.

شما از بین نسل جدید هیواندایی الانترا و نسل جدید سراتو کدام را بیشتر می‌پسندید؟ آیا از طرفداران پروپاقرص یکی از این دو برند کره‌ای هستید؟ اگر در جایگاه کسی باشید که بخواهد یکی از این دو خودرو را برای خود انتخاب کند، کدام یک را بر خواهید گزید؟

سانتافه و سورنتو از بهترین شاسی‌بلندهای موجود در بازار هستند. اما انتخاب بین این دو خودرو سخت است! در این گزارش از اتکس، به سراغ مقایسه‌ی این دو خودرو رفته‌ایم و به بررسی اجمالی هر یک از آنها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

از آنجاییکه خودم علاقه ی شدیدی به محصولات کیا دارم گاها نظراتم به سمت محصولات کیا غش میکند ولی خوب همیشه سعی میکنم در نقدها و بررسی ها تعصب رو کنار بگذارم و از روی تعصب و غرض در مورد کالا یا خدماتی نظر ندهم.الان هم دو خودرواز بهترین خودرهای سدان سال 2014 رو قرار هست زیر تیغ مقایسه ببریم جایی که کوچکترین مساله ای از دیدمان مخفی نیست و البته وصدالبته غرضی هم در کار نیست.