• بررسی اجمالی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک و نظرات مردمی کاربران و مالکان

نظرات (0)

تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۹/۲۳

بررسی اجمالی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک و نظرات مردمی کاربران و مالکان

بررسی اجمالی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک و نظرات مردمی کاربران و مالکان

ام وی ام X33 کراس اتوماتیک یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت اقتصادی است که توسط مدیران خودرو در بازار ایران عرضه شده و هدف آن ارائه ترکیبی از طراحی به‌روز، مصرف سوخت پایین و امکانات رفاهی فراتر از رقبای تولید داخل است. این خودرو در واقع بر پایه پلتفرم ام‌وی‌ام ۳۱۵ توسعه یافته و با تغییرات بصری و تجهیزاتی از خانواده X22 و X22 پرو منشعب شده است؛ بنابراین X33 کراس بیشتر یک بازطراحی و ارتقا در پوسته کراس‌اوور از همان پلتفرم کوچک شهری است تا یک محصول کاملاً جدید. نسخه اتوماتیک این خودرو از پیشرانه یک لیتری سه‌سیلندر توربو با گیربکس CVT بهره می‌برد و تمرکز سازنده بر مصرف سوخت و استفاده شهری بوده است، نه عملکرد اسپرت یا شتاب‌گیری قوی. در عمل X33 کراس اتوماتیک با ارائه امکاناتی مانند نمایشگر بزرگ، کلاستر دیجیتال، ترمز پارک برقی و سیستم‌های ایمنی پایه، گزینه‌ای جذاب برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی اقتصادی با تجهیزات مدرن‌اند، هرچند ضعف‌هایی در بخش انتقال نیرو، تعلیق و کیفیت ساخت نیز وجود دارد.

طراحی خارجی

طراحی نمای جلو X33 کراس اتوماتیک به وضوح از زبان طراحی نسل جدید هیوندای توسان الهام گرفته و ترکیب جلوپنجره با نوارهای روشنایی روز (DRL) یک جلوه مدرن و جذاب به آن بخشیده است. با این حال، ساختار بدنه و خطوط اصلی گلگیرها، شیب سقف و دیگر المان‌ها هنوز هم ریشه در پلتفرم ام‌وی‌ام ۳۱۵ و خانواده X22 دارند؛ به عبارت دیگر، تغییرات بیشتر جنبه بصری و فیس‌لیفتی دارند تا اینکه به بازطراحی ساختاری واقعی منجر شوند.

  • الهام‌گیری از توسان: جلوپنجره و نوارهای DLR شبیه نسل جدید توسان.

  • چراغ‌ها: نوار باریک روشنایی روز و انتقال چراغ اصلی به گوشه‌های سپر.

  • پیوستگی با پلتفرم ۳۱۵: گلگیرها، شیب سقف و خطوط شخصیت مشابه ام‌وی‌ام ۳۱۵/X22.

  • نمای عقب: چراغ‌های پیوسته با گرافیک متمایز نسبت به X22.

  • ابعاد ظاهری: ظاهر کراس‌اوور ساب‌کامپکت با رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچ.

نمای جلو ام وی ام X33 کراسنمای عقب ام وی ام X33 کراس

ظاهر تخم مرغی ایکس 33 به این خودرو کمک کرده تا از جذابیت های بصری خاصی برخوردار باشد دی لایت های تقریبا مشبک هم به نوع خود ایده جالبی است ولی شخصا با یک خط صاف بیشتر موافق هستم و حس میکنم خط کشیده چراغ ظاهر مینیمالسیتکتری به خودرو اضافه میکرد، کار طراحی در عقب خودرو هم خوب است ولی عالی نیست و جای برای بهتر شدن هم میتوانست داشته باشد، به طور کل از لحاظ طراحی ظاهری ایکس 33 میتواند نمره قبولی بگیرد

طراحی داخلی

کابین X33 کراس اتوماتیک به طرز چشمگیری نسبت به مدل‌های X22 و X22 پرو تغییر کرده و حالا از یک کلاستر دیجیتال و نمایشگر مولتی‌مدیا پیوسته بهره می‌برد که حس مدرنی به آن می‌بخشد. ادغام دریچه‌های تهویه با خطوط داشبورد و طراحی جدید کنسول میانی، به همراه استفاده از کلیدهای فیزیکی کنترلی، تفاوت‌های بصری و کاربردی قابل توجهی را نسبت به نسل‌های قبلی ایجاد کرده است. با این حال، فضای داخلی از نظر ابعاد ردیف عقب و صندوق بار، تغییر خاصی نسبت به پلتفرم پایه نداشته است.

  • کلاستر دیجیتال: نمایشگر دیجیتال مشترک با تیگو ۷ پرو.

  • نمایشگر مولتی‌مدیا: نمایشگر پیوسته به کلاستر و بزرگ‌تر از نسل‌های قبلی.

  • داشبورد و کنسول: ادغام دریچه‌ها با داشبورد و کلیدهای فیزیکی جدید.

  • غربیلک فرمان: فرمان سه‌شاخه D‑Cut مشابه سایر محصولات مدیران خودرو.

  • فضای کابین: فضای سرنشینان و صندوق (۴۲۰ لیتر) مشابه X22 به دلیل حفظ پلتفرم.

  • کیفیت متریال: بهبود طراحی بصری اما کیفیت ساخت نه‌چندان ممتاز.

داشبورد ام وی ام X33 کراسصندوق ام وی ام X33 کراس

طراحی داخلی خودرو هم خوب و قابل دفاع است ظاهر کرم رنگ به نوعی جسارت در طراحی محسوب میشود جایی که همه رقبا در سگمنتهای مختلف کراس اوور ها و سدان ها در تلاش هستند ظاهر داخلی را با رنگها مارون و چرمی شکل با ترکیب رنگهای خنثی و مشکی رنگ، لوکس و خاص جلوه دهند ایکس 33 سعی کرده فضای شاد و روشنی را رو کند و حال شما را در هنگام ورود به خودرو دگرگون کند که به نظر میرسد در این مسیر موفق بوده

مشخصات فنی

نسخه اتوماتیک X33 کراس از همان مجموعه فنی X22 پرو بهره می‌برد: یک پیشرانه یک لیتری سه‌سیلندر توربو که با گیربکس CVT همراه است. این ترکیب به‌طور خاص برای استفاده در شهر و کاهش مصرف سوخت طراحی شده و در عمل، خروجی فنی و شتاب آن تفاوت چندانی با نمونه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ندارد. اما ضعف‌هایی هم وجود دارد؛ شتاب‌گیری در سربالایی‌ها، عملکرد گیربکس در شرایط بار کامل و کوبش تعلیق عقب از جمله نقاط ضعفی هستند که به‌خوبی شناخته شده‌اند.

مقدار

مشخصه

خطی بنزینی

نوع موتور

۱ لیتر

حجم موتور

۳ / ۱۲

سیلندر / سوپاپ

توربوشارژر

تنفس موتور

۱۰۲ اسب بخار

قدرت

۱۵۰ نیوتن‌متر

گشتاور

CVT

گیربکس

جلو

محور محرک

حدود ۱۳ ثانیه

شتاب ۰–۱۰۰

۱۷۲ کیلومتر بر ساعت

حداکثر سرعت

۶.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

مصرف سوخت ترکیبی

یورو ۶

استاندارد آلایندگی

برقی

فرمان

کراس‌اوور ساب‌کامپکت

بدنه

آلومینیومی ۱۷ اینچ

نوع رینگ

۴۲۰۰ میلیمتر

طول

۱۷۶۰ میلیمتر

عرض

۱۵۷۰ میلیمتر

ارتفاع

۲۵۵۵ میلیمتر

فاصله محورها

۱۳۱۴ کیلوگرم

وزن خالص

۵ نفر

تعداد سرنشین

۴۲۰ لیتر

ظرفیت صندوق عقب

۵۰ لیتر

حجم مخزن سوخت

آپشن و امکانات

یکی از ویژگی‌های بارز X33 کراس اتوماتیک، سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی آن است که در مقایسه با بسیاری از رقبای خود در بازار ایران، قابل توجه است. مدیران خودرو با افزودن امکاناتی که معمولاً در خودروهای اقتصادی داخلی دیده نمی‌شود، تلاش کرده‌اند تا ارزش خرید این مدل را افزایش دهند و مشتریان شهری را به خود جذب کنند.

  • نمایشگرها: کلاستر دیجیتال ۷ اینچ؛ نمایشگر مولتی‌مدیا ۱۰.۲۵ اینچ.

  • سیستم‌های کمکی راننده: کروز کنترل؛ کنترل کشش و پایداری؛ کنترل در سربالایی و سرازیری.

  • ایمنی و حسگرها: ۴ کیسه هوا؛ سنسور پارک جلو و عقب؛ دوربین عقب دینامیک؛ TPMS.

  • راحتی و رفاه: ترمز پارک برقی؛ اتوهلد؛ ورود و استارت بدون کلید؛ ریموت استارتر؛ تهویه مطبوع دیجیتال.

  • صندلی و تزئینات: پوشش چرمی صندلی‌ها؛ گرم‌کن صندلی‌های جلو.

  • سایر امکانات: نورپردازی کابین ۶۴ رنگ؛ شارژر بی‌سیم؛ سانروف؛ آینه‌های تاشو برقی؛ رینگ آلیاژی ۱۷ اینچ.

  • قابلیت‌های غایب: سیستم‌های پیشرفته‌ای مانند رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز اضطراری خودکار و صندلی برقی در نسخه پایه موجود نیستند.

نمای جلو و کناری ام وی ام X33 کراسنمای عقب و کناری ام وی ام X33 کراسگیربکس ام وی ام X33 کراس

مزایا و معایب

مدل X33 کراس اتوماتیک با طراحی خاص، امکانات رفاهی عالی و مصرف سوخت بهینه، در رنج قیمتی خود گزینه‌ای رقابتی به حساب می‌آید. اما باید به برخی نقاط ضعف در بخش فنی، کیفیت ساخت و راحتی سیستم تعلیق نیز توجه کرد که می‌تواند در انتخاب نهایی شما تأثیرگذار باشد.

مزایا

  • طراحی متمایز نسبت به خانواده X22.

  • قیمت نهایی قابل توجیه در مقایسه با امکانات ارائه‌شده.

  • ستاپ فنی شناخته‌شده و مشترک با خانواده X22 (فراوانی قطعات).

  • مصرف سوخت پایین و استاندارد آلایندگی یورو ۶.

  • سطح امکانات رفاهی بالا نسبت به رقبا در بازار داخلی.

معایب

  • ضعف سیستم انتقال نیرو و عملکرد گیربکس در برخی شرایط.

  • شتاب‌گیری و توان محدود در سربالایی‌ها و هنگام بار کامل.

  • کابین نسبتا کوچک نسبت به برخی رقبا در سگمنت.

  • تعلیق عقب کوبنده و ناپایدار در مسیرهای ناهموار.

  • کیفیت ساخت و متریال در برخی نقاط پایین‌تر از انتظار.

ام وی ام X33 کراس نقره ایام وی ام X33 کراس مشکی

قیمت ام وی ام X33 کراس

این چینی آیا ارزش خرید دارد؟ شاید سوال خیلی از شماست. اگر در یک جمله بخواهیم خلاصه کنیم. بله اما بستگی دارد، در بازاری که هم اکنون به سر میبریم شامل تورم افسار گسیخته ای است که سالهاست دامان اکثر بازارهای حیاتی را گرفته و آن ها را شعله ور کرده است، در این شرایط قیمت خودروهای داخلی نیز به سمت رشدهای شارپی و هیجانی حرکت کرده تا جایی که قیمت دنا پلاس توربو تولید داخلی چیزی بیش 1 میلیارد و 500 میلیون تومان براورد میشود، حالا با توجه به این پارامتر های و کیفیت قابل قبولی که از ایکس 33 سراغ داریم آیا میتوان متصور شد که رقیب سرسختی برای اکثر تولیدات داخلی باشد؟ جایی که با کمتر از 200 میلیون تومان میتوان با تکنولوژی های بهتر، سواری بهتر و امکانات بهتر روبرو شد شاید جواب خیلی از شما بله باشد. ولی ما باز هم میگویم بله ولی بستگی دارد...
در هر صورت قیمت ام وی ام X33 کراس در دی ماه 1404 چیزی بالغ بر 1 میلیارد 600 میلیون تومان برآورد میشود

قیمت روز ام وی ام X33 کراس اتوماتیک مدل 1404

قیمت روز ام وی ام X33 کراس اتوماتیک مدل 1403

قیمت روز ام وی ام X33 کراس دنده ای مدل 1404

قیمت روز ام وی ام X33 کراس دنده ای مدل 1403

جمع‌بندی کلی

ام وی ام X33 کراس اتوماتیک یک گزینه جذاب و منطقی برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی شهری با طراحی مدرن، امکانات رفاهی خوب و مصرف سوخت بهینه هستند. این خودرو با نقاط قوت مشخصی در زمینه تجهیزات و طراحی بصری خود، از مزایای زیادی در زمینه قطعات و خدمات پس از فروش خانواده X22 برخوردار است. اما اگر برای شما شتاب، پایداری دینامیکی یا کیفیت ساخت بالا در اولویت است، ممکن است X33 کراس نتواند به تمام انتظارات شما پاسخ دهد. بنابراین، تصمیم نهایی شما باید بر اساس اولویت‌های شخصی‌تان (راحتی و امکانات در برابر عملکرد و کیفیت ساخت) و مقایسه با گزینه‌های هم‌قیمت در بازار اتخاذ شود.

نظرات مردمی و مالکان خودرو ام وی ام X33 کراس

نظرات کلی نسبت به ایکس 33 مثبت ارزیابی میشود اکثر خریداران با توجه هم قیمت بودن این خودرو با دیگر تولیدات داخلی آن را دارای ارزش خرید بالاتری نسبت به نمونه های هم قیمت وطنی میدانند، اکثر مالکان این خودرو از امکانات رفاهی و آپشن های خودرو راضی بوده و آن را مزیت بزرگ نسبت به مبلغ پرداختی میدانند ولی با این حال نسبت به قدرت فنی خودرو شک و تردید های نیز وجود دارد و خیلی از کاربران از عملکرد ضعیف خودرو مخصوصا در سربالایی ها گله دارند و نحوه عملکرد گیربکس اتومات را با تاخیر و کندی ارزیابی میکنند. در هر صورت اگر همچنان برای خرید ایکس 33 شک و تردید دارید میتوانید وارد بخش راهنمای خرید خودرو صفر و دست دوم شوید و با یک کارشناس خبره وارد گفتگو آنلاین شده و از کمک های او بهره ببرید. در ادامه با نظرات مالکان و کاربران این خودرو همراه ما شوید:

Coronet (باما)

سلام و احترام به همه کاربران،
من 2 ساله مدل اتوماتش رو دارم و حدود 50 هزارتا باهاش رفتم،
به نظرم قطعا نسبت به همه ماشینای داخلی (دنا پلاس و تارا و شاهین و 207 و ...) سرتره هم موتوری و هم آپشناش.
اوایل تو سربالایی کم میاورد ولی بردم نمایندگی کامپیوترش رو آپدیت کردن از اون به بعد دیگه مشکلی تو سربالایی و مسیرای آفرودی هم نداشتم!
گاهی یکمی اول راه افتادن تاخیر داره که اونم باید قلقش دستت بیاد تا کمتر اذیت شی (مثلا نباید اول حرکت پدال رو تا ته بچسبونی چون اغلب راه نمیره!، بهتره در چنین مواردی پدال رو یبار تا ته فشار بدی و رها کنی و بلافاصله تا نیمه فشار بدی، یا تو شیبهای خیلی تند و مسیرهای آفرودی با پای چپ ترمز بگیری و با پای راست پدال گاز رو فشار بدی تا دور موتور بیاد بالا و ترمز رو رها کنی ماشین تیک آف میکنه و ....
صندلی و شرایط کلی سرنشینان جلو بسیار راحته در مقابل صندلی های عقبش با توجه به فنربندی خشک و اسپرتش تو جاده راحت نیست.
فضای بار مناسب و مصرف سوخت متوسط 7.5
ارتفاع کف ماشین از زمین مناسبه و باعث عبور هوا از زیر خودرو و خنک شدن مناسبتر گیربکس و موتور در شهر و همچنین عبور راحت از خیلی موانع در جاده و مسیر های خاکی میشه (متاسفانه ماشینایی مثل آریزو 6 و فونیکس بعلت ارتفاع پایینتر گیربکسشون داغ میکنه و دائم ارور میدن)


کارشناس (خودرو45)

X33 کراس رو به تازگی گرفتم و مدتی هست که در شرایط مختلف رانندگی می‌کنم‌
۱-زیبایی ظاهری رو هر کس ببینه می‌تونه بگه خوبه یا بده.به نظر من خوب و شکیله
۲-تریم داخلی و امکاناتش هم شما رو تا مدتها سرگرم می‌کنه و بسیاری از این امکانات هم کاربردی هست که در هم قیمتیهای خودش وجود نداره
۳-مصرف بنزین ۶لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر داخل شهری خوب و مناسبه
۴-در ابتدای حرکت زمانی که دور موتور از ۱۵۰۰ رد می‌شه به پدال گاز حساسه بخاطر بوست توربو
۵-نسبت به ۲۰۷ در سربالایی‌های مختلف تست کردم کشش بهتری (با عرض پوزش برخلاف نظر بقیه)، من هر دو رو دارم (مقایسه در یک مکان و زمان و یک نوع بنزین و تک سرنشین)
۶-نسبت به پولی که می‌دین در این سگمنت مشابه نداره
۷-خدمات پس از فروشش در اکثر استانها بیش از یکی هست که به نظر من مهمه
۸-ایمنی این خودرو با توجه به ۴ ایربگ و پلتفرم، حداقل ۴ ستاره رو خواهد داشت که خوبه و قابل قبول
۹-فضای صندلی عقب مناسبه به شرط اینکه صندلی جلو رو درست تنظیم کنید (قدم ۱۷۵)
۱۰-صندوقش برای خریدهای داخل شهر و یا مسافرتهای کوچک خوبه ولی اگه پرجمعیت باشید و پر وسیله بهتره فکر دیگه بکنید
۱۱-فضای داخل کابین کم صداس ، فقط در زمان تخت گاز زوزه موتور شنیده میشه که بعد از مدتی سرعت که بالاتر می‌ره اون هم کم میشه (خب میشه گفت همه ماشینا کمابیش زمان تخت گاز همینطورن)


HAMED588 (باما)

متاسفانه پس از مدتی کارکرد بره بالا تو سربالایی برای نقطه حرکت مجدد مشکل داره..برای دنده عقب که مجبور شدم نفرات پیاده کنم..و صندلی عقب و صندوق جا کم داری..برای رانندگی داخل شهر خیلی خوب و طراحی خوبی داره


ستاره(آخرین خودرو)

نمیدونم قدرت کم و عملکرد پایین فتی رو چطور تعریف میکنید ولی من با این ماشین نزدیک یک ساعت با سرعت ۱۴۰ ۱۵۰ گاز دادم توی جاده … ( البته بعدا اس ام اس های جریمه هم پشت هم اومد برام)
بنظرم تنها مشکلش شتاب صفر تا صدش هست که اونم فک کنم به خاطر بنزین های نامناسبی هست که مصرف میکنیم . وقتی توی باکش مکمل میریزم مشکل شتابش هم حل میشه و با یه نیش گاز پرواز میکنه.


علی (همراه مکانیک)

دوستان بدون غرض و مرض بگم. نسبت به ماشین هایی که قبلا داشتم سمند ، پراید، 206 تیپ 5 و حتی 405 و پارس که پشتشون نشستم. بگم که قابل مقایسه نیست. خیلی بهتره . ولی چند نکته منفی داره هرکی نگه حتما تا به حال ماشین نداشته یا تبلیغ این ماشین رو می کنه ،
اول اینکه مصرف سوختش وحشتانکه تقریبا هر 100 تا 12 تا توی شهر میسوزنه میگن سوخت بی کیفیته ایران دلیلش است ولی جالب اینکه برچسب مصرف انرژی d روی شیشه زدن یعنی بالا .
دوم اینکه شتاب اولیه چندان خوبی نداره بخاطر گیربکس cvt اش است
سوم بدرد آدم های قد بلندتر از 185 نمی خوره مخصوص اگر راننده باشی سرت تو سقفه
چهارم خدمات پس از فروش بد، نوبت گیرت نمیاد ، نوبت دهی اینترنتی میزنی سر همه نمایندگی ها شلوغه . نمایندگی مرکزی هم تلفن گویا همیش سرش شلوغه و نوبت نمی ده پاست میده سایر نمایندگی ها . من برای تنها یک بالانس چرخ اونهم برای لاستیک بی کیفیتش مجور شدم ببرم بیرون.
پنجم کولرش دور فن 4 به بالا اصلا خنکی نداره ، نمایندگی میگه همینه که هست موتورش جواب نمیده


Mohsencq (باما)

سلام
من الان ۱۰ ماهه این ماشین دنده ای دارم و ۱۰ هزارتا هم راه رفتم
یه سری معایب داره یه سری مزایا
مثلاً اینکه وقتی تو سر بالایی ایست میکنی برای حرکت مجدد یکم ضعیف حرکت می‌کنه و اینکه کلا انگار تاخیر در حرکت داره و سیستم تعلیق عقب هم واقعاً ضعیف هست.اما از نظر شتاب و قدرت موتور و گیربکس ماشین خوبی هست و طراحی داخلیشم به نسبت خوبه ولی برای آدم های درشت هیکل کابین جهت رانندگی یکم آدم اذیت میشه.


Ebi69 (باما)

سلام وقت همگی بخیر
بنده یک دستگاه ایکس ۳۳ کراس اتومات اواخر بهمن ۱۴۰۳ تحویل گرفتم و تا الان نزدیک ۷ ماهی که دارمش
قبلا هم رانا پلاس tu5 داشتم داخل تمام ماشین های ایران خودرو و سایپا هم نشستم و رانندگی کردم
واقعا یه سر و گردن از ماشین های ایرانی بالاتر
فقط کمک فنرش خشک اونم بخاطر کامپکت بودنش و اینکه وقتی کولر میگیریم و میخواهیم از حالت سکون دربیایم یه مکس ۱ ثانیه داره و بعدش میکن ماشین
درضمن ماشین تو سر بالای اصلا کم نمیاره
۵ نفر ادم بزرگ سال داخل ماشین بودیم صندوق عقب هم پر بودش
به راحتی تو سربالای تند ۱۰۰ تا داشتم می رفتم باهاش
گیربکسش اصلا با ایرانی قابل قیاس نیست و کاملا هماهنگ
پیشرانش هم اصلا به بنزین کم کیفیت یورو۲ حساسیت نداره
فقط پر شتاب باهاش رانندگی کنید چون بنزین نامرغوب هستش مصرف سوختتون از ماشین ایرانی بالاتر میره
از هر لحاظ نسبت به قیمتش ماشین عالی هستش حتی از خوبم بالاتر
پس الکی و از روی احساسات نگین ماشین بد


خ لطفی (همراه مکانیک)

من جدیدا x33 کراس اتوات گرفتم و تازگی باهاش شمال رفتم واقعا نسبت به پولش ماشین خوبی است و تازه می فهمی ماشین های داخلی چقدر عقب مانده اند از تکنولوژی روز ، شتاب قدرت ‌ کشش بسیار خوب و بنظرم گیربکس این خودرو معجزت فناوری است و معمولا حتژ در سرعت های بالا دور موتور روی ۲۰۰۰ است ، بخرید سوار شید و لذت ببرین ، اونایی کع میگن بده متاسفانه توان خریدش رو ندارن…


مهدی06 (باما)

سلام دوستان بنده دو ماه هستش این ماشین و گرفتن نسخه اتومات داخل شهر و مسافرت های کوچک هم رفتم . بر خلاف نظرات ماشین فنر بندی نرمی داره البته نباید با ماشین سدان مقایسه کرد
ماشین بی سروصدا هستش و رانندگیه خیلی خوبی داره . برخلاف نظرات متریال و منتاژ خیلی خوبی داره نسبت به ماشین های ایرانی. بنده ماشین سفر ایران خودرو هم داشتم بوی پلاستیک بازیافتی حال آدمو بهم میزنه البته سرطان زا هم هست و کیفتی منتاژ خیلی بدی دارن ماشین های ساخت داخل . گیربکس ماشین های داخل یا زوزه دارن یا ایراد تقه دارن ولی تا این لحظه این ماشین گیربکس خیلی نرو و هوشمند عمل کرده . البته چون گیربکس (سی وی تی) هستش باید با ماشین ملایم رفتار کنید تا واستون خوب کار کنه
فقط موقع کولر گرفتن در حرکت اولیه ماشین کند هستش و در دیگر موارد عالی هستش
بری کسانی که یه رانندگی نرم راحت و از همه محمتر ایمن همراه با خانواده میخوان عالی هستش
برای درگ و کورس گزاشتن خوب نیست
بنده جاده ناهموار در سربالایی و خاکی و شیب تند هم رفتم عمکردش خوب بود و هیچ مشکلی نداشتم


دایان (همراه مکانیک)

ما ایکس ۳۳کراس اتومات برداشتیم مدل ۴۰۲ راستش خیلی مردد بودیم بخریمش یانه بس تواین سایتو‌اون سایت نوشته بودن موتورش ضعیفه وکابینش صدامیده و…ولی توکل ب خدا خریدیمش.الان سه ماهه داریمش.تفش شرف داره به ماشینای ایرانی.ماشین نرمیه.سوختش نهایت تا ۸و۹اونم توگردنه ها.سربالایی روخوب میره پارو‌روگازمیزارم میچسبیم ب صندلی.اپشنای عالی داره.برا بنزینشهم مردد بودیم که همش میگفتن سوپر.ولی با مکمل حل میشه.یک میلیارد پولتونو‌حیف ماشینای ایرانی نکنید.مطمعن باشید اونایی ازاین ماشین بد میگن یا ندارنش یا هم سواربنز و…میشدن که این به چشمشون نمیاد.درحد قیمتش عالیه عالیییی


محمدح (باما)

سلام من X33 CVT دارم از همه لحاظ محشره
اصلا جرات نمیکنی خیلی پا رو گاز بذاری انقد شتاب داره
تو شهر و مسافرت هم عالیه

قبلش ۲۰۷ پانا داشتم اصلا قابل قیاس نیست...۲۰۷ و دنا نسبت به این ماشین اصلا راحتی ندارن

گول تبلیغات منفی و چرت بافی های کسایی که اصلا این ماشینو ندارن نخورید
بگیرید سوار شید خیلی سواریش نرم و عالیه نسبت به ایرانی ها

آخرین قیمت های تحلیل شده

خودرو

قیمت

بروزرسانی

نظرات

نظر خاصی ندادن دوستان شما اولین نفر باش